Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oe Joost, dan kun je de beenspieren wel voelenVerhuizing is gelukt, garage leeg. Heb maar een handje weer geholpen want die vrienden van hem die zogenaamd kwamen helpen waren vooral goed in sigaretjes roken, handen in de zak en veel lullen. Mijn schoonvader en ik hebben wel een sneer uitgedeeld maar ook die boodschap kwam niet echt over zo leek het.
Astra F zei:Grappig trouwens dat je je auto zo kunt monitoren. Dan is het wel heel aanlokkelijk om op afstand ff te claxoneren![]()
Astra F zei:Grappig trouwens dat je je auto zo kunt monitoren. Dan is het wel heel aanlokkelijk om op afstand ff te claxoneren![]()
Oe Joost, dan kun je de beenspieren wel voelen grinning smiley Het is een beste steile trap met korte treden waarover je naar boven moet. En dan mag als je boven bent de wasmachine ook in het appartement nog weer over een trap met draai naar de bovenverdieping. grinning smiley
De man kreeg op zijn telefoon de melding dat zijn wagen ontgrendeld stond en gebruikte uit gewoonte de app om de wagen te vergrendelen.
Blijkbaar is heel wat kunst- en vliegwerk nodig gebleken om de man te bereiken zodat de wagen weer kon ontgrendeld worden.
Vaak word ie als iemand een nieuwe auto zoekt afgeraden maar ik vind dat toch een beetje onterecht, in mijn ogen is het een echt goed rijdende auto met slimme handigheidjes, enigste nadeel is misschien het hoge gewicht en de wat “luie” motoren, maar rijden doet hij echt goed.
AsconaGT zei:nouja, ik heb die zogenaamde vrienden van hem dat zware spul laten tillen. Mijn schoonvader en ik zeiden in koor; "dat is een mooi karweitje voor jullie"toen moesten ze wel. Wat een luie donders :T
rjthefrisian zei:Dank je Jimmy. Denk dat het meevalt en ik het virusje heb overgenomen van dochterlief van de opvang die vorige week snotterig was. Ben ik wel positief dan kan gelijk de theorie van tafel dat kinderen het niet kunnen doorgeven. Maar nogmaals..denk van niet.
Vant weekend het bipsje van de Astra van de lettertjes ontdaan en led knippers vervangen. Oogt toch net weer even mooier.
NVE87 zei:In het eerste jaar is bijna iedere leiding van het koelsysteem vervangen en het expansievat, dit is allemaal gemaakt van plastic wat bros word en gaat lekken.
Ik heb een tijdje in een Asta H 1,7 cdti gereden, en drie keer stil gestaan met een gesprongen koelslang. De laatste garage was verbaasd dat ze bij de eerste slang niet alles vervangen hadden aangezien het bekend was dat er altijd drie stuk gingen. Dus het komt voor, dit soort reparaties.Franklinn zei:NVE87 zei:In het eerste jaar is bijna iedere leiding van het koelsysteem vervangen en het expansievat, dit is allemaal gemaakt van plastic wat bros word en gaat lekken.
Mooie auto! En zonder het model nu als hopeloos onbetrouwbaar weg te willen zetten vind ik dit wel een wonderlijke reparatie. Voor een auto van toen maximaal een jaar of 6/7 oud mag dit toch nog niet aan de hand zijn. Het expansievat is dan nog tot daar aan toe, maar ook alle koelleidingen vervangen..
Vaak word ie als iemand een nieuwe auto zoekt afgeraden maar ik vind dat toch een beetje onterecht, in mijn ogen is het een echt goed rijdende auto met slimme handigheidjes, enigste nadeel is misschien het hoge gewicht en de wat “luie” motoren, maar rijden doet hij echt goed.
@ Corona: zojuist de uitslag binnen en die was gelukkig negatief.
Dat vind ik ook van de eerste generatie Insignia, nog steeds een prima auto. Ik ken alleen de Sport edition, die wil ik nog best wel goed een bocht door.rjthefrisian zei:Dan zou ik het maar doen voordat de baby komt Frank..
Klopt het was een donders fijne reisauto. Heel solide en stevig en lag als een blok op de weg. Aan de andere kant was ie te zwaar, te dorstig en was de motor-bak combi nogal lui en was ie door zijn gewicht niet echt wendbaar. Maar qua design, opties en uitstraling nog steeds een prima auto!
