Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
S-J zei:Afspraak gemaakt om de W124 helemaal roestvrij te maken en te behandelen.![]()
Joël D. zei:Wel asociale actie van die Benz fahrer zeg.![]()
sgtpeppers zei:Helaas geen foto kunnen maken, daar de wet mij verbied mijn telefoon ter hand te nemen.
S-J zei:Prachtig plaatje zo W124ster!
Afspraak gemaakt om de W124 helemaal roestvrij te maken en te behandelen.![]()
sgtpeppers zei:"W124 coupé in mijn droomkleur bisonbraun, werkelijk prachtig".
500 E zei:Argh. Die velgen.

Wouter82 zei:S-J zei:Afspraak gemaakt om de W124 helemaal roestvrij te maken en te behandelen.![]()
Bij wie hoe wat waar?(mag per PB )
![]()
Joël D. zei:Tectyleren?
W124STER zei:S-J zei:Prachtig plaatje zo W124ster!
Afspraak gemaakt om de W124 helemaal roestvrij te maken en te behandelen.![]()
... dank je wel! En vwb het roestvrij maken; bedoel je de witte of de zwarte? Ik heb ze beiden 'live' gezien (in Friesland voordat ze naar Noord-Holland gingen) en ze zagen er toen al "niet beroerd" uit. Ga je voor 'showroomstaat'?
Dionysus zei:Heerschende automobiele unit. Het schoolvoorbeeld van een automobiele baas. Elegantie met autoriteit.
Dionysus zei:Hou toch eens op. Laat je lekker door je vrouw betuttelen. Niet door de overheid.
mleerlooijer zei:hierbij de foto van mijn E320 in Imperial rood (582) uit 1994:
![]()
Twingo1 zei:Nederlanders kunnen niet met vrijheid omgaan, hebben geen zelfbeheersing. Betutteling is méér dan noodzakelijk.
Dionysus zei:Wat een jarenlang verblijf op een 70-er jaren hofje met je kan doen.
Speak for yourself my friend.
Hoeveel kost dat en waar? (PB)S-J zei:Onder andere.Joël D. zei:Tectyleren?
Phaeton W12 zei:Brachial betekent bruut.
Brachialer Gewalt
W124STER zei:maar ik vind het jammer om alle bijdragen, weetjes, foto's etc. 'zomaar te laten voor wat het is'.