Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
520d zei:Dat klopt, hij stond bij het Evoluon voor de deur!
520d zei:@ TYN: mooie verhalen, met die geschiedenis samen gaat de 250D natuurlijk nooit meer weg!
Zo herkenbaar. De markt voor youngtimers is echt naar de gallemiezen. Dar is wel een constatering die pijn doet.S-J zei:Ja, ik weet het. Daarom staat mijn W124 ook op autoscout voor een niet realistisch bedrag. Zo komt er niemand kijken en blijft hij staan.
Jezelf voor de gek houden. :T
TYN zei:De band die je opbouwt met een stuk blik waarin je lief en leed deelt in een belangrijke periode in je leven is ongelofelijk. En dan hebben we het nu enkel nog maar over twee maanden. Kun je nagaan over twee jaar. Ik zal er in ieder geval alles aan doen om in de positie te komen waarbij ik deze auto nooit meer weg hoef te doen.
Je doet je naam nu in ieder geval eer aan G R :Tzemelaar zei:TYN zei:De band die je opbouwt met een stuk blik waarin je lief en leed deelt in een belangrijke periode in je leven is ongelofelijk. En dan hebben we het nu enkel nog maar over twee maanden. Kun je nagaan over twee jaar. Ik zal er in ieder geval alles aan doen om in de positie te komen waarbij ik deze auto nooit meer weg hoef te doen.
Je bent 24, je zit in de meest veranderlijke periode van je leven. Ik geef je W124 nog een half jaar. Dan ben je alweer radicaal van gedachten veranderd, voorspel ik.
You won't be the first, you won't be the last.
michel1975 zei:Je doet je naam nu in ieder geval eer aan G R :T
zemelaar zei:TYN zei:De band die je opbouwt met een stuk blik waarin je lief en leed deelt in een belangrijke periode in je leven is ongelofelijk. En dan hebben we het nu enkel nog maar over twee maanden. Kun je nagaan over twee jaar. Ik zal er in ieder geval alles aan doen om in de positie te komen waarbij ik deze auto nooit meer weg hoef te doen.
Je bent 24, je zit in de meest veranderlijke periode van je leven. Ik geef je W124 nog een half jaar. Dan ben je alweer radicaal van gedachten veranderd, voorspel ik.
zemelaar zei:Je bent 24, je zit in de meest veranderlijke periode van je leven. Ik geef je W124 nog een half jaar. Dan ben je alweer radicaal van gedachten veranderd, voorspel ik.
zemelaar zei:Ik nuanceer en relativeer slechts de uitgesproken stellingname van TYN. Het is geen veroordeling hoor!
En dan nog, mensen zeggen zoveel. En ik in het bijzonder. Als je je dat telkens aantrekt, heb je geen leven. Korte lontjes hebben we al veel te veel.
Zo ben ik tenminste opgevoed. Trek je eigen plan. Ga uit van je eigen kracht.
Wiki zei:Oorspronkelijk kwam cockpit van een kuil (pit) om hanen (cock) in te laten vechten voor gokdoeleinden. In 1759 produceerde de Engelse artiest William Hogart een satirische prent getiteld 'The Cockpit' die het enthousiasme toonde van de gokkers gedurende een hanengevecht. Het woord cockpit werd vanaf toen gebruikt voor een gebied waarin enge gevechten werden uitgevochten. Zo staat België soms bekend als de "Cockpit van Europa".
Cockpit werd ook gebruikt voor elke smalle ingesloten ruimte. Op de Royal Navy oorlogsschepen in de 17e en 18e eeuw werd de kleine ruimte waar de junior officieren zich meestal bevonden de cockpit genoemd. En hieruit is de huidige betekenis ontstaan: het gedeelte waarin een piloot een vliegtuig bestuurt. De eerste keer werd cockpit in deze context gebruikt in 1914. De cockpit vindt men meestal in de buurt van de neus of de voorkant. Het compartiment bevat instrumenten en besturingselementen die gebruikt worden om het vliegtuig (of automobiel natuurlijk) te besturen.
Zemelaar zei:Dan is het geen Limited meer!
Snipe zei:W124-loos zijn voelt toch een beetje raar.
FH126560 zei:De man heet overigens Albert Grooten en is van het bedrijf Henk Grooten. Prima adres overigens. Maar ondanks het positieve artikel over Japanse Mercedessen heeft/blijft mijn voorkeur voor een Duitse of Zwitserse auto.
Verademing he? Heb ze gemist die unikaten en wat had die me in de luren gelegd. Zijn er niet veel gegeven.S-J zei:Welkom terug Weide.![]()