Total Loss
Kilometervreter
De bi-colors zijn inderdaad de mooiste velgen voor op een K. Kleur van jouw eerste is zeker heel mooi maar erg zeldzaam, ben altijd wel voor blauw of groen voor op een auto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap je opmerking ook dat de Insignia A geen kanshebber is als opvolger. Ik vind het model na de facelift echt gaat (zeker als CT in leuke kleur), maar zoals je zelf aan geeft is het gewicht de boosdoener. Je ziet het maandelijks weer in de vaste lasten, moet er een pittige motor tegenover zetten en kwa rijden merk je het ook.
lus dat een drie-cilinder een bepaalde karakteristiek heeft die het geheel wat minder soepel maakt, stationair rollen in de file lukt meestal niet echt lekker en in de 3e versnelling een rotonde over ook niet (zeg ik o.b.v. van vier verschillende drie cilinders die ik heb gereden).
Moderator
Ik moest erg wennen aan het invoegen op de snelweg: geen dieselkoppel meer. Maar juist bovenin begint ie wat extra te leven.Zelfs de 125pk Focus die ik had voelde wat futloos aan op hogere toeren.
Bij de plaatselijke dealer staat een best fully loaded Insignia B hatch met een 2.0 Diesel.
Ik voel een Cane Corso aankomenRichard zei:De volgende hond gaat +/- 50kg wegen, dus o.a. is een station straks wel een pré eigenlijk.
Hotdog zei:@Hans, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Erg leuk zeg!
Respect ook voor de 11 jaar bij je oude werk. Had je vooraf niet verwacht toch?
Bij de plaatselijke dealer staat een best fully loaded Insignia B hatch met een 2.0 Diesel.
Klopt..er staan ook diverse Insignia Country Tourers met diesel en die kosten echt geen drol meer...
Maar die dingen zijn echt megazwaar en erg matige prestaties.
Joost zei:begint het mij ook wel eens te kriebelen om te sparen voor een andere auto
Dus denk er nog maar even over na grinning smiley
Positief bericht?Grappig: ik had hier een privémail van de nieuwe eigenaar van mijn 6 cilinder Vectra nut smiley
Ohja, dat heb ik het afgelopen jaar ook gehad... vooral omdat het onderhoud de volgende keer in de papieren gaat lopen. Maarja: een andere auto koop je er ook weer niet van. Dus nu toch maar gewoon wat andere projecten opgestart want autozoektocht liep toch op niks uit. Ooit komt er wel eens wat andersNu alle huis projecten zijn afgerond begint het mij ook wel eens te kriebelen om te sparen voor een andere auto ergens begin volgend jaar, maar elke dag gaan mijn gedachten de andere kant op.
AsconaGT zei:Sparen is alvast begonnen,en er is ook wel wat gespaard. Maar heb nog geen idee waarvoor eigenlijk
Sparen zonder concreet doel vind altijd wel lastig
Andere auto tzt, of toch maar weer iets in het huis investeren voor vloerverwarming en andere vloer op de benedenverdieping en/of keuken. Zowel auto als huis zijn niet strikt noodzakelijk of urgent maar beide wel fijn om iets een stap in te maken
AsconaGT zei:Indirect betaal je het ook, via VVE, neem aan dat daar ook maandelijks voor word betaald?
Barri zei:Maar een VVE heeft ook een bestuur nodig, meestal bestaand uit bewoners. Daar zit jij dus niet in? En ga je wel naar de vergaderingen?
Maar die dingen zijn echt megazwaar en erg matige prestaties.
Insignia's A wel, maar Insignia's B zijn toch niet zo zwaar? (tov de grootte?). Die zijn ook nog fors aan de prijs. Zou hier best een insignia B CT op de stoep willen hebben alleen nu nog véél te duur
Indirect betaal je het ook, via VVE, neem aan dat daar ook maandelijks voor word betaald?
Ik betaal iets van 170 Euro per maand aan de VVE.
Moderator
Heerlijk, maar ik vind het ook wel wat asociaal.Total Loss zei:Barri zei:Maar een VVE heeft ook een bestuur nodig, meestal bestaand uit bewoners. Daar zit jij dus niet in? En ga je wel naar de vergaderingen?
Uhm. Ik denk dat ze zich nog steeds afvragen wie toch die ene gozer is die echt nog nooit op een vergadering geweest is.Maar we hebben idd een bestuur bestaande uit bewoners, met een kascommissie enzo. We hebben wel ook een professionele partij in de arm voor boekhoudding, notulen, regelen vergaderingen etc. Maar hou me daar allemaal niet mee bezig verder. Heerlijk.
![]()
Barri zei:Heerlijk, maar ik vind het ook wel wat asociaal.Total Loss zei:Barri zei:Maar een VVE heeft ook een bestuur nodig, meestal bestaand uit bewoners. Daar zit jij dus niet in? En ga je wel naar de vergaderingen?
Uhm. Ik denk dat ze zich nog steeds afvragen wie toch die ene gozer is die echt nog nooit op een vergadering geweest is.Maar we hebben idd een bestuur bestaande uit bewoners, met een kascommissie enzo. We hebben wel ook een professionele partij in de arm voor boekhoudding, notulen, regelen vergaderingen etc. Maar hou me daar allemaal niet mee bezig verder. Heerlijk.
![]()
Ik lees het wel. Je bent liever lui dan moe. grinning smiley
Heerlijk, maar ik vind het ook wel wat asociaal.
Ik vind het juist wel lekker om aan het huis te klussen. Vind ik geen straf. Sinds de kleine is het wel wat lastiger.
Onderhoud aan onze woning stelt bij ons weinig voor. Zoals ik zei eens in de 3-4 jaar schilderen. Kost me weekje tijd, 4 blikken verf en leen steiger van buurman.
Moderator
Dat eerste kan ik me iets bij voorstellen, de auto heeft nog niet het signaal gehad om af te remmen..B Real zei:Met de Astra in het begin ook wel eens verrast door een auto die vanzelf gas geeft. Het is de enige auto die ik ken waarbij de cruise control niet direct uit gaat als je de koppeling intrapt. Als je dus op de motor afremt door terug te schakelen, dan geeft hij na het schakelen gewoon weer gas bij om op snelheid te komen
En als je tijdens het accelereren middels de cruise control op schakelt geeft hij ook gewoon gas terwijl je dus de koppeling hebt ingetrapt tijdens het schakelen![]()
Moderator