B Real
Kilometervreter
Ik baal er inmiddels toch wel een beetje van hoor. Heb mij doorgaans heel behoorlijk aan de maatregelen gehouden, begin dit jaar expres de vakantie laat gepland, expres nog niets geboekt. Nu komt de vakantie in zicht en kan het met een beetje pech zomaar betekenen dat we niet weg kunnen. Luxeprobleem, snap ik wel, maar toch....
Hopelijk kunnen we straks gewoon een weekje of twee naar Frankrijk of Italië. We zijn dan beide al dik een maand volledig gevaccineerd, dus hopelijk biedt dat wat mogelijkheden.
Ook geen ramp om het een weekje later te doen toch? Dat weekendje weg lukt zonder beurt ook wel lijkt me
Mijn APK planning loopt ook al spaak. Auto zou in oktober dit jaar voor zijn eerste APK moeten, maar hebben ze nu voor aflevering gedaan. Nu ik dit typ, dat is dus drie maanden eerder en kan dus blijkbaar gewoon...
Hopelijk kunnen we straks gewoon een weekje of twee naar Frankrijk of Italië. We zijn dan beide al dik een maand volledig gevaccineerd, dus hopelijk biedt dat wat mogelijkheden.
Ik moet wel weer voor een beurt , maar rek het iets op omdat ik weinig heb gereden en ik hem gelijk met de APK wil laten lopen. Die verloopt in 23 november. je mag 2 maand van te voren keuren. 23 september ga ik in de middag een weekendje weg. Dan kan dat toch precies als ik hem 's ochtends laat keuren en beurt laat doen? Of moet kan dat dan pas de 24e van september ? eye rolling smiley
Ook geen ramp om het een weekje later te doen toch? Dat weekendje weg lukt zonder beurt ook wel lijkt me
Mijn APK planning loopt ook al spaak. Auto zou in oktober dit jaar voor zijn eerste APK moeten, maar hebben ze nu voor aflevering gedaan. Nu ik dit typ, dat is dus drie maanden eerder en kan dus blijkbaar gewoon...