Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rjthefrisian zei:De normale e-golf is wel zo luxe. Of die 299 euro e-golf ook zo luxe is vraag ik me af. Daar zie ik maar een karige uitrusting bij staan. Maar Barri weet daar vast meer van!
Ik herken 't wel, heb in de Grandland ook gezeten maar je merkt nergens aan dat dit Opel zijn grootste SUV is. Je hebt nog simpele tellers, zonder groot infopaneel zoals wel in de Insignia aanwezig is. En ook hier is het interieur naar mijn smaak (net als in de Insignia) te simpel van opzet voor zijn klasse.Een vriend in januari een andere auto moet bestellen ter vervanging van de focus was in de markt voor een grandland X. Maar na een proefrit toch een beetje aardig teleurgesteld. Het reed op zich niet verkeerd maar hij reed daarvoor een Seat Ateca en die was zowel voorin als achterin een stuk ruimer. Opzet was wel vrij simpel qua opzet maar voelde allemaal veel robuuster aan in interieur. Opmerkelijk want optisch lijkt de grandland x een stukje groter.
Eens!Afschuwelijk die 3. Ik vind die c stijl echt vreselijk!
Ben heel benieuwd naar de 2008 in 't echt. Op plaatjes vind ik de voorkant totaal uit verhouding. Captur vind ik ook een leuke wagen om te zien. Wat dat betreft vind ik de meeste huidige renaults echt mooi om te zien.Captur doet me echt helemaal niks, dan zie ik nog meer in de nieuwe 2008 eigenlijk, stuk stoerder, lijkt langer en lager, gewoon wat bonkiger ook.
Moderator
Moderator
Moderator
HerkenbaarVandaag dus gereden met de eGolf. M is helemaal overtuigd van elektrisch rijden.
Moderator
Dat klinkt als een gezellig weekend Joost. Amsterdam is best leuk, ik krijg alleen meteen koppijn van de wietlucht die er overal lijkt te hangen.
Doet voor mij veel afbreuk aan de verder mooie stad.
AsconaGT zei:Maar Marc, denk je dat 2020 een jaar word dat de astra F vervangen gaat worden?ik durf er mijn geld niet op in te zetten
![]()
AsconaGT zei:Maar Marc, denk je dat 2020 een jaar word dat de astra F vervangen gaat worden?ik durf er mijn geld niet op in te zetten
![]()
Corsa 20SEH zei:@Marc, ben je al wel weer aan het werk? anders zou ik sowieso geen andere auto aanschaffen.
Die Solex is grappig maar dit is dan echt veel meer mijn smaak idee, ook elektrisch!
Moderator
Barri zei:Best gevaarlijk Joost!Ik heb echt geen flauw idee wat het kan zijn.
@elektrische scooter/Solex: best gaaf! Lijkt me wel wat.
Vandaag zijn de leaseprijzen van de eCitigo bekend gemaakt. Onder mijn collega's is ie erg populair, op een aantal afdelingen was het toch wel het gesprek van de dag. Ik heb ook een offerte opgevraagd, denk dat t 'm wel gaat worden. Ik heb twee keer met de e-up! gereden en dat is echt top. En dan nu dus met een range van 260km.
Barri zei:Ik denk zelfs 5 jaar; M boeit dat echt niet namelijk![]()
Moderator
\Maar niks voor mij. Topsnelheid van max 130...zou ik me vreselijk aan gaan irriteren op de snelweg...
Je wilt niet dat je zwangere vrouw in zo'n situatie komt als zij eens achter het stuur zit.
Vandaag zijn de leaseprijzen van de eCitigo bekend gemaakt. Onder mijn collega's is ie erg populair, op een aantal afdelingen was het toch wel het gesprek van de dag smiling smiley. Ik heb ook een offerte opgevraagd, denk dat t 'm wel gaat worden. Ik heb twee keer met de e-up! gereden en dat is echt top. En dan nu dus met een range van 260km.
Zeker als je ziet wat er weg valt. De Karl, 108, C1, Aygo.....vallen straks ineens veel kleintjes weg. Bizar ook als je de verkoopcijfers van Opel ziet afgelopen maand. De verkoop van de Karl stagneert (is alleen uit voorraad leverbaar) en dus zakt Opel helemaal weg. Ben benieuwd of de Corsa dit straks goed kan maken.Sowieso denk ik dat autofabrikanten lang door gaan met de modellen voeren in het A segment gezien de ontwikkelingen heel snel gaan en kostentechnisch gezien hoog zijn voor een kleine auto met kleine marges.