Mercedes W124 | "Mercedes-Benz, Die Sacco Jahren"

Is dat niet juist de oorzaak van een druk leven, dat je alles bij de hand hebt? De verleiding is dan immers ook groot om alles aan te pakken en alles te doen. Iets met omgekeerde bewijslast.

Gaaf ding, 520d. :D De W126 blijft echt een geweldig model in mijn ogen. Hoe rijdt dat nou? Een stuk klassieker dan een W124 of W140 lijkt me?

Current Stock.

Een E 60 AMG met 416 pk.

AMG LH Control Unit In Power Up Chip 381PS +35PS ---> 416PS

i77u49.jpg

Zal wel een mooi verkooppraatje zijn. Hard bewijs hebben we nodig!

TYN zei:
Gaaf ding, 520d. :D De W126 blijft echt een geweldig model in mijn ogen. Hoe rijdt dat nou? Een stuk klassieker dan een W124 of W140 lijkt me?

'Ik verkoop de auto bij voorkeur aan een echte liefhebber die de auto op waarde weet te schatten.'

Waarvan akte. Ik mis 'm nu al.

Ach, bij 520d weet je toch bijna zeker dat 'ie 'm over een tijdje weer om komt ruilen. :) Een 500E, wellicht?

Het verbaast me trouwens dat je rookzilveren exemplaar nog niet verkocht is. Wil je 'm stiekem eigenlijk niet kwijt of loopt het gewoon niet zo hard (de groene bij Klaas staat er ook nog steeds)?

Mijn rookzilveren is met 19.500,- incl BTW niet bepaald een koopje te noemen. Toch is de auto dusdanig bovenmatig van kwaliteit dat ik dat bedrag er eigenlijk gewoon voor wil hebben. Buiten de ronduit schofferende mailtjes van lieden die denken dezelfde kwaliteit ook voor 7.000,- te kunnen aanschaffen (doe dat gerust en bel me na twee jaar nog 'es) heb ik wel serieuze gegadigden onder de knop, maar die zullen even moeten wachten tot de auto terug is van groot onderhoud. En bij een 500 E is eigenlijk alle onderhoud als 'groot' aan te merken. Enfin, als 'ie klaar is dan heeft ie een nieuwe radiateur, een nieuwe distributieketting en spanrollen, twee nieuwe koplampen, nieuwe olie en filters en ben ik 3.800,- achteruit. Maar dan is 'ie wel weer nieuw:)

Ik wil 'm wel kwijt, maar niet 'against all costs.' Ik heb de auto niet puur voor de handel gekocht. Ik 'verschijt' 'm dan ook niet voor 500,- winst, maar wil er voor een goed bedrag afscheid van nemen. En tot die tijd rij ik bij goed weer in een auto waar geen reclame op hoeft op 'm als visitekaartje aan te merken.

500 E zei:
TYN zei:

'Ik verkoop de auto bij voorkeur aan een echte liefhebber die de auto op waarde weet te schatten.'

Waarvan akte. Ik mis 'm nu al.

Het model is en blijft prachtig. Van binnen is hij naar mijn smaak echt een stuk klassieker dan de W124. De ventilatieroosters bijvoorbeeld en de lay out van het dashboard zijn echt meer old school. Dit specifieke exemplaar is de laatste jaren technisch behoorlijk bijgeschaafd en dat blijkt uit de rij-eigenschappen. Deze S rijdt echt onwaarschijnlijk strak en is echt zeer goed handelbaar. Geen amechtig, zwabberend schip maar een vlot rijdende en sturende limousine.

Hoewel het qua opties een zeer vol exemplaar is (automaat, getint glas, hoofdsteunen achter, middenarmsteun voor, rechterbuitenspiegel), mist hij centrale vergendeling. Dat is wel echt terug naar vroeger, maar het stoort me niet. Ook schuifdak en airco ontbreken, maar de arko volstaat ook.

De Benz is bij het thuisfront ook goed gevallen. Kleur en uitvoering worden omschreven als vrolijk. Leuker dan de 230 dus, en dat is ook wat waard.

Voorlopig ben ik uiterst content met dit icoon voor de deur. En natuurlijk blijft hij voor MHS in beeld....

