Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Astra F zei:Bedankt voor de complimenten heren. Stukken schrijven lukte me vroeger al wel redelijk, 3 maand terug hebben ze mij al toegevoegd aan de redactie voor een brandweermagazine. Dus jullie conclusie wordt ook gedeeld door anderen.
Wel grappig als we het over stukken schrijven hebben, afgelopen weken hebben we meerdere meldingen gehad bij de brandweer waardoor we 's nachts met zwaailicht en sirene uitrukten. Dit wekte bij inwoners in het dorp de vraag op of die sirene echt aan moest.
Heb daar op onze brandweer FB pagina een stuk over geschreven. Dat gaat nu als de malle. Is bijna 30.000x gelezen, en zitten krap aan de 200 reacties en deelactiviteiten.![]()
Astra K Turbo zei:Inderdaad de beruchte M32 versnellingsbak. Er is een revisieset beschikbaar. Letten op zingende/zagende geluiden !
Ligt ook wel aan de gebruiker hoor, je schijnt niet je hand niet op de pook te mogen laten rusten en niet met je vinger op de pook te tikken nut smiley (kijk maar eens op Youtube, zijn complete "gebruikershandleidingen" over gemaakt grinning smiley)
Denk dat ik toch nog even ga wachten om inwoner van Nederland te worden, er moet bij jullie zelfs nog hondenbelasting betaald worden (60 EUR voor 1e en 112 EUR voor 2e hond)
Hotdog zei:@hans: gefeliciteerd! Ging de keuze je vooral om de 2.8T of om de automaat?
Mijn ultieme droom is altijd nog de 2.8v6T handgeschakeld te rijden, die is zeer beperkt verkocht.
Lijkt me meesterlijk om zoveel pk’s onder je koppelingspedaal te hebben
quote]
Het gaat me vooral om de 2.8 V6 T De automaat is voor mij prima en een primeur.
Was ik vergeten te vertellen maar de onrust begon bij mij toen ik afgelopen zaterdag ging proefrijden in een Omega 2.6 V6 met automaat. In de buurt van Emmen. De auto is het niet geworden omdat ie toch wel erg oud was.
Total Loss zei:@Hans Een nieuwe Insignia met 200 pk 1.6 benzinemotor voor 35k !
Bedoel er verder niks mee hoor maar gezien jouw tempo is het wel weer tijd toch.
Hele goeie deal voor dit geld!
Insignia
Moderator
Total Loss zei:@Hete Hond Staat er al vrij lang 1 te koop bij Jimmy om de hoek. Veccie 2.8 met handbak
Deze heeft zelfs ook 250 pk tegenover de 230 pk van de Automaat van Hans.
Barri zei:Even iets heel anders: iemand ervaring met Hollandsnieuwe als telefoon provider? Ik heb nu Vodafone (al 19 jaar) maar wilde mijn databundel vergroten en voor die overstap vragen ze onwijs veel geld (best raar, bij een vergroting van de bundel. Kost normaal €2 meer, nu vragen ze €7 meer).
Dus ik overweeg een tweede sim van Hollandsnieuwe te gaan gebruiken voor de data, en wellicht volgend jaar april helemaal over. Maar ben dus even benieuwd of iemand van jullie daar ervaringen mee heeft, op het net lees je namelijk altijd alleen de slechte ervaringen.
@Hans: wanneer ruil je de GTS om? Gek dat ik je hier in de wijk nog nooit heb zien rijden! Ik rij vlak langs jouw huis denk ik, en ook in de pauze kom ik wel eens in de wijk.
Moderator
Haha, dat was bij de vaste telefoon tot 10 oktober 1995Franklinn zei:Toen hadden we nog 9 cijfers toch?
Moderator
1999, toen hadden de mobiele telefoons toch ook nog een draaischijf?Toen hadden we nog 9 cijfers toch?
Maar m'n werkgever heeft de wifi uitgezet
Astra F zei:Zal wel een moeilijke kleur zijn om te fotograferen.
Hier natuurlijk alles met de telefoonspeedtouch zei:Astra F zei:Zal wel een moeilijke kleur zijn om te fotograferen.
Vergeet de kwaliteit van het fototoestel niet!![]()
Moderator
Nee, maar na een kwaliteitsschandaal, omkopingsschandaal, uitstootschandaal willen ze vooral geen telefonieschandaalMoeten ze op de kleintjes letten bij PON?
@ Rob: Hoe gaat 't met je teen(nagel)? Heeft de arts je nog kunnen helpen?
Heb sinds gisteren een antibioticakuur en andere druppels gekregen voor mijn oor, na één nacht is de pijn al bijna geheel weg.
Moderator