Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Server stond in brand... later een nieuwe poging@Gerwin: dat boek ga ik zeker bestellen. Ik hou de site al een tijdje in de gaten en wist ook dat ie met een boek bezig was.
Volgens mij zelf geschreven; ik volg zijn Instagram wat en ik kreeg het gevoel dat ie er zelf mee aan het schrijven was.Dank voor de tip. Ik wist niet van zijn boek. Heeft hij het nu zelf geschreven of laten schrijven (door B. v P bijvoorbeeld?) Dat wordt mij niet helemaal duidelijk.
Ja, herkenbare denkwijze.. en toch.. bij al die 'tekorten' zou ik dan toch verwachten dat de occasionpleinen bij de autobedrijven niet tjokvol staan.. maar dat is niet het geval. Aanbod, op 't oog, meer dan genoeg.. > natuurlijk.. een goed gevulde showroom doet het psychologisch beter bij een potentiële koper.. dan veel ruimte.. 't is net als bij de supermarkt.. eigenlijk (denk ik
Ja, dat waren leuke autootjes! Interieur ook vrij tijdloos/strak; lekker qua ruimte. In mijn tijd bij de Opeldealer veel mee gereden!Zeker, de C was echt een stuk speelser om mee te rijden. en als laatste generatie silverline (met die lens loplampjes en donkere achterlichten) zag het er prima uit. En met 1.8 16V ook nog best pittig
Moderator
Ah, dan gooi ik ze binnenkort op MP.Barri zei:. Die velgen is dus ook niks voor hem,
Als hij toch niets om auto's geeft maakt motorvermogen ook niet zo veel uit. 100 km/u halen ze allemaal wel. Het duurt alleen wat langer.
Moderator
rjthefrisian zei:Spacestar..g*ddallemachtig...een van de lelijkste autos die er is..
rjthefrisian zei:(..)
goeiedag zeg een karl met 3 ton..![]()
Ja, het is met deze categorie auto's wel uitkijken dat je niet een ingeleverd exemplaar van één of ander uitzendbureau treft.. hoeveel arbeidsmigranten daar dan op de zittingen hebben gezeten.. wil je niet weten, denk ik.
Sanoma zei:(..)
Durashift zei:Dank voor de tip. Ik wist niet van zijn boek. Heeft hij het nu zelf geschreven of laten schrijven (door B. v P bijvoorbeeld?) Dat wordt mij niet helemaal duidelijk.
Volgens mij zelf geschreven; ik volg zijn Instagram wat en ik kreeg het gevoel dat ie er zelf mee aan het schrijven was.
Lijkt me in elk geval een interessant levensverhaal, dus heb 'm op m'n wensenlijstje haha
Moderator
Geen idee wat hij nu van plan is eerlijk gezegd; lange tijd erg rustig dus vraag me af wat er nog van komtDat begrijp ik dan niet zo goed. Volgens mij heeft Leo best nog wel centjes nodig om te investeren in audio en video en om wellicht de autocollectie weer op te vijzelen?
Moderator
Ik snap het niet helemaal. Aan de ene kant lees ik soms dat er geen cent is om fatsoenlijk onderhoud aan een auto uit te laten voeren (column in YM), maar zie ik wel stevige investeringen in het een of ander. Dat kan een bewuste keuze zijn (boeit mij overigens ook niet), maar soms is het wat lastig begrijpen. Wellicht lezen we dat allemaal in het boek. Ik ben wel benieuwd, want hij kan mooi vertellen en heeft gewoon veel interessante dingen gedaan. Volgens mij is ie 63, dus hij moet nog wel een paar jaartjes door.Geen idee wat hij nu van plan is eerlijk gezegd; lange tijd erg rustig dus vraag me af wat er nog van komtBoek leek me dan wel weer leuk, dus die heb ik gewoon gekocht.
oen we aangaven toch erg te twijfelen omdat we de matrix-lampen misten kwam hij met opmerkingen als "was eerste jaren niet leverbaar....heeft geen meerwaarde tov standaard led-lampen.." Dan weet ik dat je onzin aan het verkopen bent en klanten voorliegt, dan ben ik wel snel klaar met zo'n persoon.
was eerste jaren niet leverbaar....heeft geen meerwaarde tov standaard led-lampen.."
Moderator
Die heeft maar 3 pitten. Weet niet of hij daar blij van wordt?Total Loss zei:@Joost Dat is vals spelen, jij gebruikt een ander budget, dat kan ik ook
Astra voor Ruud
Geen Automaat maar verder toch wel echt alles aangevinkt. Meest luxe Launch Elegance uitvoering.
