A
Anoniem
Guest
815 Achatgrun (nog zo'n zeldzame kleur) op een R107. Ik zeg: waanzinnig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
500 E zei:Hmmm. Ik sla een beetje door geloof ik![]()
500 E zei:Ach, dat weet je inmiddels toch wel? Voor 199, 744, 735 en 904 loop ik niet warm![]()
Vinnievw zei:Het aantal pagina's gaat inderdaad hard, met allerhande foto's van het beste wat das Haus ooit gefabriceerd heeft. Ik ben wel benieuwd hoe het met Wibi zijn W124 op gas is. Hoe is het verbruik van de 300D Turbo trouwens (gewoon benieuwd)?
500 E zei:Hmmm. Ik sla een beetje door geloof ik![]()
wibi zei:Vinnievw zei:Het aantal pagina's gaat inderdaad hard, met allerhande foto's van het beste wat das Haus ooit gefabriceerd heeft. Ik ben wel benieuwd hoe het met Wibi zijn W124 op gas is. Hoe is het verbruik van de 300D Turbo trouwens (gewoon benieuwd)?
Het verbruk van de 2.6 liter 6-in-lijn was de laatste keer 1:8,2...goed dus.
Trouwens, de motor heeft last met goed starten bij koude en vocht en sterk afremmen (meestal voor een bocht die ik iets te laat opmerk) slaat de motor af. Wat kan hier het probleem zijn ?
Bobine misschien ? Lees eventuele suggesties morgen wel !
wibi zei:wibi zei:Vinnievw zei:Het aantal pagina's gaat inderdaad hard, met allerhande foto's van het beste wat das Haus ooit gefabriceerd heeft. Ik ben wel benieuwd hoe het met Wibi zijn W124 op gas is. Hoe is het verbruik van de 300D Turbo trouwens (gewoon benieuwd)?
Het verbruk van de 2.6 liter 6-in-lijn was de laatste keer 1:8,2...goed dus.
Trouwens, de motor heeft last met goed starten bij koude en vocht en sterk afremmen (meestal voor een bocht die ik iets te laat opmerk) slaat de motor af. Wat kan hier het probleem zijn ?
Bobine misschien ? Lees eventuele suggesties morgen wel !
En Marco ? Enig idee ?
Meteen maar een andere vraag: hoeveel tpm loopt een 2.6 automaat bij 110km/u ?
wibi zei:Mooi om te weten...die van mij loopt rond de 3.000.
Ook een antwoord op de andere vraag ?
500 E zei:Trouwens, de motor heeft last met goed starten bij koude en vocht en sterk afremmen (meestal voor een bocht die ik iets te laat opmerk) slaat de motor af. Wat kan hier het probleem zijn ?
Ik ken een andere 260 E op LPG die hetzelfde heeft. Viel niets aan te doen, volgens de inbouwer. Dit ziet er uit als een heel flauw antwoord, maar het is een serieus praktijkgevalletje. In die auto was dus de verkeerde LPG-installatie gebouwd.
Hoeveel toeren een auto bij welke snelheid rijdt weet ik niet want daar let ik nooit op. Als RJ260_E dit leest reageert 'ie wel tot op 100 rpm exact.
500 E zei:Qua interieuren: het ligt er helemaal aan welke buitenkleur er bij moet.
Ach, er zijn zoveel mooie combinaties te bedenken.
baSSje zei:Impala is gewoon de mooiste kleur!![]()
500 E zei:Qua interieuren: het ligt er helemaal aan welke buitenkleur er bij moet.
Rookzilver met groen leder
Impala met champignon
Toermalijngroen met cognac leder
Nutria of Bison met champignon Karo
Poolwit met rood leder of Karo
Petrol met dattel leder
Beryll met cognac leder
Elfenbein met dattel
Rosenholz met rood leder
Signaalrood met champignon
Pajettrood met dattel
Nachtgroen met zwart leder
Kristallgroen met groen of cognac leder
Ach, er zijn zoveel mooie combinaties te bedenken.
W124STER zei:toch een leerzaam citaat (uit een advertentie voor een E-Klasse W210 4.2 E420 V8 Sedan AUT Avantgarde):
Zeer mooi electrische en oppompbaar interieur geheel naar u pastuur om te zetten
bron "Marktplaats"
smarter zei:
Das Fahrzeug ist vom ersten bis zum letzten Tag nur von meinem Opa gefahren wurden
Ich habe ihn etwas gefahren und er läuft wirklich gut
Weide1 zei:Daag me niet uit.![]()
JohnJ zei:Hallo wibi,
Hoe bevalt het je nou, op een 260e op lpg?
Wat hebben ze gedaan om backfires te voorkomen?
Mvgroet,
JohnJ
Over dat afslaan Wibi, hoe is de luchtinlaat gemonteerd? Ik heb wel eens gelezen dat de luchtinlaatslang los gemaakt moet worden bij de inbouw van een LPG installatie.