Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LXXIII

Hier prima, sterker nog; met warm weer word de twingo nog vaker gepakt dan de BMW omdat die dus al voorgekoeld word met een druk op de app. In tegenstelling tot de verwarming in de winter doet de airco niet zoveel qua stroomverbruik.

Terug naar Benzine;

Heb zojuist een auto in Nederland gehuurd. Moet volgende week 2 dagen naar berlijn naar 2 klanten. Eens een keer een bestemming op rij afstand. Mag wel met eigen auto en de 5 serie is daar uitermate geschikt voor. krijg er ook een prima vergoeding voor van 38 cent dus heel verleidelijk om hem daar voor in te zetten.
Maar als er wat gebeurd met parkeren (schade) , rij hem totall loss of pech onderweg of wat dan ook dan is dat wel je eigen risico.

Maar mag ook een auto huren, dan is alles gedekt door mijn werkgever via het huurcontract. Dus heb dat maar gedaan. Wel station (gaan met 3 man) en automaat. eens zien waar ze mee aan komen.

Dat wordt vast geen 5-serie ;)

Ik zou het ook niet doen hoor. Denk dat de 38 cent ook weer niet gigantisch ruim is om met je eigen auto te rijden.
Afgezien daarvan, wat als inderdaad....

Nog een dikke dag werken en dan is het vakantie. Nog zat te doen, maar wat lukt dat lukt en de rest maar niet :)

@Joost, als je maandagmiddag op pad moet naar Berlijn dan heb je kans dat je een blauw/witte combinatie komt op de A30 dan zouden wij dat kunnen zijn. Bij Osnabrück slaan wij dan af de A33 op :)

Nee ik ga dinsdag ochtend vroeg. 's mdidag afspraak in berlijn. woesndag ochtend nog een andere afspraak bij een energiecentrale. en den loop van de dag terug.
Dat wordt vast geen 5-serie ;)

als het een 5-serie word dan krijg ik vragen van mijn werkgever denk ik :LOL:
Volgens mij word het een skoda octavia station automaat. Helemaal prima

Berlijn, geweldige stad. Ben er echt tientallen keren geweest, eind volgende week weer die kant op. Gezellig met mijn dochter. Wij pakken de trein, parkeren in de stad vind ik altijd wel een dingetje.

Berlijn, geweldige stad. Ben er echt tientallen keren geweest, eind volgende week weer die kant op. Gezellig met mijn dochter. Wij pakken de trein, parkeren in de stad vind ik altijd wel een dingetje.

ja voor prive zou ik ook de trein eerder pakken. maar ik moet naar een klant ongeveer 30 minuten boven berlijn met de auto, en volgende dag een afspraak ergens onderin berlijn. energiecentrales zitten doorgaans niet in het centrum :p dinsdagavond met een klant wel ergens in het centrum uit eten. Maar dan is een auto zoveel handiger. Parkeergarages zijn er ook genoeg, zal wel niet goedkoop zijn.

ze kwamen vanmorgen aan dat de skoda er niet was en dat het een handgeschakelde seat leon ging worden. Om mijn verzoek of er toch niet een automaat beschikbaar was (voor het zelfde geld) , eventueel een Karoq of iets kwam men later terug dat ze net een nieuwe A5 limousine (sedan) binnen hadden, die mocht wel me voor het bedrag van de Skoda. Dikke prima (y)

Qua rijden op zo'n trip lijkt een A5 mij nog wel net even wat fijner. Degene die achterin zit, zou liever in de Octavia zitten gok ik :D

Berlijn ben ik nog nooit geweest..... Moet er ooit nog een keer van komen.

We gaan met 3 man, en ik rij hoofdzakelijk. achterin kan mij eigenlijk niet zoveel schelen :LOL:

Berlijn ben ik voor prive nog nooit geweest en staat ook hoog op mijn lijstje om een keer te bezoeken. Volgende week ga ik daar niet of nauwelijks van zien.

Ik ben een keer of zeven in Berlijn geweest. Met school met de bus, zelf met de trein, het vliegtuig en een paar keer met de auto. Dat is ook prima te doen als je bij je hotel kan parkeren. Wil er graag weer eens heen!

vliegtuig naar berlijn :p nee dat zou ik niet zo snel doen . zeker niet omdat er een rechtstreekse snelweg in 1 streep die kant op gaat en een rechtstreekse treinverbinding. Ik ben natuurlijk het meest slechte voorbeeld als het gaat om vliegen met tijden dat de piloot soms persoonlijk naar je toe komt om je te aan boord te verwelkomen en ik het gevoel had meer in een vliegtuit te zitten dan een auto :LOL:
maar die EU bestemmingen van rond de 500km en minder mag er best wel wat minder gevlogen worden al dan niet met belastingen wat ze weer gebruiken om te investeren in betere internationale (hogesnelheids)trein verbindingen.

Laatst bewerkt:
Heel vaak in Duitsland geweest en ook in groter steden zoals München maar Berlijn gek genoeg nog niet...:)

Maar wij zoeken liever de rust en de ruimte op dan die drukke steden. Al weet ik dat Berlijn zeker het bezoeken waard is!

1x naar Berlijn geweest voor een beurs. Door een verkeerde afslag ook nog iets van de stad gezien; stond ineens voor het Olympisch stadion :rolleyes:
Was met een Passat 2.0TDI DSG; sindsdien fan van de Passat!

Ik zou nog wel eens als toerist naar Berlijn willen.

Maar eerst komend weekend de toerist uithangen in Nederland: we gaan naar Delft, ook nog nooit als toerist geweest;)

@ Joost; begrijp goed dat je om een automaat hebt gevraagd. Zo'n A5 is dan leuk om eens gereden te hebben!

Nog een dikke dag werken en dan is het vakantie. Nog zat te doen, maar wat lukt dat lukt en de rest maar niet :)

Laatste keer buiten de schoolvakanties of niet? Fijne vakantie!

Had graag ook al op pad gewild maar nog effe twee weekjes wachten totdat kids vakantie hebben en in die 8 dagen werken moet er nog heel veel gebeuren op het werk!

Terug
Bovenaan