Guest
300 TDT zei:Heb eventueel zelfs een mooie diesel staan. wellicht zijn er mogelijkheden
Pb verstuurd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
300 TDT zei:Heb eventueel zelfs een mooie diesel staan. wellicht zijn er mogelijkheden
Dionysus zei:Leuke keuze, zo'n Forrester. Ik vind dat altijd een beetje een oud-geld-auto.
Als-je-begrijpt-wat-ik-bedoel.
Erik745d zei:Ik kon het niet laten, onlangs een nieuw houten/leder stuur gekocht..
![]()
300 TDT zei:Maar vaders had eigenlijk een hele dag in een W124 moeten rijden, pas dan had hij de echte beleving gevoeld van een Mercedes.
Dat kun je niet uitleggen maar pas ervaren na een ellenlange proefrit. Dan had hij nooit zo'n vreemd ding gekocht.
4MATIC is wat Mercedes heeft maar niemand weet. Zijn perfecte winter auto's...
Dionysus zei:Ah! Een smaakdiscussie. Mijn mening? Karo heerscht zwaar de pan uit. Leer is non plus ultra, maar in een 2.5-16, een 500 E dan wel in een E 500 is Karo passend als Cruyff in een willekeurige RvC. Het zorgt voor onrust, maar houdt wel vast aan de oorspronkelijke doelen. Sportiviteit in een MB.
In een 200 D is Karo inderdaad een misplaatst verhaal, maar in een sportieve Benz is het passend als George Benson op het podium van North Sea Jazz.
En ik hou helemaal niet van Ajax. Brrrr.
Ik hou echter wel van de muziek van George Benson.
W124STER zei:... er lijken inderdaad meer mensen te zijn die karo niet mooi vinden, dan mensen die het wel mooi vinden. Persoonlijk vind ik karo en velours (vaak Pullmann genoemd) de betere keuze ten opzichte van leer. Kan ook komen omdat ik mijn vaat met een leren zeem nadroog![]()

W124STER zei:... en dan nu een hele andere vraag; wat vinden de lezers van het W140 type? De S-Klasse na de W126.
Eerste ingeving? Lomp en groot. En toch in de juiste kleur met de juiste (originele) hoepels eronder heeft die toch wel wat. Maar het is idd. geen W126.Gullwing zei:W124STER zei:... en dan nu een hele andere vraag; wat vinden de lezers van het W140 type? De S-Klasse na de W126.
die heb ik altijd ronduit lelijk en fout gevonden. Ik weet nog dat dat ding net nieuw was, en dat ik het gewoon jammer vond dat de w126 niet meer werd gemaakt.
Phaeton W12 zei:Qua stijl is de w126 duidelijk twee klassen hoger.
Dionysus zei:We dwalen af.