Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Hotdog zei:Wij zijn vandaag vertokken omdat afgelopen zondag HP v3 7 jaar werd en gisteren een soort inpak-dag was. Op een dinsdag vertrekken is dus ook een heel goed idee
![]()
Astra F zei:Zonder airco is het dan op kantoor niet uit te houden en zou ik ook echt niet productief zijn. De voorspellingen zijn dat na volgende week de temperaturen wat gaan zakken, prima om dan weer aan het werk te gaan dus.
@ Richard: 230 vind ik heel netjes, de Passat haalde maar 225 met een 1.4 FSI icm elektro.
Gelukkig mag ik deze week en volgende week genieten van vakantie
oohw, ik zie het netBarri zei:Ruud, je Leaf review is uitgelicht op de frontpage. Jouw actieradius valt me wel tegen zeg! Met de Ioniq haalde ik 200km, gelijk aan wat is opgegeven. Wel reed ik max 110.
Dat hebben ze niet, maar volgens mij zit er wel iets in de voorwaarden dat ze dit mogen gebruiken. Ik heb er geen problemen mee, ben er eigenlijk wel blij mee gezien ik graag zou willen weten hoe andere Leaf-rijders de auto ervaren. Misschien komen er nog tips naar voren.Ik ben benieuwd of de AW redactie hierover contact heeft opgenomen met jou...
rjthefrisian zei:En verwarmd stuur en stoelen voor en achter ook nog aan...![]()
Je bent het schrijven niet verleerd Ruud! Mooie objectieve review.
Zeer volwassen geschreven review!
En zonder het mooier voor te stellen dan het is.
Rake beschrijvingen en probleemstellingen.
Een lust om te lezen!!!
Joost geeft het al juist aan, het is juist de bedoeling dat je dit gebruikt. Door je interieur vooraf te laten verwarmen/koelen (dus aan de stekker) verbruik je minder accucapaciteit voor de airco/verwarming. De stoelverwarming/stuurverwarming werkt op de accesoireaccu, dus normaal weer wordt opgeladen als de auto aan de stekker zit.Je kan in de winter de ramen laten ontdooien en het interieur voor het vertrek lekker warm maken...
Eens nieuwsgierig hoeveel kilometers bereik je dit kost...
Astra F zei:@ Peter: Ik las op deze site nog een revieuw van de Insignia ST. Was ook een vervend Honda-rijder die de overstap gemaakt heeft![]()
Kameraad heeft in zijn zoektocht het oog laten vallen op een Astra J ST 1.4T Sport. Nu hoor ik dat bij de 140pk variant de versnellingsbak een punt van aandacht is. Waar moet/kan hij op letten?
Moderator
Astra K Turbo zei:....... een 2.8 V6 Turbo in Executive uitvoering. Full options !
Ter vervanging van de 2.2 GTS Business.
Naar verwachting deze week bij mij op de stoep![]()
Total Loss zei:Al was de kleur Metro op die vorige wel meer mijn smaak dan dit ietwat saaie zilvergrijs.