Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
AMG zei:Maar dan blijf ik met de vraag zitten: sta je links of rechts?
Def zei:Oei, ik heb Zen op z'n ziel getrapt vrees ikW124STER zei:ZEN zei:Dus mijn E250D heeft geen originele knippers? Jeemig, wat een kampbak, om met Def te spreken!![]()
En voor nog verlaagd ook...![]()
... toch is het soms lastig; er zijn nu eenmaal mensen die de W124 een echt aso-auto vinden. De mate waarin hangt af van de kleur, algehele staat etc., maar toch. Heel eerlijk; als ik voor het eerst naar een potentiële klant ga, neem ik de Volvo 850 Estate. Altijd goed, nooit commentaar. De W124 was meestal een leuke ijsbreker, maar soms ook 'net niet'. Ik ben er wel van overtuigd dat het direct te maken heeft met de branche waarin je actief bent; de automotive waardeert de W124, maar wat meer richting de sociale sector is de Volvo (en het Schaab) al snel het betere alternatief.
Dus ja, ik voel met Def mee, maar zal niet snel besluiten om als ZZP'er een nieuwe computergetekendewindtunnelzetpil te gaan leasen. Daarvoor zijn er teveel prachtige en betrouwbare youngtimers te koop.Begrijp het niet verkeerd, als autofan en met voorkeur voor Duits ken ik de W124 en zijn reputatie binnen het liefhebbersvolk maar al te goed. Zelf ben ik er van overtuigd dat er weinig betere auto's zijn gemaakt. Maar als je zakelijk gaat rijden heb je - of je wilt of niet- toch te maken met sociale context, zoals W124ster heel goed opmerkt. Doorrijden met je ouwe golfje is dan toch meer accepté dan overstappen in een auto die door het merendeel van de collega's en clientèle als proleterig wordt beschouwd.
Je zit in één keer goed W124ster, ik werk in de gezondheidszorg/ sociale sector. Daar is een V70/ 850 altijd goed, een Saab (leeftijd onbelangrijk ) ook, m'n zwarte golfje kan net (eigenlijk kantje boord) maar een W124, nee kan niet. Een collega van me kocht een W123, koffiebruin, man man wat een lijnenspel, wat een supermooie auto! Maar zelfs dit model, in mijn ogen toch stijlvol, kon niet op applaus rekenen.
Zelf zou ik een W124 combi in goede kleur en uitvoering met dieselmotor zeker wel zien zitten! En ach wat, parkeer ik toch buiten het gezichtsveld!
W124STER zei:BMW-bolle zei:èven een plaatje opsnorren![]()
... en dat is direct een mooi plaatje geworden; deze kleur heb ik nog nooit 'live' gezien, maar het lijkt mij 'heel geschikt'.
Bart81 zei:Topic ligt al 3 dagen stil, bijna een diepterecord lijkt me.
500 E zei:Oh ja. Eeeuhhh.... nou, klaar. Ze staan er. Maar ik mag niet doorlinken naar mijn website:T
Icebrain zei:Ik zou hem er niet voor laten staan............................, alhoewel als je dan de keuze hebt
![]()
500 E zei:Gaat het dan toch gebeuren in huize Smarter?![]()
500 E zei:Ik het niet handiger om al die opgefokte AMG en Lorinser-rotzooi lekker in Teutonia te posten?
BMW-bolle zei:Het grappige zal zijn, dat toch iedereen in Weides topic zal spieken![]()
ZEN zei:Laat mij voorlopig maar lekker met 150 km/u tokkelen over de Autobahnen!![]()
S-J zei:Wie spot de verandering van April?
S-J zei:Twee maanden en zo een 2.000 km verder met de W124, waarvan 1500 in de eerste maand.
Een verandering van rijstijl is ook direct merkbaar op het moment van wegrijden met de Mercedes. Rust, stilte. Sporadisch worden de 2.500 rpm overschreden. Heerlijk soepele zespitter, met een mooi geluid.
Wie spot de verandering van April?
S-J zei:Sporadisch worden de 2.500 rpm overschreden.
Ptr zei:S-J zei:Wie spot de verandering van April?
Bedoel je echt die A-sticker die eraf is? Dus geen aspirant-chauffeur meer?
Leuk te lezen dat je Benz bevalt!![]()
Ptr zei:S-J zei:Wie spot de verandering van April?
Bedoel je echt die A-sticker die eraf is? Dus geen aspirant-chauffeur meer?
Leuk te lezen dat je Benz bevalt!![]()
S-J zei:Vroeg bejaard? Valt wel mee hoor.
S-J zei:Een verandering van rijstijl is ook direct merkbaar op het moment van wegrijden met de Mercedes. Rust, stilte. Sporadisch worden de 2.500 rpm overschreden. Heerlijk soepele zespitter, met een mooi geluid. Een verademing vergeleken met de huidige 3-cilinders, geblazen 4 pitters en turbodiesels.