Astra K Turbo
Wegverkenner
Astra F zei:@ Hans(toch?): Jij kunt het als geen ander benoemen. De luxe AGR stoelen zijn in de Astra K natuurlijk ook leverbaar, b
Hoi Ruud, Ja Hans.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Astra F zei:@ Hans(toch?): Jij kunt het als geen ander benoemen. De luxe AGR stoelen zijn in de Astra K natuurlijk ook leverbaar, b
De Astra J voelde steviger aan dan de Astra K. Mijn stelling is dus dat de eerdere generaties op een wat hoger niveau stonden ( of aanvoelden ) dan de latere.
Moderator
Je hebt je eigen Focus verkocht en nu op zoek naar een andere?En eergisteren met m'n nichtje en haar vriend op autojacht geweest. Uiteindelijk een geschikte auto gevonden!
Altijd lekker zoiets in het vooruitzicht! Ik moet nog 4 weekjes wachten en dan gaan we weer lekker een weekje naar Overloonwel komend weekend naar Schokland met de auto, weekendje weg met wat vrienden
Tsjonge jonge... is het een hobby-schilder of heeft ie een echt schildersbedrijf?Ik ben nu thuis bezig met de kozijnen schilderen, de schilder die zou komen heeft wederom aangegeven te druk te zijn en bla bla bla.. Kansloos dus ben zelf maar begonnen, niet mijn hobby, maar gaat prima.
Moderator
Haha neeSanoma zei:Je hebt je eigen Focus verkocht en nu op zoek naar een andere?En eergisteren met m'n nichtje en haar vriend op autojacht geweest. Uiteindelijk een geschikte auto gevonden!![]()
Nu besloten de voorgevel door kunststof te laten vervangen in 2022, evenals de 2 zolderramen. De 1e verdieping is afgelopen jaar vervangen door nieuwe kozijnen, dus die laten we zo.
Moderator
Mmm, niet echt een nette instelling... beetje arrogant zelfs. 'Werk zat, dus ik kan doen/zeggen wat ik wil'.@Gerwin gerenomeerd bedrif met goede recensies, maar door het slechte weer heel veel buitenklussen opgeschoven.. Snap ik, maargoed, echt een oplossing bieden deed hij ook niet.
Dat vind ik inderdaad ook wel erg prettig dat het daar aangegeven wordt. Ik heb mijn aanwijzingen graag lang van te voren en dat is dan van de HUD af te lezen. Voor mij ook een reden om het ingebouwde navigatiesysteem te gebruiken.Corsa 20SEH zei:@Rob, bij onze Mini dat ik die in het Heads up display zieDat is wel handig
Carplay navigatie komt daar niet in.
Moderator
welkom!Hotdog zei:Na lange tijd geen teken van leven kan ik me opnieuw voorstellen:
rjthefrisian zei:Ik vind het maar gesodemieter...![]()
Maps, FM of waze werken via Android auto toch uitstekend?
Van te voren even de route op de foon opzoeken, telefoon aansluiten op de auto en rijden maar!
Altijd de meest actuele info, flitsers en niks kaarten downloaden/bijwerken of dokken.
Wat is het voordeel van de navi van BMW zelf dan?
Na lange tijd geen teken van leven kan ik me opnieuw voorstellen: Ferdinand, 43, kalend en rij een Astra K van de zaak. Een rode 1.6 diesel 136pk met inmiddels 133K op de teller.. grinning smiley
@Richard, fijn dat de bim zo goed bevallen is!
Je zou toch niet die 3500km in de C1 hebben moeten afleggen! eye popping smiley
ik week nu ook op vrijdagochtend en ook dat bevalt me prima. Zit er zelfs aan te denken om naar de 40 uur te gaan en eens in de zoveel tijd de 4uurtjes te compenseren. Kan ik ook eens meedoen met de vrijmibo smiling smiley
Dat is wel fijn aan 4x9 werken, dat wend vroeg of laat wel. Zeker met thuiswerken en daardoor geen reistijd voelt het helemaal niet als een langere dag.
Oh en telefoon aansluiten in de auto, dat is pas gesodemieter. Dat hoort natuurlijk gewoon draadloos en daarmee automatisch te gaan
Hier ook en dat bevalt goed. Helaas zo veel werk dat de balans werk/prive regelmatig zoek is. En dat voor een gemeenteambtenaarIk ben ook wel heel blij dat ik mijn week zelf mag indelen
Ik ga mijn lijstje vandaag ook eens even maken. Foam voor de winterperiode, een goede beschermende detailspray (Sonax Ceramic of Sonax Brilliant Shine) en kan vast nog wel wat dingen bedenken.Vant weekend end of summer days he...niet vergeten! Zal dat spul van Richard eens proberen. Zweren veel astra forummers ook bij.
Ik heb me vanaf het begin al voorgehouden om niet thuis te werken; dus geen mail naar mijn telefoon of laptop aan 's avonds. Tot nu toe gaat dat goedal heb ik wel geleerd neit meer in de avond uren te werken, het is toch nooit af
Zo'n constructie kan wel, als je bedrijf er ook op ingericht is dat je normaal 38-40uur maakt. Ben je vanwege je functie vaak vroeger en/of later aanwezig als de productie, dan kom je al in de overuren....als je vijf dagen per week wilt werken. Pak je ook een zaterdag soms mee....dan gaat het helemaal hard.Ach, ik vind x aantal uren per week sowieso achterhaald. Ik word afgerekend op wat ik doe, niet op de uren die ik maak. Als ik mijn werk in 20 uur af krijg is er geen haan die er naar kraait als ik de overige 20 uur op de bank lig. Helaas ben ik niet zo goed dat mij dat ook daadwerkelijk lukt
Anderzijds, als je overuren maakt en die niet wilt laten uitbetalen is het uiteindelijk een probleem van de werkgever. Immers, is of jouw functie of het bedrijf niet op elkaar toegespeeld.Ook om die reden is 4x9 bij ons niet wenselijk. Of de hele fabriek moet 4x9 gaan werken. Voor afdelingen zoals sales ligt dat wel anders. daar zie je ook dat mensen met Azie als klantenkring heel vroeg beginnen, soms zitten die om 6 uur 's ochtends al in teams vergaderingen. maar de america's juist heel laat (ivm tijdsverschillen)
300 overuren
Dan zit je toch ook al snel in de 5-7 overuren per week...... maar ben het in de basis wel eens met jouw visie. Tijdelijk een x overwerken kan gerust, maar als het structureel en ongewenst is is moet wel worden gekeken of er taken kunnen worden weggenomen. Wan realiseer je wel dat er ook genoeg mensen zijn die overuren nodig hebben om naar wens rond te kunnen komen.Overuren ken ik ook niet. Als ze meer werk van mij vragen dan 40 a 45 uur, dan moeten ze er maar iemand naast zetten
Ja, dit het het paneel wat de bak waar het dak in valt afdicht.Balen van je kofferdeksel..is dat een ander stuk van je klep dan wat eerder gespoten was?
Haha ja, ook meer dan mij eigenlijk lief is. Maargoed, dit jaar heb ik dan een 550 euro aan onverwachte kosten gehad op de astra. Da's nie mooi, maar valt natuurlijk in het niet wanneer je dat af zet tegen de afschrijving die je bij een Cascada zou hebben. En hobby's kosten nu eenmaal geld.....@Ruud: je investeert nog aardig in die oude cabrio! Zo komt die Cascada er natuurlijk nooit!