De weg van jou woonplaats naar Oldenzaal reed ik laatst en met glooiend landschap werkt matrix soms net niet goed met tegenliggers. En op de ventweg worden alle fietsers verblind, die haalt hij er ook niet uit. Die waren zichtbaar niet blij grinning smiley Op de drukke snelweg waar ik dagelijks rij bied het ook weinig meerwaarde. Ik merk het wel echt goed op N wegen (daar werkt het top) en buitenaf ook wel goed maar ook daar haalt hij fietsers er vaak niet tussenuit en moet je telkens bedachtzaam zijn dat je ze niet verblind. (wat ik dus vergeet). Heb het nu dus ook vaak uit staan omdat het op de wegen waar ik 95% van de tijd kom weinig toevoegt.
Maar als je dan zoals zaterdagavond op een rustige A1 rijd en is het echt een heel bak licht en werkt het top!
@Berry, CC per 10km/u? Is dat standaard?
Dat deed mijn leen-seat ook, iedere keer drukken met 10km/in op of neer. Bij lang indrukken per 1km/u. Precies andersom dan met mijn Insignia, wat ik veel logischer vind.rjthefrisian zei:@Berry, CC per 10km/u? Is dat standaard?
vroeg ik me ook al af..dat zijn wel reuzesprongen...
Inderdaad jammer van de motor in dit specifieke exemplaar. Volgens kenteken is het de 110 pk versie maar verderop in de tekst hebben ze het over 145 pk, wellicht dat deze gechipt is achteraf? Al heeft Ruud daar inderdaad weinig aan want max. trekgewicht veranderd daardoor niet. Verder echt wel een perfecte uitvoering hoor, hele mooie kleur ook dit.
rjthefrisian zei:Inderdaad jammer van de motor in dit specifieke exemplaar. Volgens kenteken is het de 110 pk versie maar verderop in de tekst hebben ze het over 145 pk, wellicht dat deze gechipt is achteraf? Al heeft Ruud daar inderdaad weinig aan want max. trekgewicht veranderd daardoor niet. Verder echt wel een perfecte uitvoering hoor, hele mooie kleur ook dit.
De 1.2 met 145 pk heeft standaard een automaat..heeft deze ook niet.
AsconaGT zei:dat was toch ook een CVT bak?
Met hele dikke motoren zoals een v6 is CVT wel oke (veel in Z.Korea gezien) maar die kleine blokjes hier heb ik tot nu toe alleen maar slechte ervaringen, niet fijn.
Edit : Ik twijfelde al en even nagekeken, de 145 pk versie is er ook gewoon met handbak. Dus de 1.2 is er als 110, 130 en 145 pk handbak. En als ik het goed zie is de Automaat er als zowel 1.2 als 1.4 met 145 pk ( al wordt die laatste soms zelfs ook als 1.3 vermeld, want 1341 cc )
Moderator
Ik zou gaan gewoon eens proef gaan rijden in een Grandland. Een Duitse Opel kan je ook veel ellende opleveren weet ik uit ervaring...Astra F zei:Ik kom ook steeds meer terug van de optie Grandland. Ik blijf hem mooi vinden, maar lees toch veel kleine storingen......echt de franse slag.
Dan heb ik toch liever nog een x de duitse degelijkheid.
Dus BJ 2017 zou dan echt het absolute einde van dat jaar moeten zijn.
Precies, zoiets idd.Total Loss zei:Dus BJ 2017 zou dan echt het absolute einde van dat jaar moeten zijn.
Ergens tussen Kerst en Oud en Nieuw, dacht 27-12
Barri zei:Geen idee wat hij nu van plan is eerlijk gezegd; lange tijd erg rustig dus vraag me af wat er nog van komtBoek leek me dan wel weer leuk, dus die heb ik gewoon gekocht.
Ik snap het niet helemaal. Aan de ene kant lees ik soms dat er geen cent is om fatsoenlijk onderhoud aan een auto uit te laten voeren (column in YM), maar zie ik wel stevige investeringen in het een of ander. Dat kan een bewuste keuze zijn (boeit mij overigens ook niet), maar soms is het wat lastig begrijpen.
rjthefrisian zei:Die is inderdaad perfect. Alles wat Ruud wenst inclusief stoelverwarming, open dakkie, leer en matrix.