A
Anoniem
Guest
Terwijl jij je hand ook niet omdraait voor een trekkertje of een vrachtwagentje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Renault681s zei:Ja klopt helemaaldonders sterke auto heeft altijd aanhanger er achter van 2 ton geeft nooit op 549dkm me pa heeft er al 4 van gehad de eerst 2x 250 D en de laaste 2 , 300D en een E300 diesel nov 1994
De Amg wordt hier gezegt hou ik t liever bij 300 en 400 en 420 zie je niet dat er dikke v8 in ligt![]()
W124STER zei:... ben 't wel met je eens voor wat betreft de 400; die zou ik nog graag een keer aan de verzameling toevoegen. Maar dat geldt inmiddels dus ook voor de AMG's ([size=large]3.6[/size] varianten)...
W124STER zei:Maar een 3.4 is ook prima, denk ik (weet ik nog te weinig van om te weten of ik die zou willen)
baSSje zei:Is G3 wel mogelijk op die oudere Benzen?
500 E zei:Degene die 'm koopt krijgt van mij een jaar wegenbelasting cadeau.
Bart81 zei:Nu we over de helft van dit topic zijn en het over veel meer gaat dan de collectie van W124STER, kan het wellicht verplaats worden naar Autoliefde Roest niet in plaats van Mijn Auto?
Weide1 zei:En als je doorlinkt, kom je vanzelf hier, in het W124 Walhalla.
Waar over een Brabus 7.4s V12 wordt gesproken. Die niet bestaat. Heb TS Bernard om opheldering gevraagd.
500e zei:Degene die 'm koopt krijgt van mij een jaar wegenbelasting cadeau.
500e zei:Ik ken de struikelblokken van een '87er. De auto is best goed onderhouden en bereden, maar rijdt al vijf jaar in Nederland.
Bart81 zei:Ja, maar die komt 2 cilinders te kortEn verbruik is de slechtste reden ooit bedacht om voor een bepaalde auto te kiezen.
Ik ga morgen wel een kopje thee drinken in Castricum, of zou hij echt alleen maar koffie hebben?![]()
Dionysus zei:Dan vallen de ongeblazen en geblazen 250-ers ook af. Die missen dan ieder één cilinder.