Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Phaeton W12 zei:Er stond vandaag een 500E bij Porsche Centrum Leusden op de parkeerplaats. Leek net geserviced te zijn door PCL. Doet Porsche ook de service voor de 500E? Anders was het er wellicht een van een monteur of zo![]()
Icebrain zei:Phaeton W12 zei:Er stond vandaag een 500E bij Porsche Centrum Leusden op de parkeerplaats. Leek net geserviced te zijn door PCL. Doet Porsche ook de service voor de 500E? Anders was het er wellicht een van een monteur of zo![]()
Lijkt, of is dat zo vreemd dan aangaande het feit dat de 500E na een bezoekje Zuffenhausen toch aardig onder handen genomen was en de man goed onderhoud zoekt die hij wellicht ook bij een MB dealer kan krijgen
S-J zei:1:10,7. Wat meer snelweg geeft al snel een mooi verbruik.Ben eigenlijk best verbaasd.
Vorige tankbeurt kwam ik uit op zo een 1:8,5.
500 E zei:Lijkt, of is dat zo vreemd dan aangaande het feit dat de 500E na een bezoekje Zuffenhausen toch aardig onder handen genomen was en de man goed onderhoud zoekt die hij wellicht ook bij een MB dealer kan krijgen
Maar is als de auto niet, dat hij bij de MB dealer geweest is, toch naar Leusden gegaan precies daarom denk je?
Icebrain zei:ZEN zei:Icebrain zei:ZEN zei:@Bart: het is een virus, resistance is futile, you will be assimilated, we are the W124's...
En ook bij jou heeft het virus gezegevierd!![]()
Het duurde bij jou alleen even...........................................![]()
Hardnekkig verzet, daarom gebeurde het bij mij in Phases, eh MoPf's...![]()
Wie herinnert zich nog het topic uit 2003: Waarom rijdt niet iedereen in een Mercedes-Benz?
Nou, ik had wel een paar argumenten en intussen ben ik al met mijn derde bezig... het kan raar lopen!![]()
Ik twijfel nog............................![]()
BMW-bolle zei:Gisteren reed mijn 107 168 km/h op de GPS![]()
ZEN zei:Icebrain zei:ZEN zei:@Bart: het is een virus, resistance is futile, you will be assimilated, we are the W124's...
Wie herinnert zich nog het topic uit 2003: Waarom rijdt niet iedereen in een Mercedes-Benz?
Nou, ik had wel een paar argumenten en intussen ben ik al met mijn derde bezig... het kan raar lopen!![]()
500 E zei:Nog even en ik kan adverteren met een slagingspercentage.
Absoluut het mooiste én beste exemplaar momenteel te koop in Europa. Alles aan deze auto is nieuw.
Auto Timon zei:ZEN zei:Icebrain zei:ZEN zei:@Bart: het is een virus, resistance is futile, you will be assimilated, we are the W124's...
Dit relaas beschrijft precies wat het vak van een Youngtimer verkoper zo mooi maakt; je verkoopt niet alleen de auto maar veel meer de complete belevenis! Hoe jullie met elkaar meeleven, hoe jullie elkaar de auto echt gunnen, hoe jullie elkaar feliciteren bij een aankoop; Chapeaux!
@Bart81; ook namens mij van harte gefeliciteerd!
Groeten, Timon
500 E zei:Ik geef je maar één advies mee: kies de juiste.![]()
Is de verkoper niet RRD Brabus Freak? Dat witte huis komt me bekend voor, voor zo'n wit huis stond ook eens hun S-klasse.
Wat maakt het uit als er ergens een iets mooiere is te vinden. De verkoper is er duidelijk trots op, en dat wekt vertrouwen thumbs up Bij mij geen spoor van cynisme...
BMW-bolle zei:Even lekker vloeken hier in dit topic:
![]()
Wat een apparaat!
Kleur is SUPER!
(ook wel een beetje verliefd....ik lijk wel een slettebak op autogebied)