Guest
Ik ook. Na 12 jaar BMW was ik een scheurmonster geworden. Na een paar duizend km in een W211 was ik om. Vanaf 2010 heet mijn automobiele passie geen BMW meer, maar Mercedes-Benz.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bart81 zei:Ik begrijp volledig wat je bedoelt.
HappyStar zei:Bart81 zei:Ik begrijp volledig wat je bedoelt.
Begrijp ik het goed dat jij nu C124 rijdt Bart?
Dionysus zei:Potdomme, ik heb zwaar zitten pitten.
"Hé, grappig, MHS heeft een Miata'tje ingeruild en niet eens doorgestoten naar de handel. Opvallend dingetje tussen al die Teutonen."
500 E zei:Dit grijze exemplaar is overigens weer teruggekomen wegens 'ernstige behoefte aan vierentwintig kleppen'.
500 E zei:Ik zeg: zes, lijn, Benz, R129.
Dionysus zei:Ik zeg: zes, boxer, Porsche , Boxster.
Icebrain zei:500 E zei:Ik zeg: zes, lijn, Benz, R129.
Dionysus zei:Ik zeg: zes, boxer, Porsche , Boxster.
Ik spreek en zeg;
![]()
Bart81 zei:Niet de voor de hand liggende auto voor een 30-jarige, maar ik hou ook helemaal niet van standaard en hij maakt in elk geval tongen los en dat vind ik een pré. En er kan weer een auto van mijn lijstje gestreept worden.
smarter zei:
![]()
Genoeg tijd om ook aan die hopelijk toch wat apartere kleur als blauw, grijs, zwart, of zilver te gaan wennen voor smarteres.![]()
BMW-bolle zei:Gisteren reed mijn 107 168 km/h op de GPS![]()
W124STER zei:Persoonlijk vind ik Diamantblauw een van de mooiste kleuren voor de W124. Op de een of andere manier komt de auto daarin goed uit; hij oogt dan 'minder dik' dan hij is.
Dionysus zei:Even een stukje hulp gevraagd. Als absoluut fan van de 15-gaatsen heeft de twijfel toegeslagen. Een MoPf2 E320 Coupé met deze door Fuchs gesmede wielen. Horen hier geen 8-gaatsen onder?
![]()
Dit ziet er dan toch meer "passend" uit.
Iemand?
W124STER zei:... dit plaatje is mooi genoeg om 'm nog een keer te laten zien!
W124STER zei:BMW-bolle zei:Gisteren reed mijn 107 168 km/h op de GPS![]()
... en waar blijft jouw W124 dan? Komt 'ie nog wel?
BMW-bolle zei:Jahoor, moet eerst de belastingcentjes binnen hebben.....
500 E zei:Jezus, dat je dat nog weetMaar ja, dat klopt.
ZEN zei:@Bart: het is een virus, resistance is futile, you will be assimilated, we are the W124's...
En ook bij jou heeft het virus gezegevierd!![]()
Icebrain zei:ZEN zei:@Bart: het is een virus, resistance is futile, you will be assimilated, we are the W124's...
Het duurde bij jou alleen even...........................................![]()
ZEN zei:Icebrain zei:ZEN zei:@Bart: het is een virus, resistance is futile, you will be assimilated, we are the W124's...
Het duurde bij jou alleen even...........................................![]()
Hardnekkig verzet, daarom gebeurde het bij mij in Phases, eh MoPf's...![]()
Wie herinnert zich nog het topic uit 2003: Waarom rijdt niet iedereen in een Mercedes-Benz?
Nou, ik had wel een paar argumenten en intussen ben ik al met mijn derde bezig... het kan raar lopen!![]()
ZEN zei:@Bart: het is een virus, resistance is futile, you will be assimilated, we are the W124's...
HappyStar zei:ZEN zei:@Bart: het is een virus, resistance is futile, you will be assimilated, we are the W124's...
Bart zagen we aankomen.
Wie zal de eerstvolgende worden?
Benz-Bolle, Icebrain of toch Smarter?
Bart81 zei:Foto's zeggen meer dan 1000 woorden:
![]()
BMW-bolle zei:@500e, is de nieuwe C124 van Bart degene die ook in de D.E. commercial zat?
HappyStar zei:Bart zagen we aankomen.
W124STER zei:Persoonlijk vind ik Diamantblauw een van de mooiste kleuren voor de W124. Op de een of andere manier komt de auto daarin goed uit; hij oogt dan 'minder dik' dan hij is.
500 E zei:Ik moet eens even denken welk reclamebureau de auto toen ook alweer van me geleend heeft. Ik duik er in en kom er op terug.
Icebrain zei:Benz Bolle, dan Smarter en Icebrain lang daarna..................................![]()
Dionysus zei:
Davidoff zei:Ik vroeg me ook al af.. Moet jij je e34 niet een keertje gaan inruilen? BMW rijden is zó 2010!