Guest
En de motor doet er niet meer toe? Die is bijzaak geworden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
500 E zei:Da's juist verrassend! Kolossale auto met klein opdondertje er in. Helemaal goed.
Dionysus zei:Juist het rijden. Daar draait het allemaal om.
Lees dit topic nog eens door. En neem in je op wat er door alle ervaringsdeskundigen opgeschreven is.
BMW-bolle zei:Als ik het allemaal goed begrepen heb, schijnt een 200d zijn charmes te hebben, net zoals een 500E.
BMW-bolle zei:Ik gok dat de 250d geen 3 maanden meer voor de deur staat!
ZEN zei:Een W140 moet je niet op diesel willen!![]()
Daar hoort een echte benzine Slurper (met hoofdletter S) in te liggen.![]()
Audi80Coupé zei:Gewoon een keer naar Nordhorn afreizen, daar staan de W140's met bosjes.
Mx-5Mx-5 zei:Deze heeft iets minder gelopen
Dionysus zei:Gek word je ervan. Dit soort mannen die mij, en kennelijk ook jou, gek maken met potdomme originele NL-auto's met kilometerstanden die niet te geloven zijn. En zo 's avonds na tienen word je, uitpuffend op de bank, daarmee geconfronteerd.
Ik ga een slapeloze nacht tegemoet.
Gek gemaakt door kerels die je op je soft-spot raken. En ik val niet eens op kerels. Honden zijn het.
Dionysus zei:En ik val niet eens op kerels.
500 E zei:Soft spot is my middle name:T
500 E zei:Done. Er was mij niets ontgaan. Reageren is de kunst van het weglaten.
Dionysus zei:Gek word je ervan. Dit soort mannen die mij, en kennelijk ook jou, gek maken met potdomme originele NL-auto's met kilometerstanden die niet te geloven zijn. En zo 's avonds na tienen word je, uitpuffend op de bank, daarmee geconfronteerd.
Ik ga een slapeloze nacht tegemoet.
Gek gemaakt door kerels die je op je soft-spot raken. En ik val niet eens op kerels. Honden zijn het.
Dionysus zei:met 131K, scheckheft gepflegt en dat voor EUR 5.500.
Vind het een gaaf ding.
Dionysus zei:Gek gemaakt door kerels die je op je soft-spot raken. En ik val niet eens op kerels. Honden zijn het.
Dionysus zei:Een 4-matic met 131K, scheckheft gepflegt en dat voor EUR 5.500.
smarter zei:Dionysus zei:Gek gemaakt door kerels die je op je soft-spot raken. En ik val niet eens op kerels. Honden zijn het.
Dionysus zei:Een 4-matic met 131K, scheckheft gepflegt en dat voor EUR 5.500.
Iets met pot en ketel....![]()