A
Anoniem
Guest
Dionysus zei:Meer heeft een mens niet nodig.
Nou hup, ruil de Beier in voor wat weemoed uit Stuttgart.............................................
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Icebrain zei:Nou hup, ruil de Beier in voor wat weemoed uit Stuttgart.............................................![]()
Meer heeft Dionysus niet nodig.
Dionysus zei:Ben blij dat in ieder geval één iemand die nuance ziet.
W124STER zei:... na een paar uur poetsen, hierbij de eerste foto's van de in oktober 2011 belastingvrije 300E;
![]()
Mooi hè, Astralzilver in combinatie met 15-gaats?
Zeer strakke combinatie idd!
Veel veilige en happy kilometers gewenst!
500 E zei:Nee, da's alles was ein Mann braucht. Okay, en een pakje Camel filter voor onderweg. dat ook.
Dionysus zei:As we speak, lurkend aan een filtercigaretje, ben ik blij dat ik geen zeebonk, bouwvarken of uitsmijter ben.
Gewoon een tevreden roker. En dus geen ........
500 E zei:Het kenteken voor mijn zwarte 300 E is ook binnen. Nu twijfel ik. Ik weet niet of ik wel met -PRR- wil rijden.
Vinnievw zei:In DM, maar wel redelijk accuraat geloof ik:
Neupreiserechner
edit: Bassje was nét iets eerder zie ik!
S-J zei:overdreven of zou het wel staan?
S-J zei:overdreven of zou het wel staan?
Dionysus zei:En zo onstaat er zomaar, bijna 25 jaar na het ontstaan van deze W124, wederom een exemplaar dat aan de perfectie grenst.
En dat wordt aan dit kant van het scherm oprecht gewaardeerd. Waarvoor mijn hulde.
S-J zei:15 gaatsen liggen al klaar, over een paar weken gaan die eronder (met nieuwe zomerbanden, als iemand nog baat heeft bij een setje 195/65R15 winters stuur even een PB ).
Hoofdsteunen zijn onderweg uit Duitsland.
Middenarmsteun en wiswasjes staan inderdaad nog op het verlanglijstje.
500 E zei:Ik heb trouwens een complete stokharige zwarte kat uit het interieur gezogen. Nog kattenliefhebbers aanwezig hier? Met een tube lijm creëer je je eigen huisdier
Binnenkort foto's.
500 E zei:De vijftiengaatsen die er onder zaten zijn verwijderd en vervangen door eerste serie vijftiengaatsen met de juiste bouten. Nu is het wachten op wiswasjes. Ik heb trouwens een complete stokharige zwarte kat uit het interieur gezogen. Nog kattenliefhebbers aanwezig hier? Met een tube lijm creëer je je eigen huisdier
Binnenkort foto's.
Ralf T zei:Nog even een vraag: is het zonder aanpassingen mogelijk om het airbagstuur uit een MOPF 2 te installeren in een (airbagloze) MOPF 1? Ik vind dat stuur zo veel beter staan.
Dionysus zei:Leuk is dat. Ik heb nooit geweten dat er meerdere soorten 15-gaatsen waren. Ja, er waren imitaties in omloop, die pikte ik er wel uit, maar dat er ab Werk verschillende 15-gaatsen geleverd werden was me niet bekend.
Geen kenner dus, maar dit soort weetjes worden hier geabsorbeerd. Nu de plaatjes met verschillen nog.
Mooi topic dit.