Bij de Insignia hebben ze wel rekening gehouden met het hoger gewicht door een flink formaat schijven te monteren, waarbij die achter bij de wat snellere/nog zwaardere versies ook nog eens geventileerd waren. Ik had achter grotere schijven dan mijn Volvo S60 aan de voorkant had. Hadden ze dat bij een Astra niet gedaan?rjthefrisian zei:Ook had ik het idee dat door zijn overgewicht bepaalde slijtageonderdelen er sneller doorheen gingen dan normaal (o.a. remmen).
Aj, dat is schrikken Joost. Hopen dat het beeld zich niet verslechterd en hij snel genezen is.Gelukkig maar, ik krijg net telefoon dat mijn vader positief is getest eye popping smiley met mijn schoonfamilie ging kerst al niet door. maar nu met mijn ouders corona-proof kerst dus ook niet, dus niet echt kerst voor ons. Alle dagen thuis.
Mijn vader is ook al wat op leeftijd, maar gelukkig vrijwel geen klachten.
rjthefrisian zei:Dan zou ik het maar doen voordat de baby komt Frank..![]()
Hotdog zei:Dus hebben we samen besloten om ontslag in te dienen, na 19 jaar dienstverband.. gewoon alle opgebouwde rechten laten varen en weg bij die tent.
[ /quote]
Een grote stap, het is in de zorg op dit moment geen rozegeur en maneschijn, heel veel operaties worden uitgesteld.
n.b. een opgebouwd recht is toch een opgebouwd recht, als ik van pensioen uit ga?
Moderator
Dus hebben we samen besloten om ontslag in te dienen, na 19 jaar dienstverband.. gewoon alle opgebouwde rechten laten varen en weg bij die tent.
best heftig of niet?
Het is best wel een grote stap, maar opent ook weer deuren naar nieuwe kansen.
Jazeker, ze staat open voor van alles. Maar ook een paar dingen niet. Verstandelijk gehandicaptenzorg trekt haar niet, maar niet-aangeboren hersenletsel is wel haar ‘ding’.rjthefrisian zei:Dus hebben we samen besloten om ontslag in te dienen, na 19 jaar dienstverband.. gewoon alle opgebouwde rechten laten varen en weg bij die tent.
best heftig of niet?
Het is best wel een grote stap, maar opent ook weer deuren naar nieuwe kansen.
Dapper hoor! Dat lijkt me niet niks. Maar als de situatie onhoudbaar is en je er zelf onder gaat leiden, moet je een knoop door hakken.
Ik kan echt niet uit je woorden halen of je vrouw weer open staat voor een baan in de zorg of heel wat anders gaat doen. Of zijn jullie daar nog niet uit?
Moderator
Moderator
1e kerstdag hebben we met familie van B gevierd, 2e kerstdag met onze familie. Lekker gegeten en gezellig met familie.....maar hebben ook fijn de tijd voor onszelf gehad.
BRG zei:1e kerstdag hebben we met familie van B gevierd, 2e kerstdag met onze familie. Lekker gegeten en gezellig met familie.....maar hebben ook fijn de tijd voor onszelf gehad.
Mocht dat dan met de afstandsregelen en beperking sociale contacten?
In BE mocht elk gezin 1 extra-persoon ontvangen (waarvan kort voor kerst bleek dat zelfs de kinderen -12 jaar daarbij werden meegeteld).
Dus zowel kerstavond als kerstdag met z'n tweetjes geweest, gebeld en gefacetimed met de kinderen, en verder rustig gehouden want vanaf kerstdag begon H. aan haar reeks van nachtprestaties in het ziekenhuis.
Morgen is de dag, voor de meesten oudejaarsdag, maar voor ons sleuteloverdrachtdag smiling smiley . Alles is geregeld, notaris afspraak is om 9.45, inspectie om 8.30 en daarna gaan we even 2 weken knallen smiling smiley Zin in!
Het lijkt wel alsof ik op de foto verticale spijlen zie dus zou zomaar kunnen...
Corsa 20SEH zei:Morgen is de dag, voor de meesten oudejaarsdag, maar voor ons sleuteloverdrachtdag. Alles is geregeld, notaris afspraak is om 9.45, inspectie om 8.30 en daarna gaan we even 2 weken knallen
Zin in!
Moderator
Barri zei:Precies. Als je nog geen 35 bent dan betaal je geen overdrachtsbelasting bij overdracht in 2021. Vanaf 1 april is dat alleen voor huizen tot €400.000, de eerste maanden onbeperkt.
Voor Jimmy zou het 1% schelen, omdat bij mijn weten alleen K nog onder de 35 is. En als je als verkoper toch de overdracht dit jaar wil, dan moet je je afvragen hoeveel die 1% waard is. Bij een collega zaten de kopers van zijn huis daar ook wat mee te schuiven.
Veel plezier en succes Jimmy!