Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pfoh wat zijn veel nieuwe auto's toch lelijk hè...
Tot 175K km, hij staat nu op 116K.Ruud zei:@ Fer: Fijn dat het voorlopig weer verholpen is. Maar als marters ed éénmaal aan je auto begonnen zijn, dan maak je borst maar nat.
Hoelang moet je nog met de auto?
Maar topper is toch wel de prius..die zag ik gisteren weer staan.. mijn g*d..wat een gedrocht met die achterkant.
Maar met Corona-jaarkilometrage van 30K zal het nog 2 jaar duren,
Maar met Corona-jaarkilometrage van 30K zal het nog 2 jaar duren, met alles terug naar normaal minder dan 1,5 jaar. Maar ik hoop dat de einddatum op januari 2022 is gezet, en ik nog in december iets nieuws kan uitkiezen (en dus met EV in 12%)
Betere omschrijving kan niet. Even een setje andere velgen, ramen tinten en klaar!Keurig, dat is inderdaad de goede opschrijving.
Zo is het maar net. En zoals Fer aangeeft, dit jaar is een EV financieel nog wat aantrekkelijk. Als het volgend jaar naar 16% gaat dan is het verschil met een brandstofmotor erg klein en verwacht ik dat het aantal EV's gaat dalen.Over twee jaar kan de hele wereld er anders uitzien..met straks een coalitie van D66, VVD en CDA is de kans groot dat we kilometerheffing gaan krijgen en ook de elektrische auto's gewoon weer mee gaan betalen.
In de beschrijving staat wel dat het een High Executive is, zou je even na moeten zoeken of xenon/LED daar niet standaard onderdeel van is.
Bod op het huis (zoals verwacht) afgewezen. Bod wat geaccepteerd is, lag minimaal 10% boven de vraagprijs zonder voorwaarden.
en verwacht ik dat het aantal EV's gaat dalen.
High exeutive heeft idd standaard led. Maar mijn ervaring is dat adverteerders overal hij executive op zetten grinning smiley maar wel iets om op te letten. Zeker als je gaat kilometervreten, dan is een net wat helder lichtbeeld wel prettig.
r wordt eigenlijk alles al via makelaars onderling verkocht.
De vanaf-prijs van 305.000 EUR is eigenlijk betekenisloos; verwacht wordt dat het pand probleemloos richting de 500.000 EUR zal gaan.
Zijn 1 serie gaat hij proberen scherp particulier te verkopen op marktplaats, dus als jullie nog iemand weten voor een mooie donkergrijze 1 serie 3 deurs met veel snelwegervaring
Dat blijkt wel, bizar!De vanaf-prijs van 305.000 EUR is eigenlijk betekenisloos; verwacht wordt dat het pand probleemloos richting de 500.000 EUR zal gaan.
Oeh, mooie tape hoorIk zal kijken of ik van het weekend hier aan toe kom. Met name de c3 kan wel en beurtje gebruiken en de Astra zal er vast ook van opknappen...thumbs up
Ik heb er ook al eens aan zitten denken om de V40 een volledige behandeling te (laten) geven; veel krasjes/veegjes en een dankbare kleur om te polijsten denk ik.Ik ga de mercedes ook nog wle een keer aanpakken en in de ceramische coating zetten. Moet het mooi weer zijn en neem ik mooi een dag vrij (heb er toch giga veel) als de kinderen op de opvang zitten. En dan mooie met muziek de hele dag 'prutsen'
Die elektrische VW's vind ik erg lomp... die Skoda ziet er dan wat stoerder uit moet ik zeggen.@Berry, ik zag idd dat er een Skodadealer bij is gekomen. Zeker een bezoekje waard idd.
Lekker man! Geeft altijd weer voldoening en rust in je hoofd.Afgelopen paar dagen vrij gehad en flink wat klusjes gedaan, morgen nog en dan kunnen we weer een aantal zaken afstrepen van het lijstje. Zo komen we er wel.
als ik echt wat klusjes wil doen neem ik ook gewoon vrij. die zaterdag heb ik ook vaak lang niet altijd de tijd om meters te maken
Kunnen jullie proberen mij op andere gedachten te zetten
Moet het Samsung worden? Want voor minder geld heb je natuurlijk ook andere Android telefoons die qua specs prima kunnen concurreren. Al vraag ik mij dan vaak weer af hoe lang die mee gaan, maar ach als je om de twee á drie jaar wisselt....
vakantie, gaat hier gewoon een last minute worden in het najaar. Binnen- of buitenland zien we dan wel. Voorkeur gaat wel uit naar warm en zonnig eigenlijk, maar alle plannen hangen af van hoe het er voor staat qua corona. Kan mij overigens goed voorstellen dat het bij Ruud wat meer kriebelt vanwege de nieuwe sleurhut
Moderator
Joost zei:Ik ga de mercedes ook nog wle een keer aanpakken en in de ceramische coating zetten. Moet het mooi weer zijn en neem ik mooi een dag vrij (heb er toch giga veel) als de kinderen op de opvang zitten. En dan mooie met muziek de hele dag 'prutsen'
Moderator
Daar hoefde ik vroeger toen de hotpuppies klein waren niet mee aan te komen bij vrouwlief, een dag vrijnemen voor de auto en de kids naar de opvang brengen eye popping smiley
Heb het altijd zoals Rob gedaan, 4 dagen werken zodat ik 1 dag er voor de kids was. Toen de jongste naar de psz ging had ik eindelijk 2 uurtjes voor mezelf smiling smiley
Maar even prutsen, muziekje en een drankje erbij uit zo’n bruin of groen flesje..
Anders kom je nergens aan toe, of willen ze helpen grinning smiley. Ja laat dan maar big smile smiley
Ik zou de C3 van m'n moeder nog doen, maar die wordt binnenkort dus ingeruild.
Heb nog een Golf 4 en Mini Clubman JCW op het lijstje staan om te polijsten en in de was te zetten. Heerlijk ontspannend werkje.
Moderator