Franklinn
Net ingestapt
Een hele goede morgen en de allerbeste wensen aan allen! Hebben jullie het nog een beetje gevierd? Wij hebben ervoor gekozen de kerstdagen met beide gezinnen te vieren en oudjaar maar bij ons tweeën te houden. Andere jaren zoeken we altijd een groep vrienden op, maar dat is nu niet te doen helaas. Ik kan me dus niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo vroeg in het nieuwe jaar in bed lag en me zo fris voelde op nieuwjaarsochtend :T onbekende dorpsgenoten hebben ons in elk geval getrakteerd op een mooie vuurwerkshow, wel veel minder dan anders en na 15 minuten keerde de rust weer helemaal terug.
@Jimmy: gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Nu lekker klussen samen. Geniet ervan!
@Rob: dat is zo zuur. Vol goede moed beginnen, gehavend de handdoek in de ring gooien en dan tot de conclusie komen dat de terugweg nog beroerder is. Hopelijk vind je nog een uitweg.
@Joost: we wachten in spanning
@Jimmy: gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Nu lekker klussen samen. Geniet ervan!
@Rob: dat is zo zuur. Vol goede moed beginnen, gehavend de handdoek in de ring gooien en dan tot de conclusie komen dat de terugweg nog beroerder is. Hopelijk vind je nog een uitweg.
@Joost: we wachten in spanning