500 E zei:
Mijn rookzilveren is met 19.500,- incl BTW niet bepaald een koopje te noemen. Toch is de auto dusdanig bovenmatig van kwaliteit dat ik dat bedrag er eigenlijk gewoon voor wil hebben. Buiten de ronduit schofferende mailtjes van lieden die denken dezelfde kwaliteit ook voor 7.000,- te kunnen aanschaffen (doe dat gerust en bel me na twee jaar nog 'es) heb ik wel serieuze gegadigden onder de knop, maar die zullen even moeten wachten tot de auto terug is van groot onderhoud. En bij een 500 E is eigenlijk alle onderhoud als 'groot' aan te merken. Enfin, als 'ie klaar is dan heeft ie een nieuwe radiateur, een nieuwe distributieketting en spanrollen, twee nieuwe koplampen, nieuwe olie en filters en ben ik 3.800,- achteruit. Maar dan is 'ie wel weer nieuw:)

Ik wil 'm wel kwijt, maar niet 'against all costs.' Ik heb de auto niet puur voor de handel gekocht. Ik 'verschijt' 'm dan ook niet voor 500,- winst, maar wil er voor een goed bedrag afscheid van nemen. En tot die tijd rij ik bij goed weer in een auto waar geen reclame op hoeft op 'm als visitekaartje aan te merken.
Voor 7k mag je mij ook altijd even mailen of bellen. ;). Ook voor 7K bijleggen kom er zo nog ongeschoren aan gescheurd.

Die lui snappen niet dat alles groot en veel is aan een 5 ltr V8. Bougies, 12 euro per stuk, wel 8 stuks. Bak olie 8 liter, motorolie ook zo. Luchtfilter zo groot als een bak plaat. Banden in een niet zo courante maat. Een grote beurt, met bakolie en 2 achterbanden kost gewoon 1200 euro. Maar aan het einde van de straat ben je het weer vergeten.

Ik verbaas mij elke rit weer over de lichtvoetigheid en gemak waar je zo'n grote, lompe S weer mee door het verkeer loodst.

Ondanks het formaat slinger je hem hier als een Aygo door de parkeergarage. Je kan er heel rustig en statig mee door het verkeer heen glijden. Trap je het gas echter stevig in is het gewoon een angstaanjagend monster. Volgas bij het stoplicht weg? Op een grote kruising rijdt je minstens 80 aan de overkant. Boven de 100 trek je in alle rust met een streep door naar de volgende 100, in alle rust. Het gemak waarmee dat gaat is heel bijzonder. Alleen het benzine verbruik is door veel stadsverkeer fors. Alhoewel vrienden van mij in redelijke burgerlijke Koreanen met automaat ook 1:7 a8 halen. Dan is 1:6 voor veel genot aanvaardbaar.

Aras zei:
Die lui snappen niet dat alles groot en veel is aan een 5 ltr V8. Bougies, 12 euro per stuk, wel 8 stuks. Bak olie 8 liter, motorolie ook zo. Luchtfilter zo groot als een bak plaat. Banden in een niet zo courante maat. Een grote beurt, met bakolie en 2 achterbanden kost gewoon 1200 euro. Maar aan het einde van de straat ben je het weer vergeten.

Echt waar? Stappen jullie zo gemakkelijk over zulke bedragen heen. Enkel en alleen omdat de auto dan zo heerlijk rijdt. Je daar zo'n lekker gevoel bij krijgt.

Mijn BMW reed ook heerlijk. Maar dat was me op een bepaald moment toch geen duizenden euro's meer waard. Waardoor ik op andere gebieden iets moest laten. Of zelfs moest interen.

Datzelfde gevoel, wat ik toen bij mijn BMW kreeg, krijg ik nu bij mijn exorbitant gedaalde maandlast op mijn hypotheek.

Ik krijg elk jaar een behoorlijke bonus, vakantiegeld, belastingteruggave en een 13e maand. Daar gaat minimaal de helft voor naar een rekening tbv aflossing van het huis. Van de andere helft betaal ik grote uitgaven als gemeentelijke belastingen, de vakantie en evt een grote beurt van de auto. wat over is gaat op een spaarrekening. Als ik 67 ben is mijn huis afbetaald en heb ik een heel goed pensioen, maar ik wil ook nu leven voor het geval ik niet eens 67 ga worden.

Verder weinig dingen voor mijn zelf. Niet roken en drinken en ik vind dat ik zelf nog steeds een lekker wijf hebt. Dan hou je geld over. Sterker, dan is Mercedes rijden een koopje. ;)

Dan is het geen last. Je omslagpunt is nog niet bereikt. Maar worden de rekeningen ineens een factor twee/drie/vier hoger, denk je er vast anders over.

Tot zover is het genieten inderdaad.

Was in mijn BMW tijd niet anders. Alle waar naar zijn geld.

Aras zei:
Ik verbaas mij elke rit weer over de lichtvoetigheid en gemak waar je zo'n grote, lompe S weer mee door het verkeer loodst.

