Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rjthefrisian zei:Ik vind dit toch wel een geweldig mooi interieurtje hoor. Prachtig met die felgeel/groen stiksels, groengele verlichting en tellers, dat carbon en die tuimelschakelaars.
Ik vind dit toch wel een geweldig mooi interieurtje hoor. Prachtig met die felgeel/groen stiksels, groengele verlichting en tellers, dat carbon en die tuimelschakelaars.
AsconaGT zei:Vind verder de rest van de 508 wel een leuke verschijning op de weg.
Corsa 20SEH zei:Nu nog dik 1.5 week thuis, vandaag de schokbrekers aan de voorzijde gemonteerd, wat een werk. radiateur los, luchtmassameter eruit, bobine eruit, slangen los en met veel pijn en wondjes aan mijn handen uiteindelijk gelukt. jongens, niet normaal. Maarja, toen alles weer terug gezet de hardheid ingesteld op 2 tandjes meer comfort. maar na 2 km heb ik die alweer terug gedraaid, na een drempel bleef ik nadeinen alla Citroen CX. daarna nog een keer 2 tandjes harden gezet.. in totaal van de 20 tandjes staat hij nu op tandje 8 van de 20. Kan nog wat stugger dus. Nadeel daarvan is weer dat een klinkerweg niet te doen is, dus even een balans vinden en als hij goed staat even laten uitlijnen.
Mijn collega is net zijn splinternieuwe 508SW gaan ophalen in de garage.
Mooie wagen,
weliswaar met een enorm lage instap,
uiterst kwetsbaar door de zijruiten zonder frame,
en een achterbank met zeer korte zittingen.
Ik vind Peugeot goed bezig hoor. Zowel kan buiten- als binnenkant. Toch schijnt de 508, ondanks dat het een hagelnieuw model is, maar nipt mee te kunnen komen met de bestaande concurrentie. Met andere woorden, over een paar jaar doet het al snel verouderd aan.
Dus als er vakantiedagen én geld overblijft dan gaan we aan het eind van het jaar nog een weekje weg. Wel op de voorwaarde dat het 30+ graden is, dus dat wordt dan een last-minute ergens ver buiten Europa gok ik
Ik zou niet eens weten waar de luchthaven precies is. Rotterdam of den haag? (Of er ergens tussenin)?British Racing Green zei:Zaterdagavond even een ommetje naar de luchthaven van Rotterdam...
Hondje komt aan vanuit Portugal om half 11.
Iemand nog praktische tips voor bereikbaarheid of zo?
P Lak zei:@Peter Doe je nog even zwaaien als je hier langs rijd!
( dit is TL, hopelijk voor even onder een ander account, heb Ivanov gevraagd te checken wat er met mijn eigen account aan de hand is ).
British Racing Green zei:P Lak zei:@Peter Doe je nog even zwaaien als je hier langs rijd!
( dit is TL, hopelijk voor even onder een ander account, heb Ivanov gevraagd te checken wat er met mijn eigen account aan de hand is ).
Hangt ervan af of ik vanuit Bergen op Zoom de A29 dan wel de A17 neem.
Moderator
Moderator
Ik wil ook ooit wel een rondje rijden op de Ring! Maar eigenlijk niet met de Focus, liever met wat anders waar ik iets minder afhankelijk van ben
Moderator
Ja klopt wel. Maar €1000 marge is dan wat je maximaal een beetje hebt op de meeste auto's en dat schiet niet echt op. Maar een A-segmenter met vijf deuren, een courant kleurtje en airco; dan zit je wel goed. Heb ook wel wat Corsa's opgeslagen op Mobile.de maar dat is toch niet veel bijzonders eigenlijk.AsconaGT zei:Denk dat puur voor de handel de specs minder interessant zijn. Voor een 500 allicht wel maar al die andere a segment autootjes; als er airco op zit en de prijs is goed, km stand is netjes dan ben je er zo vanaf.
Als we er een mooie marge op kunnen draaien...AsconaGT zei:Maar als ik dus een x iets zie in het buitenland kan ik een beroep op jullie doen![]()
Moderator
Het viel me daarbij op dat zo enorm gedisciplineerd gereden wordt in functie van de maximumsnelheid (100, 130, 120 en ring rond Rotterdam 80).
Moet trouwens zeggen dat ik het rijden in Duitsland steeds minder leuk begin te vinden, op de snelweg althans. Op veel plekken is het altijd druk, veel Baustelle en als beide gecombineerd worden schiet het helemaal niet op. Dat nog afgezien van het feit dat het limietloos rijden ook steeds verder wordt ingeperkt.
Vooral de vele wegwerkzaamheden en zeker op drukke momenten kan ik echt chagrijnig van worden als de helft van de route hieruit bestaat.
Barri zei:En omdat mensen niet kunnen (of willen) budgetteren is private lease zo populair...![]()