Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pietzoveel zei:Nou.... of door de motorflush gaan diverse oliekanaaltjes dichtzitten met residu wat loskomt... Draait alles in de soep.
Haha, da's toch geweldigHoppa, de Astra mag weer een jaartje, 45 Euro en weer een jaar APK. Allerbeste auto ever ooit thumbs up
Pietzoveel zei:Nou.... of door de motorflush gaan diverse oliekanaaltjes dichtzitten met residu wat loskomt... Draait alles in de soep.
Ik las ook je bericht van de Maxi cosi bak..wij hebben dat onding ook eens rechtop op de achterbank gehad toen de hond en nog wat grote spullen meemoesten. Dat paste met één kind prima.
Waar ik me over verbaasde was de slecht geïnformeerde en negatief ingestelde verkoper. Over de vraag wanneer de ST in de showroom kwam, riep hij eerst 2023. Waarna een collega hem verbeterde, dat in 2023 de elektrische komt.....de ST staat voor juli gepland. Maar kan later worden ivm productieproblemen.
Daarnaast begon hij over de franse invloed, dat Opels er daardoor nu hipper uit zien. Maar ook dat er leverproblemen zijn omdat Opel naar zijn zeggen "als laatste wordt geproduceerd in de franse fabriek". Uuh, volgens mij wordt de Astra in Duitsland geproduceerd bij Opel zelf
Ik wil de V40 wel ruilen met de BMW hoor, geen probleemTwee weken geleden wel in de planning staan om twee auto's te bekijken, maar last minute agenda wijzigingen zorgden ervoor dat het niet door ging. Nu zijn ze verkocht, scheelt weer
Mijn vrouw vindt de 1 niet zo mooi, die heb ik al eens voorgesteld. Dus sorry!@Gerwin, ik heb ook een BMW.. ruilen
Hier ook erg weinig; een enkele keer nog.@Rob, congrats met de doop van jullie zoon. Gebeurd dit bij jullie nog veel? Hier in het zuiden des Brabant is dit uitzonderlijk tegenwoordig. Ook wij hebben L. niet laten dopen.
Ik stiekem ook welBen wel benieuwd wat voor ei jij wil gaan leggen Jimmy. Update via FB? smiling smiley
Voor het eerst zo'n 'nee-rondje' gedaan en geeft een boel rust moet ik zeggen. Wel erg onwennig, maar beter voor het moment@ iedereen met werkdruk, pas een beetje op jezelf en weet dat nee ook een prima antwoord is op momenten winking smiley
Huh, bijbetalen?Ik ruil alles in mannen, zolang het door jullie bij te betalen bedrag maar passend is
Barri zei:Zo, die is gaaf in dat groen zeg!
Al vind ik de gewone Ceed wagon ook een prima auto, scheelt toch weer wat pegels.
@Rob, congrats met de doop van jullie zoon. Gebeurd dit bij jullie nog veel? Hier in het zuiden des Brabant is dit uitzonderlijk tegenwoordig. Ook wij hebben L. niet laten dopen.
Uuh ja, dan vergelijk je wel een automaat met een handbak. Zet je een 1.2 automaat tegenover de Hybrid is het gat kleiner.Maar ik vind het heel erg om te zeggen, maar Opel komt voor mij te laat met passende motoren in de Astra. 130 pk 1.2 3 cilinder is dan de hoogste keuze, de 180pk plug-in is gewoon 6500 duurder. (Wat €60 pm meer bijtelling is)
Eens, erg leuk dat ze dit doen. En de ST staat ook nog eens standaard op lichtmetaal!Zie nu trouwens op de configurator van de Astra dat de gratis standaard kleur van de hatchback dat prachtige geelgoud is!
Bij de stationwagen is de standaard gratis kleur rood.
Ik hoor veel positieve berichten over de 1.2T. Ook in de testen kwam hij daarmee goed voor de dag, ik denk dat je er prima mee overweg kunt.
Misschien heel gek...een citroen C5 x met 180 pk benzine? Qua prijs echter ook al bijna 50 mille...
B Real zei:Ik ben nog steeds erg blij dat vorig jaar rond deze tijd de 4GC te koop kwam, zoals eerder gezegd vinkte deze het hele wensenlijstje en meer dan dat af. Ik moest namelijk echt een auto hebben, de Focus werd immers ingeleverd en de autovakantie stond voor de deur. Ook nu heb ik wensen voor een volgende, maar absoluut geen haast.
@ Rob: Gefeliciteerd met de doop van de kleine. Bij ons ontvangt L over 4 weken ook het "sacrament van het doopsel".
We hebben thuis nog een discussie. B vindt het wel wat hebben als L haar doopjurkje draagt, ik zelf vind dat wat achterhaald en ben meer voor normale nette babykleding. grinning smiley
Gewoon uit nieuwsgierigheid, wat zijn de wensen van een volgende auto dan? Zo'n 4GC wat jij hebt is gewoon bijna perfect en het word lastig om echt iets anders te vinden, tenzij je wensen echt heel anders zijn. maar deze motor, uitrusting, kleur, etc. ga je niet heel snel zo weer vinden.
Een 5-serie zou dan minimaal modeljaar 2018 moeten zijn, een A6 minimaal modeljaar 2019 en die zijn dan ook gelijk weer erg duur inderdaad. De A6 van eerdere jaren vind ik het qua interieur net niet. De nieuwe 3-serie vind ik als Touring ook erg mooi, maar de juiste versies zijn schaars en erg duur.
Volvo V60 en V90 bekijk ik ook af en toe, maar ik heb daar nog nooit in gereden dus wie weet past dat helemaal niet bij mij.
Daardoor qua verbruik en wegenbelasting gunstiger dan de 4GC.
En ja, ik weet dat Duits "premium" een stuk duurder is, maar dat prijsverschil merk je op veel punten echt wel. Of dat tegen elkaar opweegt? Persoonlijke keuze lijkt mij. Qua gebruikskosten ontloopt het andere merken allemaal niet zo is mijn mening.
nog 1,5 jaar voordeel in MRB, daarna betaal je de volle mep op hoeveel kg? tegen de 2000kg ? nut smiley >>> Edit 1975 KG >>> 120 euro per maand MRB