Ondanks het formaat slinger je hem hier als een Aygo door de parkeergarage. Je kan er heel rustig en statig mee door het verkeer heen glijden. Trap je het gas echter stevig in is het gewoon een angstaanjagend monster. Volgas bij het stoplicht weg? Op een grote kruising rijdt je minstens 80 aan de overkant. Boven de 100 trek je in alle rust met een streep door naar de volgende 100, in alle rust. Het gemak waarmee dat gaat is heel bijzonder. Alleen het benzine verbruik is door veel stadsverkeer fors. Alhoewel vrienden van mij in redelijke burgerlijke Koreanen met automaat ook 1:7 a8 halen. Dan is 1:6 voor veel genot aanvaardbaar.

En dat geldt voor elke S die ik nu gereden heb. Dat is wel de belangrijkste overeenkomst, naast de ster die zover voorop de lange neus staat dat ik niet snap dat er bij zo'n Benz niet standaard een verrekijker werd meegeleverd.

Zemelaar zei:
Dan is het geen last. Je omslagpunt is nog niet bereikt. Maar worden de rekeningen ineens een factor twee/drie/vier hoger, denk je er vast anders over.

Tot zover is het genieten inderdaad.

Was in mijn BMW tijd niet anders. Alle waar naar zijn geld.

Wat ik aan afschrijving bespaar door niet meer van die dure auto's te rijden, kan ik nu stoppen in het rijden met een oude Benz. Veel leuker nu. En dan is een Golfje door de week ook prima te nassen.

Ik heb inderdaad al duizenden euro's afschrijving voor de kiezen gehad. Maar die heb ik via de veel lagere gebruikskosten kunnen neutraliseren. Die vervolgens in de extra hypotheekaflossing gingen renderen.

Want budgetteren heb ik nooit begrepen. Het is bij mij een grote pot. Wat nodig is, is nodig. Een budget beperkt dat alleen maar onnodig. En wordt toch geforceerd, als het er écht op aankomt. Die discipline moet al in jezelf zitten. Daar heb ik geen budget voor nodig.

Heb er alleen op rijplezier op ingeleverd. Dat wel. Heeft zich echter op andere gebieden dubbel en dwars terugbetaald.

Maar goed, tien jaar geleden dacht ik er ook heel anders over. Prioriteiten verschuiven. Bij mij tenminste wel.

500 E zei:
Mijn rookzilveren is met 19.500,- incl BTW niet bepaald een koopje te noemen. Toch is de auto dusdanig bovenmatig van kwaliteit dat ik dat bedrag er eigenlijk gewoon voor wil hebben.

Kijkende naar wat er in Surhuisterveen en Bussum te koop staat, is de jouwe inderdaad flink aan de prijs. Dat de Coupe Sitzanlage mist helpt ook niet. Maar de kleurcombi is briljant en ik geloof direct dat 'ie er meer up-to-date bij staat dan voornoemde exemplaren.

Daar in Bussum staan trouwens ook aardig wat pareltjes bij elkaar zeg. Jammer dat het merendeel uit Japan lijkt te komen, maar deze is toch wel heel erg gaaf.

Die 500e bij Sterk Merk ziet er wel super uit voor dat geld. Ben benieuwd of de rest ook een beetje klopt, mn het onderhoud.

- Het onderhoudsboekje is ingevuld t/m 2011 bij een kilometerstand 130.000
- Factuur juli 2013 MB vakgarage Snel: check up en grote beurt: € 1.700,-

Als ik dit zie en denk aan de bedragen die Marco aan zijn 500E versleuteld, denk ik dat je wel een paar duizend euro verder bent eer hij er echt 100% bij staan. Maar dat is slechts giswerk van mijn kant. Laat onverlet dat hij er op de plaatjes prachtig bij staat.

Als de basis goed is, is het de investering wel waard. Maar fors werk aan carrosserie in interieur zouden mij doen afhaken. Van gedegen technisch onderhoud knapt een auto echt op, je merkt dat direct aan het rijden. En ja, dat is bij zulke topauto's gewoon duur. Je moet er niet aan beginnen als je er andere dingen voor moet laten. Zemelaar zit inmiddels een beetje aan de andere kant: hij levert autoplezier in om sneller hypotheekvrij te zijn. Op zijn leeftijd zou ik dat wellicht ook wel doen. Maar nu is dat niet nodig. Als ik over twintig jaar heb afgelost, ben ik ook tevreden. En dat geeft nu dan ook ruimte voor een lekkere Benz. En lekker, dat de chinablauwe. Een topper. De puurheid straalt er aan alle kanten af.

