Mogguh!
Ik zit met een klein dilemma: mijn ouders zijn van plan om een andere auto te kopen (de laatst geshowde rode Captur) en nu willen ze beide auto's erop inruilen omdat ze geen 2 auto's nodig hebben.
1 ervan is een Kia Picanto uit '06 met 80.000km op de teller. Airco werkt niet (oorzaak nog niet bekend) verder in prima staat van onderhoud.
We hebben het er wel eens over gehad om de 206 een keer weg te doen voor een kleinere auto: net wat praktischer.
Dus nu hebben we de kans om de Picanto over te nemen, maar dan moeten we de 206 op een alternatieve manier verkopen en dat vind ik dan weer een gedoetje.
Als ik nu ga zoeken op autotrack naar een klein autootje met airco en een lage km-stand, kom ik al gauw bij auto's terecht van 3-5 mille. Dus dan is het overnemen van de Picanto voor 1, erg interessant. Maar het gedoe er bij...
Flinke twijfels en vandaag moeten we beslissen want morgen wordt de knoop doorgehakt.
Hoeveel biedingen hadden jullie?
7 in totaal, dus een mooie keuze
Als M kan hebben wij volgende week een bezichtiging...
Spannend, ben benieuwd!
@ Joost: Pff, het zit wat dat betreft ook niet echt mee he? Wat een ellende... ik heb het nog niet zo erg gehoord als dat jullie er last van hebben. Komt denk ik ook omdat de meeste mensen die ik ken gewoon thuis kunnen/mogen werken in dat soort situaties. Ligt bij jullie net iets anders natuurlijk.
@ Astra L: ik vind in 'm in stationwagen een beetje raar ogen. Misschien door de kleine velgjes of de massieve achterkant... ik weet het niet.
Afgelopen weekend de Insignia mooi aan een duurtest onderworpen: Weekendje Disneyland.
Leuk! Ik zou er ook graag nog eens weer naar toe gaan. Niet eens persé voor de attracties, gewoon het hele sfeertje: heerlijk.
Schoonzus & Zwager, beiden net goed en wel afgestudeerd en nog mooi genieten van het "studentenleven" vertelde gisteren dat ze ff bij een huis gingen kijken als geïnteresseerde. Vraagprijs huis...... 7 ton
Allemachies... waar doen ze het van! Nog ergens een geheime spaarpot oid... geluk gehad met crypto? Handeltje in poedersuiker?