Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zow, das een voorbeeld van snel geld verdienen door even ergens anders te vragen. Maar een grappige wissel, van motor naar caravanZojuist mijn motor verkocht. Ik speel al een paar jaar met die gedachte, maar kon mij er niet toe zetten omdat ik he-le-maal geen zin heb in dat Marktplaats gedoe.
Ik kon hem inruilen op de caravan, dat bod viel mij niet tegen. Mijn broertje en vriendin vonden het wel tegenvallen, want op marktplaats staan ze voor veel meer. Tja, vragen is één, krijgen een tweede. Vaak ook nog motorzaken die hem verkopen, dus met beurtje en garantie.
Toch ook nog even via ikwilvanmijmotoraf.nl aangemeld. Goed contact, in no-time een bod dat 1000eu hoger lag dan het inruilbod. Vandaag opgehaald. Bak koffie, geld overgemaakt, motor overgeschreven, motor opgeladen en klaar. Echt heel soepel en netjes.
Moderator
staat de BMW in de glascoating?
Merk dat iets doen voor de gemeenschap en jezelf wat blijven ontwikkelen mij meer energie geven.
Herken het wel. Wij wonen in een relatief klein dorp, bestaan van verenigingen of andere activiteiten kan alleen plaatsvinden met vrijwilligers. Komt uiteindelijk vaak wel op hetzelfde groepje neer.
Wasstraat doe ik niet, dan blijft de auto maar lekker vuil.
Herkenbaar, mensen die net een stapje extra zetten kunnen ze in alle gelederen gebruiken. Van werk tot vereniging.Hier idem, moet zeggen dat ik mij alleen wat basisschool dingen help, B zit ook in de ouderraad. Op het werk zat ik eerder ook overal bij, maar dat heb ik inmiddels vrijwel helemaal terug gebracht naar 0 omdat mijn werk momenteel alles van mij vraagt door capaciteitsgebrek en beperk het tot het regelen van afdelingsuitje wat lekker afgebakend is. Echte studies kan ik ook echt nu niet de energie voor opbrengen. Maar heb wel weer een 4 daagse cursus staan die ik heb uitgekozen en zin in heb.
Bij ons is het meestal dat ik rond 17uur thuis ben, dan samen eten en opruimen. Dan is het snel 18uur, meestal nog een half uurtje speeltijd met kids en dan bedritueel. Rond 19.00/19.15 is het dan rustig in huis...... veelal is het dan ff de krant lezen, of wat opruim/was ed. En 20.00 uur journaal & thee tijd.....rond 21.00/21.15 zijn we doordeweeks meestal in bed. Dus helaas brengt het ons weinig extra tijd, maar het is wel erg fijn weer meer daglicht te hebben.Het helpt al veel dat de avonden er straks weer bij komen met daglicht. Effectief kun je op een dag dan ook veel meer!
Effe wat klusjes buiten doen terwijl de kids op bed liggen..
Moderator
n Amerika wil iedereen graag de rest laten weten hoe geweldig ie is.
Onze oudste is bijna 3 jaar, dus ook al bijna 3 jaar dat we gebroken nachten hebben. Dat icm werkdruk, vroeg opstaan en de verhuizing (met daartoe behorend klustaken), maakt wel dat ik momenteel op mijn tenen loop. En zoals Joost aangeeft, heb ik veel extra zaken nu ook erg beperkt.
wacht maar tot ze ouder worden,
Moderator
Helemaal eens. We kopiëren veel van Amerika, helaas te veel...Dat krijgen we hier in Nederland helaas ook steeds meer...en dat vergroot hier ook steeds meer de kloof tussen rijk en arm...
n Amerika wil iedereen graag de rest laten weten hoe geweldig ie is.
Uitstoot regels hebben ze in Amerika niet echt interesse in lijkt het.
Als enige hier denk ik 5 dagen carnaval gevierd
Vrouwlief wil graag naar Australië, maar daar heb ik minder mee. Dus dat blijft nog onbeslist.
Dat kan ik me inderdaad herinneren, maar fijn dat dit nu verleden tijd is Rob. Kinderen hebben nu ze ouder zijn ook meer weerstand opgebouwd.En als het dan zo was, was het omdat ze ziek waren. Maar wij hadden heel veel ziekte en merk dat dat nu voorbij is
Zow, dan heb je hem goed gehad Jimmy. Wel grappig, om in de landelijke pers te horen hoe erg de focus bij Carnaval op "onder de rivieren" ligt. Dit terwijl het in onze regio ook volop gevierd wordt, met zelfs de grootste carnavalsvereniging van het land in ons dorpje.Als enige hier denk ik 5 dagen carnaval gevierd. veel buiten, heerlijk weer en in de avond wel wat frisser, maar prima vol te houden
, was erg gezellig, iets te veel bier maar we hebben het netjes gehouden! Nu weer @work, al valt er weinig meer te doen. Maargoed, nog een paar weken en dan starten aan mijn nieuwe uitdaging.
Hier in Friesland is weer een golf aan inbraken in BMW's aan de gang. Worden op diverse plekken weer helemaal leeg geroofd. Camera's, alarmen, licht, het helpt allemaal weinig...
Helaas, het zijn juist de iets oudere modellen. De F3X generatie is favoriet bij het dievengilde. Ben wat dat betreft wel blij dat ik die niet meer heb. De G21 is namelijk (nog) niet interessant want/en een stuk beter beveiligd.klopt, maar hier ook wel weer wat VW's en porsches laatste tijd, tot bumpers aan toe.
Hopelijk is mijn auto 'te oud' voor delen. Zie toch wel dat ze nieuwe of vrijwel nieuwe auto's pakken van max 2 jaar oud. zit wel alarm op mijn auto, maar op een of andere manier schakelen ze dat eenvoudig uit.
Gelukkig wel gewoon voor verzekerd, maar zit daar toch echt niet op te wachten. Maar maak mij er ook niet al te druk om eerlijk gezegd. Wel bijzonder dat het blijkbaar zo eenvoudig is. Maar zal wel te maken hebben met makkelijke montage tijdens fabrikage (= makkelijke demontage na fabrikage)
straat verderop is een complete toyota verdwenen. zal zelfs GPS in, maar blijkbaar niet meer te traceren.
Je zou toch zeggen dat Stellantis ervaringen uit het GM tijdperk had meegenomen!