Astra F
Wegverkenner
Zie het van de goede kant Rob, scheelt je in ieder geval vermogensbelasting voor 2021Zometeen eerst de betaling even doen..is altijd effe slikken...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zie het van de goede kant Rob, scheelt je in ieder geval vermogensbelasting voor 2021Zometeen eerst de betaling even doen..is altijd effe slikken...
Zie het van de goede kant Rob, scheelt je in ieder geval vermogensbelasting voor 2021
Och, jij met je steenkolenbootDiesel uiteraard. Die dinosaurus brandstof was al uit mijn geheugen verwijderd
Heb ik ter plaatse gedaan: 6x checken of het bankrekeningnummer correct wasZometeen eerst de betaling even doen..is altijd effe slikken...grinning smiley
Aah joh, nergens voor nodig: gewoon net doen of het niet lukt. Lekker middagje rust. Vergaderingen zijn zo 2019Hoe ik vanmiddag de videovergaderingen in kom weet ik nog niet, zal wel als gast zijn. Ik kon op de telefoon nog bij de teams-links, die staan nu veilig offline opgeborgen smiling smiley
Dat is inderdaad wel ontzettend toevallig! Maar beiden hopelijk weer voor een heel aantal jaren tevredenMooi hoe jullie tegelijkertijd na lang dromen en twijfelen op iets passends zijn gestuit
Gisteravond de xenonverlichting van de V40 kunnen testen: moet zeggen dat ik niet gelijk onder de indruk ben. Heb het idee dat ze vrij laag staan afgesteld.
betaling even doen..is altijd effe slikken...grinning smiley
Heb ik ter plaatse gedaan: 6x checken of het bankrekeningnummer correct was
Ik ben naar de bank gereden en heb ze daar het papier gegeven waar de dealer het rekeningnummer op geschreven had, de bankmevrouw heeft het toen overgeboekt voor mij...Inderdaad spannend!rjthefrisian zei:Gisteravond de xenonverlichting van de V40 kunnen testen: moet zeggen dat ik niet gelijk onder de indruk ben. Heb het idee dat ze vrij laag staan afgesteld.
Ze hebben aan mijn xenon ook flink lopen sleutelen bij de APK want die was ook weer flink naar beneden bijgesteld. Ik weet even niet van welk bouwjaar jouw V40 is maar anders kun je nieuwe xenon pitten ook nog overwegen. Bij mijn Astra maakte een nieuw setje een wereld van verschil.
En waarschijnlijk was het gisteravond flink nat? Dan is het effect minder dan bij een droog wegdek.
betaling even doen..is altijd effe slikken...grinning smiley
Heb ik ter plaatse gedaan: 6x checken of het bankrekeningnummer correct was
Haha..die 6x heb ik ook wel gehaald..Doodeng..
![]()
Ik ben naar de bank gereden en heb ze daar het papier gegeven waar de dealer het rekeningnummer op geschreven had, de bankmevrouw heeft het toen overgeboekt voor mij...Inderdaad spannend!
rjthefrisian zei:Zometeen eerst de betaling even doen..is altijd effe slikken...![]()
Meeuw zei:Was ik ook bang voor. Dus pas betalen als de auto op je naam staat. Dan kan het wel even duren bij een faillissement dat je de auto krijgt, maar de curator is verplicht om het te regelen.
Was ik ook bang voor. Dus pas betalen als de auto op je naam staat. Dan kan het wel even duren bij een faillissement dat je de auto krijgt, maar de curator is verplicht om het te regelen.
Dan loopt de verkoper risico...
Mijn collega werkte voorheen bij een grote merkdealer.
Heel uitzonderlijk werd eens een wagen te naam gezet zonder voorafgaande betaling.
De koper heeft de wagen nooit betaald en is hem ook nooit komen ophalen.
Wat een gedonder dat gegeven heeft met die wagen die daar maar in de weg bleef staan (niet betaald was maar juridisch ook niet meer aan de verkoper toebehoorde)!!!
