rjthefrisian
Kilometervreter
Ik ben vooral benieuwd hoe de restwaarden zich gaan ontwikkelen. Collega van mij heeft nu een Skoda Enyaq coupe. Gekocht met de kop eraf. Na de nodige troubles en ook flinke facturen wilde hij hem inruilen voor een gebruikte Kia EV6 omdat hij voorheen een oersolide Niro reed en service en voorwaarden veel beter waren. Maar hij schrok zich wezenloos hoe hard zijn Skoda afschrijft en wat er bij moet.
Bij ons op het werk begint het ook al te rommelen en te morrelen met electrische rijders vs conventionele rijders. Electrische rijders mogen bij ons parkeren in de parkeergarage onder het pand en daar gratis laden. De conventionele rijders moeten op een parkeerterrein verderop staan en krijgen geen gratis tank benzine. Onze km vergoedingen zijn gelijk.
Eigenlijk hartstikke krankzinnig en het vergroot de tegenstellingen in Nederland steeds meer.
Bij ons op het werk begint het ook al te rommelen en te morrelen met electrische rijders vs conventionele rijders. Electrische rijders mogen bij ons parkeren in de parkeergarage onder het pand en daar gratis laden. De conventionele rijders moeten op een parkeerterrein verderop staan en krijgen geen gratis tank benzine. Onze km vergoedingen zijn gelijk.
Eigenlijk hartstikke krankzinnig en het vergroot de tegenstellingen in Nederland steeds meer.