Reuze gefeliciteerd, W124STER! Mooie onthaastcapsule in de bijbehorende rustgevende kleurstelling.
Hier in Huize smarter geen W124 in het verschiet (tenzij cabrio):
-smarteres gaat zelf geen grote auto rijden, haar auto (Fiesta 2010) blijft
-'oud sedan koekblik' alleen gedoogd (maar niet gewaardeerd) binnen het budget van de huidige bijtelling (nu € 300,- netto per maand). De W124 Mopf1 minimaal 260E aut. kan ik hier niet voor rijden in de gewenste staat.
Cabrio is wel een optie, smarteres opteert voor Audi (80) cabrio, BMW E36 cabrio, Colvo C7 of Saab 9-3. W124 Cabrio is ook OK, maar echt te duur in de gewenste conditie.
Vraag: Waar vind ik een mooie Audi (80) cabriolet ZONDER lederen interieur. Alle aangeboden Audi's, ongeacht kilometrage, hebben een ontzettend glimmend, gekreukt en aftands vuilniszakken interieur. Erg jammer als deze er verder netjes en strak bijstaat.
Onderschrift: Als ik echt een W124 sedan wil is dat geen absoluut veto van haar zijde, maar ik heb er zelf alleen maar schik van als zij het ook wat vindt. Met een leuke cabrio hebben we beiden schik, en ik denk dat er heus wel een auto voorbij komt die helemaal naar het zin is.