Duitse bank, daar zijn ze nog niet zo verAsconaGT zei:Ik ben naar de bank gereden en heb ze daar het papier gegeven waar de dealer het rekeningnummer op geschreven had, de bankmevrouw heeft het toen overgeboekt voor mij...Inderdaad spannend!
jeetje, was dat in 2020 of in 1920 ?
Bankrekeningnummer opschrijven, hopelijk een beetje net handschrift
Naar een bank rijden? Zijn die er nog? Ik zou echt niet weten waar ik naar toe zou moeten rijden sinds die in ons dorp een paar jaar geleden gesloten is.
Bankmevrouw overboeken? kan dat nog tegenwoordig (zonder extra kosten) ?
Waarom niet gewoon pinnen? je kunt een bedrag eenmalig op die dag ophogen (tot max. 50.000 euro bij mijn ABN bank) 's ochtends even binnen 1 minuut geregeld. Als je aan komt kun je de auto nog even checken (en kijken of alles volgen afspraak is gedaan) alvorens te betalen. Geen enkel risico op verkeerde overboeking, je hoeft niet naar een bank te rijden, het geld staat gelijk op de juiste rekening en word nergens vast gehouden tussen banken.
En in een extreem geval wat jaren geleden nog wel eens gebeurde; als je geld over maakt en de toko gaat failliet voor dat de auto word overgeschreven, dan ben je je geld niet kwijt). Anders sta je net als alle andere schuldeisers in de rij en is het maar de vraag wat je er van terug ziet.
Duitse bank, daar zijn ze nog niet zo ver winking smiley Ik kon niet eens mijn overboekingslimiet online verhogen...
rjthefrisian zei:Thanx Frank! Hoe hoe gaat het bij jullie? Met je vrouw en de baby ook nog alles goed?
Sanoma zei:Aah joh, nergens voor nodig: gewoon net doen of het niet lukt. Lekker middagje rust. Vergaderingen zijn zo 2019Hoe ik vanmiddag de videovergaderingen in kom weet ik nog niet, zal wel als gast zijn. Ik kon op de telefoon nog bij de teams-links, die staan nu veilig offline opgeborgen smiling smiley![]()
EVV zei:Pinnen wilde de verkoper niet, het schijnt dat het in het verleden voorgekomen was dat mensen gepind hadden en vervolgens tegen de bank hadden gezegd dat dit niet de bedoeling was geweest en de boel lieten terug draaien...
Hier in de dorpssuper kan je ook alleen contant betalen. En als je te weinig mee hebt, het op laten schrijvenMeeuw zei:Vorig jaar in Hamburg nog meegemaakt dat ik bij een horecagelegenheid (soort snack-restaurant) alleen contant kon betalen. In Kroatië heb je dat zelfs bij diverse restaurants in de hogere prijsklasse.
Barri zei:Contant een auto betalen wordt ook steeds lastiger overigens.
Ja absoluut. 20 weken echo was allemaal goed nieuws (en fantastisch om te zien) en op wat kleine kwaaltjes en een dapper groeiende buik is er niets aan d'r te merken.
Barri zei:Dat is eigenlijk wel bijzonder, meestal gebeurt de tenaamstelling als je m ophaalt. Nu moet je m dus al verzekerd hebben en hsb betalen.
EVV zei:Hier in de dorpssuper kan je ook alleen contant betalen. En als je te weinig mee hebt, het op laten schrijvenMeeuw zei:Vorig jaar in Hamburg nog meegemaakt dat ik bij een horecagelegenheid (soort snack-restaurant) alleen contant kon betalen. In Kroatië heb je dat zelfs bij diverse restaurants in de hogere prijsklasse.
In Kroatië heb ik een keer gratis gegeten. Ik heb contactloos betalen uit gezet, maar dat snapte de ober niet. Die dacht dat het gewerkt had, ondanks dat ik meerdere keren geprobeerd had duidelijk te maken dat dat niet ging werken. Ik heb er later zelfs nog achter aan gebeld om het als nog over te kunnen maken maar ze snapte het niet.
Maar als de tent deze ochtend failliet gaat heeft Rob wel zijn auto big
Maar als de tent deze ochtend failliet gaat heeft Rob wel zijn auto
Ook het eerste at ik dachtMaar als de tent deze ochtend failliet gaat heeft Rob wel zijn auto
Inboedelverzekering :TNu maar hopen dat de tent vannacht niet afgefikt is..
