VW Golf II
Net ingestapt
Die weddenschap durf ik ook wel aan
Volgens mij is hij al eens vaker voorbij gekomen hier. Op zich wel een mooie en nette auto, alleen er klopt niets van...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Audi80Coupé zei:Deze heeft echt alle kenmerken van een '90-er GL. Te moderne kleur, dikke bumpers, VW-logo achterop maar ook het nieuwe type kabelboom. Op kenteken is het trouwens ook een 1.6, terwijl de advertentie een 1.8 vermeld. Ik durf er wel wat om te verwedden dat deze omgekat is.
XBXG zei:Ik ga voor het eerst een bericht plaatsen in dit topic... De restanten van het Polar-plaatje zaten nog op de achterklep. :T
michel1975 zei:Gevalletje kentekens uitwisselen.
TomTom zei:T zijn auto's met een chassis, daar ligt het dan weer iets makkelijker.
PS ik besef dat dit een hoge prijs is maar als je geen doelen stelt ;-) en voor klaagmensen, begrijp me goed je hoeft m niet te kopen...
Dat zijn de mannen van allinautolease voor het maken van weer een nieuw wervend verkoopfilmpje voor de volgende scam.Klassiekerrijder zei:En wat doet een geluidsman achterin?
Bijzonderheden Datum eerste toelating: 10-04-1985
BASIS T.G.K.:MRCE-1915
D. Elzinga zei:het lijkt me duidelijk dat dit nooit met deze carrosserie anno 1985 uit de fabriek is gerold![]()
Jay DoubleYou zei:D. Elzinga zei:het lijkt me duidelijk dat dit nooit met deze carrosserie anno 1985 uit de fabriek is gerold![]()
Las net ergens anders dat de Coupé pas vanaf 1987 kwam.
TomTom zei:Dat ding klopt van voor tot achter niet. Kijk ook maar eens hoe de lak eruit ziet, en hoe de rechter deur erin hangt.
Met een grote boog eromheen lopen...
Datum eerste toelating: 16-10-1984
CABRIOLET CARROSSERIEWIJZIGING IN CABRIOLET
BASISTGK: MRCE-1900
Eerste registratie is van oktober 1990..
Toen was dat type achterlicht er nog niet, volgens mij. (kwam in 1992 uit mijn hoofd).
Dat zou zomaar kunnen. Vindt het namelijk geen verbetering929V6 zei:Hmm, dat doet me vermoeden dat hetzelfde kenteken voor het winterbarrel wordt gebruikt...
Arievectra zei:De een is ook een Pontiac en de ander een Chevrolet.
Ik zie het verschil tussen een Camaro en een Firebird wel. Echter de meeste agenten niet.Arievectra zei:De een is ook een Pontiac en de ander een Chevrolet.
michel1975 zei:Ik zie het verschil tussen een Camaro en een Firebird wel. Echter de meeste agenten niet.Arievectra zei:De een is ook een Pontiac en de ander een Chevrolet.