Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
TYN zei:.....
Althans, dat lijkt maar zo, want in Litouwen gaan ze wat creatiever om met het concept 'nummertje trekken'. ....
S-J zei:Bij de spuiter geweest, 260 weer 100% roestvrij (duur grapje). De 300 nieuwe dynamo en accu. Stalling geregeld, per 1/1/2014 worden ze weggezet en ik zie wel wanneer het de moeite zal zijn om ze te verkopen/eruit te halen. Kloteregeling.
Het zijn echt barre tijden. Wel leuk wagenpark Sheeva. Hier is de SEC afgelopen zaterdag definitief ingeruild op een Range Rover Classic. Ook na het nodige laswerk dus dat hebben ze gemeenDionysus zei:S-J zei:Bij de spuiter geweest, 260 weer 100% roestvrij (duur grapje). De 300 nieuwe dynamo en accu. Stalling geregeld, per 1/1/2014 worden ze weggezet en ik zie wel wanneer het de moeite zal zijn om ze te verkopen/eruit te halen. Kloteregeling.
Barre tijden S-J. Maar vanaf deze kant van het scherm heb ik toch even mijn hoed voor je afgenomen. In deze tijden zo'n icoon weer in topstaat brengen,repsect,recepct,recpsect. You catch the drift.
Met de Nederlandse houderschapsbelasting is het eigenlijk alleen maar economisch verantwoord als ik in de RR ga wonen.Gullwing zei:Tja die NL wegenbelasting tikt wel aardig aan. Voor dieoudeklassieke RR zou je hier of niets of max 25 euro per maand hoeven te betalen.
Dus als je wilt verhuizen, ik heb nog wel wat appartementen in de aanbieding![]()
Dat snap ik volledig.S-J zei:Ik rijd tot 1-1-2014 lekker elke dag in m'n Benzen. Ik ga ze missen.
michel1975 zei:Dat snap ik volledig.S-J zei:Ik rijd tot 1-1-2014 lekker elke dag in m'n Benzen. Ik ga ze missen.![]()
Gewoon doen.S-J zei:Gefeliciteerd.Ja, als je hem als dagelijkse auto gebruikt én op voorhand weet welke vaste lasten ertegenover staan is het nog steeds een hele goede keuze. Naja, de beste keuze eigenlijk.
De laatste paar dagen met de 300E gereden, hij blijft verbazen. Misschien toch maar voor kwarttarief opteren voor deze.. twijfels!
MartinduRuisseau zei:Iedereen de beste wensen voor 2014!
Ik ben het jaar verrassend begonnen, een witte 200D 1985 met 122.000 km gekocht van W124STER (Bosloh). Misschien as zaterdag ophalen (ik woon een dorp verderop)
Updates volgen..
Zemelaar zei:
MartinduRuisseau zei:Familie en kennissen waren verbaasd over de aanschaf maar als eenmaal in de auto zitten of stukje meerijden (mag ik achterin) dan verdwijnen de vooroordelen en verbazen ze zich over hoe goed er in 28 jaar is gezorgd.
TYN zei:Van een 'gewone, saaie W124' kan ik trouwens ook nog steeds kwijlen.
TYN zei:Ach Weide, iets te veel ruimte in de wielkasten. Twotone. Wat zou het allemaal. Als je erin zit kun je alleen maar genieten van hoe geweldig het rijdt.![]()