Wat een mooi verhaal; Hoe oud was je toen je dat hebt meegemaakt?Mijn vader , begin jaren '80, ging bij een bank in de Spaanse Pyreneeën (buurt Pamplona) twee Eurocheques omwisselen voor peseta's (a 600 gulden) . Ook hij kreeg niet uitgelegd dat hij de cheques niet terug hoefde te krijgen nut smiley . Beetje on topic, we reden toen een Saab 99, volledig onbekende auto in Spanje. Bekijks, en dat werd nog veel meer toen de knalpijp kapot ging in de smalle bergdorpjes. Wat een herrie! Is toen gerepareerd door er een leeg olieblikje (dacht ik) tussen te lassen. Heeft het nog lang gehouden.
Dat wordt vandaag 80% productiviteit Rob, je gedachten zijn al in de middagMaar eerst nog even paar uurtjes werken en dan vanmiddag die kant op.
Inderdaad bizar hoe duur ze zijn. Anderzijds, voor een computer betaal je het ook......en feitelijk is een Iphone niks minder. Maar kun je weer mooi ff vooruit Jimmy.Ik heb gisteren een Iphone 12 Mini 128 GB besteld, komt vanmiddag binnen. Ik ben benieuwd. Een rib uit mijn lijf, maar als hij dan weer 3 jaar meegaat vind ik het prima.
Moderator
Astra F zei:Hoop voor je dat je hem wat later in de middag op kunt halen, dan kun je meteen de Intellilux testen
Inderdaad bizar hoe duur ze zijn. Anderzijds, voor een computer betaal je het ook......en feitelijk is een Iphone niks minder. Maar kun je weer mooi ff vooruit Jimmy.Ik heb gisteren een Iphone 12 Mini 128 GB besteld, komt vanmiddag binnen. Ik ben benieuwd. Een rib uit mijn lijf, maar als hij dan weer 3 jaar meegaat vind ik het prima.
Haha, heel begrijpelijk! Ik zie in mijn vriendengroep ook reservetelefoons daarvoor gebruikt worden. Anders pakken ze de 'normale' mobiel en dan bellen ze per ongeluk iemand of heb je in 1x een abonnement op iets@Gerwin, wel zonder simkaart hoor.> gewoon thuis op de WiFi, kan ze snapchatjes sturen en beeld bellen met haar vriendinnetjes smiling smiley. en wat spelletjes die ik nie top mijn telefoon hoef grinning smiley
BRG zei:rjthefrisian zei:Zometeen eerst de betaling even doen..is altijd effe slikken...![]()
Daarnet even mijn handtekening gezet onder betaling van 1,3 miljoen eur nettolonen (eindejaarsbonussen); die omvang mag een mens eigenlijk ook niet bij stilstaan.
Wat niet betekent dat ik bij een privé betaling van een groter bedrag (meer dan 1.000 EUR) ook niet ettelijke keren het nummer van de begunstigde en de mededeling controleer.
rjthefrisian zei:Moggul!
Zag in mijn Post nl app dat er al post van de RDW onderweg is. Blijkbaar hebben ze de auto gisteren al op mijn naam gezet. Toevallig net na mijn betaling..
Knipsel by Rob de Vries, on Flickr
Moderator
Corsa 20SEH zei:@Bed, ja dat hebben wij dus ook.. in elkaar, uit elakar en nu kraken als een gek.
Zo was het bij mij ook hoor, onder het motto "voor die paar bitterballen die ik erin opwarm koop ik hem niet". Echter kan B er beter mee overwegAirfryer.. Ik heb dat niet, ik hoor er wel meer mensen over maar zou niet weten waarvoor ik dat zou moeten gebruiken.
Lekker dat je dan op deze manier ook er lekker van kan genieten!!Alles ook wel een beetje vanwege het uitblijven van een mooie en avontuurlijke reis...
.... en het verzilveren van wat overwaarde.
Ik zit in een ander levensfase voor een deel denk ik...