Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
17 inch wielen op een caravanLiefst een mooie recente Silver Selection met gladde beplating en mooie 17 inch wielen, maar dat wordt denk ik wel te prijzig.
In de 206 ook geen stuurwielbediening en dat vind ik niet erg, al raak je er snel aan gewend als je een paar auto's mét stuurwielbediening hebt gehad.Zonder stuurbediening is ook prima in te leven. cruisecontrol zit op de stengel. Telefoon opnemen gaat gewoon met knop op dashboard bij radio net als volume waar je zonder te kijken op de tast kunt bedienen. (en ook daar zit ik zelden aan)
Rob is wel kieskeurig : op het dashboard wel alle nieuwste snufjes, maar onder de kap een ouderwetse motor. Op fossiele brandstof
Ik vind het gewoon bijzonder goedkoop en kaal ogen...van die draaiknoppen en een kaal stuur zonder knopjes...
Poetsfanaten blijven snel bij hun vertrouwde webwinkel en merken.
Mijn Insignia heeft ook geen "sync' knop, maar dat koppelen van links en rechts kan dan wel via het climat control schermB Real zei:Meer knopjes = beter....... alleen kom je dan weer op het punt dat je op alle plekken ook daadwerkelijk een knopje wil hebben en geen afdekkapje, dat trek ik heel slecht
Dat heb ik altijd gewaardeerd in de Astra, daar ontbraken alleen de knopjes voor stoelkoeling en de BMW heeft volgens mij ook alle knopjes.
Is/was natuurlijk geen doel op zich, maar ik kan het dus wel waarderen
Als ik er goed bij nadenk is dual-zone climate control of zelfs 4-zone de grootst mogelijke onzin. Het staat vooral leuk op je dashboard
Allereerst vraag ik mij af hoe je in zo'n kleine ruimte nou echt een verschillende temperatuur goed kunt regelen, een graad of twee lukt misschien nog net maar meer dan dat?
Maar vooral, volgens mij staat bij 99% van de mensen de temperatuur in 9 van de 10 gevallen exact gelijk omdat men het anders storend vind
Oh minpuntje voor de BMW dan maar: de climate control kent geen "sync"-knop, dus ik moet handmatig de temperatuur gelijk zetten. Wat een armoe :T
Hier net zo, super bedrijf. En ja.....een clinic zou voor mij ook zeer welkom zijn. Vooral op gebied van polijsten zou ik graag wat willen leren. Heb verschillende pads, waar wel op staat waarvoor ik het kan gebruiken....maar zou 't liever gekoppeld willen zien aan bepaalde werkzaamheden. Bijv. gele pad voor normaal polijsten, en dan met een witte pad nadien de finisher.Ik bestel ook bij Carclean, super vriendelijk, behulpzaam en ik zou er graag nog een keer een clinic volgen als dit weer "normaal" mogelijk is. in merk heb ik wat Poorboys, Gyeon, Dodo en Monello.. Ik merk dat die mij aanspreken in zowel, gebruik en prijs. Werkt prima voor mij
En ik heb steeds meer respect voor iedereen die zelf polijst. Als ik al naga wat er allemaal moet gebeuren:"
1. Wassen & drogen
2. Kleien
3. Plastic/rubber afplakken?
4. Polijsten met een medium pad?
5. In de wax/finisher met een hele lichte pad.
Als je dat allemaal bij een formaat Astra wilt doen, dan vind ik je een knappe kop als je dat in 1 dag allemaal klaar krijgt.
Moderator
Ach, in onze vriendengroep zitten ook uitersten qua kinderenSorry, voor het andere uiterste maar ik klop nog een keer heel hard af want we hebben het tot nu toe ontzettend getroffen met zo’n makkelijk ventje. Dat zeggen we overigens regelmatig tegen elkaar.
Huh? Zitten er geen elektrische stoelen in de 4GC?Misschien dat een volgende toch maar elektrische stoelen met geheugenfunctie moet hebben, want ik ben straks wel weer even bezig om alles op mijzelf af te stellen
Moderator
AsconaGT zei:Opvolger voor ruud zn leaf?
ziet er gewoon top uit. google auto (dus niet android auto) is ook een groot pluspunt. prima specs, niet zo raar ogend als een ID3 of C4. Als de prijs nu ook nog netjes is...![]()
Moderator
rjthefrisian zei:Leuk ding inderdaad die Megane E-tech. Oogt dik en chique.
Ik zie de Leaf geregeld rijden maar ik vind hem van buiten al best wel verouderd.
Van de zijkant en schuin achter heeft lijkt ie best wel wat op de Astra K maar dan een stuk plomper. Hij is wat opgeblazen tov van zijn te kleine wielen. Maar die te kleine wielen hebben veel EV's last van.. zitten vaak van die enorme ballonbanden met dopjes onder. En hij oogt gewoon nog echt Japans.
Stugge FriezenMaar jah je wordt tegenwoordig haast verplicht om in een suv op stroom te gaan rijden anders hoor je er niet meer bij...grinning smiley
Daar doet deze meneer dus mooi niet aan mee..winking smiley
Tildrempels vind ik zelf ook vreselijk...maar dat krijg je als je nu een tijd ST gewend bent..