Die Kia is inderdaad erg fraai zeg!
Best een aantrekkelijke vanafprijs. Je hebt dan wel "slechts" 400km actieradius, maar de standaarduitrusting is behoorlijk compleet.
De 500km variant is 7500eu duurder, vind ik toch behoorlijk geld...
De C3 heeft ook zijn eerste echte maleur..de sleutel is bijna met geen mogelijkheid meer in het slot van de tankdop te krijgen...moest er vandeweek even mee tanken en kreeg hem bij de pomp haast niet meer open. Met veel geweld lukte me het net om hem open te krijgen maar dan zit de sleutel helemaal vast in het slot.
Je trekt nu het hele slotje uit de dop. Vrouwlief rijdt zo even langs de Citroen dealer om te kijken hoe dit te fixxen is.
Zou wel mooi zijn als je hem met de normale sleutel zou kunnen openen.
Ik vind dat bij de C1 zo verschrikkelijk irritant dat je de tankdop moet openen met de sleutel!
Ik neem aan dat de dop gewoon nog achter een klepje zit welke wellicht ook nog op slot gaat met de CV? Ik zou er dan gewoon een goede universele tankdop in doen als het niet werkt. Is waarschijnlijk de meest goedkope oplossing.
Overigens is dat bij Ford briljant, daar zit de tankdop vast aan de klep. Klep open en je kunt gelijk tanken. Hebben ze volgens mij zelfs patent op.