Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik merk wel vaker dat de Tourer achteraan uit het parkeervak steekt.
Barri zei:Stationwagon, zeker in de lagere segmenten, gaat er uit en wordt vervangen door crossovers en SUV's, helaas. B-segment stationwagon sterft bijvoorbeeld uit.
Ik zie juist de laatste jaren veel B segment stations er bij komen, en nog succesvol ook. Kijk bijvoorbeeld naar de Clio of Fabia Combi. Ik verwacht ook wel dat de nieuwe corsa ook een station van uit komt
Haha, je zou haast denken van niet heBarri zei:Rijdt er in jouw kennissenkring en familie ook nog iemand iets anders dan Opel?![]()
Maar de mpvs gaan verdreven worden door de crossovers. Ook veel ruimte maar stuk stoerder.
Moderator
In Nederland, maar in andere landen heeft Opel het best goed gedaan. In Nederland is het autobeeld bepaald door de overheid. Waar Peugeot, Renault en Ford bijtellingsknallers hadden, kon Opel daar niet in mee. Dat speelde ze met de Astra en Insignia parten.Ik heb even naar de verkoopcijfers gekeken op autoweek. Voor insignia en astra waren 2013 tm 2015 echt belabberde jaren.
Die komt in 2018, daar is Opel al volop mee aan het testen. Maar ben het met je eens dat de Corsa een zwaar jaar gaat krijgen. En zoals Rob al aan geeft, de Corsa E kan de concurrentie nu al nauwelijks aan met zijn concurrenten....dat zal komend jaar nog moeilijker worden.Eigenlijk moet Opel wel met een nieuwe Corsa komen. Zeker na de nieuwe Fiesta en Polo straks.
Kwa verkoopaantallen was de C een succes, maar hij heeft niets positief bijgedragen aan het imago van Opel. Daar waar de Corsa D dit wel heeft gedaan.uurlijk is de d veel moderner en meer auto maar de c heeft het destijds ook erg goed gedaan.
En ik lees helaas weinig noviteiten, alleen een head-up display en 360 graden camera's. Maargoed, ik kan me voorstellen dat er nog zaken onder de pet worden gehouden.
EDIT: Lees dat de Insignia 2 ook met voorrruitverwarming geleverd gaat worden. Applause!
Ik ben deze week in de polder aan het werk en wat wordt je auto in dat gebied in deze periode daar toch ontzettend smerig. De helft van de auto's die je hier ziet rijden kun je het kenteken amper van lezen en mijn auto ziet er inmiddels ook zo uit.
Morgen maar even wassen