Mercedes W124 | "Mercedes-Benz, Die Sacco Jahren"

• Onderwerp starter Onderwerp starter -
  • Startdatum Startdatum
Bij een mooie W124? Nee, die doet er dan inderdaad niet toe.

mercedes_benz_e_36_amg_station_wagon_img_32758.jpg

Doet het rijden er dan nog wel toe? Of is een mooie W124 tot meubelstuk verworden? Tot object voor het verzamelen.

Juist het rijden. Daar draait het allemaal om.

Lees dit topic nog eens door. En neem in je op wat er door alle ervaringsdeskundigen opgeschreven is.

500 E zei:
Da's juist verrassend! Kolossale auto met klein opdondertje er in. Helemaal goed.

Heb Frau Zen wat afbeeldingen van "Der Kathedral" laten zien. Reactie: Oooh, wow, schitterend!

Weten we dus waar we aan toe zijn, na de E250D......... :p

Dionysus zei:
Juist het rijden. Daar draait het allemaal om.

Lees dit topic nog eens door. En neem in je op wat er door alle ervaringsdeskundigen opgeschreven is.

Het gaat om het rijden maar niet om de motor??

BMW-bolle zei:
Als ik het allemaal goed begrepen heb, schijnt een 200d zijn charmes te hebben, net zoals een 500E.

Oh, op die fiets. Nu snap ik 'm. Het één sluit het ander niet uit. En zo is het ook natuurlijk. 300 in de Porsche Turbo of op z'n dooie akkertje in de Opel Ascona, volgens MHS.

BMW-bolle zei:
Ik gok dat de 250d geen 3 maanden meer voor de deur staat!

Alleen als ik geen opdrachten meer krijg zodat ik weer in een ouwe passat moet rijden OF als ik zulke mooie opdrachten krijg dat die 600SEL mogelijk wordt! :D

Oja, die zijn wel met zo'n ding dat ontzettend veel meer pk's geeft maar wat nog wel eens een keer kapot gaat en dan de hoofdprijs kost ;)

Een W140 moet je niet op diesel willen! :,(

Daar hoort een echte benzine Slurper (met hoofdletter S) in te liggen. ;)

Klopt, maar het thuisfront wil me op vrije dagen ook wel eens in de buurt hebben...

E300 Diesel met 1.000.000km op de bukkel.

Genullt

Bereits mit 200.000 Kilometern auf dem Tacho gelten viele Autos als ausgelaugt, selbst bei einem Mercedes fangen dann oft Probleme an. Doch nicht bei dem 1989 gebauten E 300 Diesel von Fritz Weber. Der Wagen lief einfach problemlos weiter und irgendwann nach stolzen 400.000 Kilometern trieb den schwäbischen Sparkassenleiter noch der Ehrgeiz, den Wagen weiter zu fahren. Nach 22 Jahren Vielfahrerei gelang es ihm so, den sechsstelligen Kilometerzähler zu nullen.

mz_2011-4-11_bulletin_kilometer-million_auml__top.jpg

https://ww2.autoscout24.de/reportage/kilometer-millionaer-mercedes-e-300-d-/genullt/4319/218772

Da's toch een goeie 45.000 km per jaar. En dat 22 jaar lang.

Ik vermoed dat Frau Weber een tang van een wijf is.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?scopeId=C&id=2249625&top=2

Deze heeft iets minder gelopen

Mx-5Mx-5 zei:
Deze heeft iets minder gelopen

ORIGINAL 1.200 KM!!

En dan een foto met de teller op 1.506 kilometers. *-)

Er zullen al flink wat gegadigden hebben proefgereden...

Momenteel wel erg stil in dit topic van 'de auto die er echt toe doet...'

Leitner is ongetwijfeld aan het peinzen wie hij die Toermalijn/Dattel koningscombinatie uiteindelijk zal gunnen... Ik kan me haast niet voorstellen dat zich er nog geen serieuze gegadigden aangediend hebben voor deze über W124.

De ene schone is nog niet verkocht of het andere unicum dient zich alweer aan:

300 E-24

Bouwjaar: 1992
Carrosseriekleur: Perlblauw
Kilometerstand: 11.000
Omschrijving: Nieuwstaat 300 E-24 met 11.000 km op de teller. Verbluffend. Nog anderhalve week voor de auto bij ons binnen is. Tot die tijd.... zul je het even met wat smakelijke detailfoto's moeten doen.

VERWACHT DERDE WEEK MEI 2011

Afbeelding%20075%5B22%5D.jpg

Afbeelding%20080%5B15%5D.jpg

Thuis zijn we hier wel zover dat het geen zeker Bison, Impala, Almandin of Rauchsilber wordt. Zilver, zwart of blauw blijft dus over..

We zijn het wel eens over deze 280E (maar zeker niet als haar auto...), ondanks de 4 deuren. 2 jaar te vroeg maar wel goedgekeurd door zowel smarter als smarteres :T:

2650634-14-2-2.jpg

2650634-8-2-2.jpg

Gek word je ervan. Dit soort mannen die mij, en kennelijk ook jou, gek maken met potdomme originele NL-auto's met kilometerstanden die niet te geloven zijn. En zo 's avonds na tienen word je, uitpuffend op de bank, daarmee geconfronteerd.

Ik ga een slapeloze nacht tegemoet.

Gek gemaakt door kerels die je op je soft-spot raken. En ik val niet eens op kerels. Honden zijn het.

Dionysus zei:
Gek word je ervan. Dit soort mannen die mij, en kennelijk ook jou, gek maken met potdomme originele NL-auto's met kilometerstanden die niet te geloven zijn. En zo 's avonds na tienen word je, uitpuffend op de bank, daarmee geconfronteerd.

Gek gemaakt door kerels die je op je soft-spot raken. En ik val niet eens op kerels. Honden zijn het.

Het leven is inderdaad zwaar af en toe.., proost! :-D

nog een mazzel dat niet alle kijkers ( dik 75000 ) iets plaatsen .
4 % schrijvers die andere 72000 geloven het wel. :S

Dionysus zei:

Was het maar waar, dan wisten ze wanneer ze moesten stoppen... ;)

Het is nét als bij een oorgasme. Een béétje uitstellen en het is veel lekkerder:T (die dubbele 'o' is anti-censuur).

Ik ben weer uitgelachen, heb de tranen weggeveegd en struikelde vervolgens over dit vehikel:

7316369-4.jpg

7316369-5.jpg

Een 4-matic met 131K, scheckheft gepflegt en dat voor EUR 5.500.

Vind het een gaaf ding.

Terug
Bovenaan