Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
BMW-bolle zei:![]()
Leuke auto, leuke prijs, maar zie ik nou echt kleurverschil aan deze kant?
BMW-bolle zei:En dat bij 1 van de gerenommeerde bedrijven....
Ik houd het maar bij Nijkamp, en MHS
Vinnievw zei:Een W123 300D met vijfbak zou ik nog wel overwegen voor dagelijks gebruik en ook nog eens rijden op de snelweg. Een 200D met vierbak geeft wel erg veel herrie met 120kmpu.
Edit: de tellerbak is van een eerste type, terwijl de auto uit 81 komt. Die hoort dus niet bij de auto. (net als de km stand waarschijnlijk)
500 E zei:Ik sluit me aan bij HappyStar: Marcel is een koosjere vent.
Ik heb de bewuste 200 D zelf bekeken en het is niet een auto in het topsegment. Maar daar is de prijs ook naar. Kleurverschil? Ik ben er allergisch voor, evenals voor slecht uitgevoerd spuitwerk. Wil je toppers aanbieden, dan is kleurverschil en slecht spuitwerk uit-den-boze. Althans: dat is mijn visie. Voor de man-die-het-niet-zo-nauw-neemt is het minder problematisch, maar de auto dient wél conform geprijsd te zijn. Dat is bij deze 200 D het geval.
Vinnievw zei:Overigens, een 3e serie 240D met vierbak kan ook nog wel een goede koop zijn: dat rijdt net als een 190D met vierbak en is na zoveel jaar toch wel compleet doorontwikkeld tot een technisch praktisch perfecte auto.
Pacohontas zei:Vinnievw zei:Overigens, een 3e serie 240D met vierbak kan ook nog wel een goede koop zijn: dat rijdt net als een 190D met vierbak en is na zoveel jaar toch wel compleet doorontwikkeld tot een technisch praktisch perfecte auto.
Mag ik je dan toch de vijfbak aanraden? In mijn E250D is dat toch uitermate prettig op de Autobahn. Bij 140 km/u draait-ie dan 3.500 toeren. Hoe relaxed wil je het hebben?![]()
Vinnievw zei:Pacohontas zei:Vinnievw zei:Overigens, een 3e serie 240D met vierbak kan ook nog wel een goede koop zijn: dat rijdt net als een 190D met vierbak en is na zoveel jaar toch wel compleet doorontwikkeld tot een technisch praktisch perfecte auto.
Mag ik je dan toch de vijfbak aanraden? In mijn E250D is dat toch uitermate prettig op de Autobahn. Bij 140 km/u draait-ie dan 3.500 toeren. Hoe relaxed wil je het hebben?![]()
De vijfbak is een absolute aanrader, maar in de W123 toch wel moeilijk te vinden. De 5e versnelling zorgt bij mijn 250D ook voor de nodige rust (en een gunstig verbruik) op de snelweg.
Pacohontas zei:Mag ik je dan toch de vijfbak aanraden? In mijn E250D is dat toch uitermate prettig op de Autobahn. Bij 140 km/u draait-ie dan 3.500 toeren. Hoe relaxed wil je het hebben?![]()
Dionysus zei:Mozes, wat zag dat eruit.
500 E zei:Jezus Karistus wat een verschil zeg![]()
W124STER zei:500 E zei:Jezus Karistus wat een verschil zeg![]()
... tja, het is internet, dus iedereen mag schrijven wat 'ie wil. Maar omdat er keuze is, kies ik net als Dionysis bij voorkeur voor iemand als 'Mozes'. Dan zit je niemand in de weg. Toch?
W124STER zei:... on topic; wie gaat er W124's kijken in Essen? Techno Classica ist wieder da! Vrijdag ga ik er met de vaste club beursgangers weer kijken. Ieder jaar weer zin; je ziet altijd hetzelfde, maar 't sfeertje is top. Vinden wij.
500 E zei:met 90.000 km
BMW-bolle zei:Ik hoor het wel wanneer de E250 weer het veld moet ruimen![]()
Bart81 zei:Bij deze neem ik het eerste recht van bieding als je er weer van af wil
Bart81 zei:BMW-bolle zei:Ik hoor het wel wanneer de E250 weer het veld moet ruimen![]()
Hoho, zullen we eerst even nummertje trekken? U heeft nog 1 wachtende voor u!
Zie mijn post van 03-03-2011 14:13 in het ZEN-topic:
Bart81 zei:Bij deze neem ik het eerste recht van bieding als je er weer van af wil
W124STER zei:... twee dingen te melden vandaag;
1) Heb kennisgemaakt met een C6.3 AMG. Einzigartig.
500 E zei:Jammer alleen dat 'ie de prijs ex. BTW neerzet.