Dan nog even mijn two cents (of een handjevol:))

Qua rijden is de w126 nog steeds onovertroffen (@500E ben er nog achteraan gegaan maar de C126 is geëxporteerd, waar ik al bang voor was;)) De onderhoudsprijzen voor een w126 zijn ook meer dan prima te noemen. Onderdelen zijn goed te verkrijgen zowel tweedehands als nieuw voor dezelfde prijs als voor een gemiddelde B/C segmenter. Als Marco dan nog even tot maart door wil rijden kan ik tegen die tijd weer volledig Teutoons door het leven en staat er in HHW een RaRo classic in de showroom:)

Aras zei:
Ik krijg elk jaar een behoorlijke bonus, vakantiegeld, belastingteruggave en een 13e maand. Daar gaat minimaal de helft voor naar een rekening tbv aflossing van het huis. Van de andere helft betaal ik grote uitgaven als gemeentelijke belastingen, de vakantie en evt een grote beurt van de auto. wat over is gaat op een spaarrekening. Als ik 67 ben is mijn huis afbetaald en heb ik een heel goed pensioen, maar ik wil ook nu leven voor het geval ik niet eens 67 ga worden.

Verder weinig dingen voor mijn zelf. Niet roken en drinken en ik vind dat ik zelf nog steeds een lekker wijf hebt. Dan hou je geld over. Sterker, dan is Mercedes rijden een koopje. ;)
Hier alleen sigaren voor mezelf en geregeld een Duveltje maar dat is thuis en niet in de kroeg. Heb er alleen een hobby bij naast de auto die ook wel wat kost. Maar nog niet zoveel dat de andere doelen uit zicht verdwijnen. Namelijk vliegen.

Hier verder een beetje het zelfde. Mijn (huidige) woning is afgelost als ik 57 ben. We zijn bezig met een ander huis dus dat zou dan betekenen dat het grootste deel bij 57 en het restant bij 67 is afgelost. Mijn pensioen is wat minder maar daar heb ik dan nog minimaal 13 jaar de tijd voor met de huidige groei van de aow leeftijd. Maar tzt kan ik ook mijn bonussen en provisies hier voor gebruiken. Geloof niet zo in box 1 sparen. Eerst het huis dan het volgende doel.

520d zei:
Als de basis goed is, is het de investering wel waard.

Ben jij technisch zo goed onderlegd dat jij dat zelf kan zien bij een auto? Zou knap zijn. Of kies jij je auto's op basis van het vertrouwen wat de garage jou geeft? In dit geval MHS. Dat is nog veel mooier natuurlijk.

Overigens heb ik mijn hypotheekvrije planning enigszins opgeschort. En aangepast. Insteek was in eerste instantie maandlast rigoureus naar beneden zien te krijgen. En dat is gelukt. Netto betaal ik per maand nu minder dan aan mijn energie- en zorgkosten.

Voorlopig even mijn spaargeld op een hoger niveau brengen. Grotere uitgaven, mijn vrouw wil een nieuwe bank, zijn dan psychologisch makkelijker te dragen. Lees: grotere uitgaven worden dan een relatief kleiner deel van het totaal.

Ik geef liever 7K uit van 40K spaargeld. Dan 3K van 12K spaargeld. Als voorbeeld.

Dat herken ik.. De keren dat ik een overvloed had deden uitgaven van de spaarrekening voor 'duurzame' dingen (auto is dat voor mij niet) mij verdriet.
Je kan dan beter geen spaargeld hebben.. kan het ook geen zeer doen bij opname ervan.,:)

Is wel zo. Door sparen leer je erg goed de waarde van geld.

In 2002 leende ik 16K voor de 523i. Dat zou ik nu niet snel zomaar even van mijn spaargeld opnemen. Zéker niet als het ook nog eens een substantieel deel zou zijn.

Zemelaar zei:
520d zei:

Ben jij technisch zo goed onderlegd dat jij dat zelf kan zien bij een auto? Zou knap zijn. Of kies jij je auto's op basis van het vertrouwen wat de garage jou geeft? In dit geval MHS. Dat is nog veel mooier natuurlijk.

Ik weet niets van de techniek. Ik maak zelfs geen proefritten. Daarom koop ik alleen bij bedrijven waar ik vertrouwen in heb. En bij Marco kan ik blind een auto kopen, meestal zelfs via de Whats App. De auto's die ik bij hem koop, koop ik op uitstraling, kleur en uitvoering. Dat is mijn hobby. Val ik wel eens op mijn gezicht? Ja. Het zijn oudere auto's waar soms eens wat aan gedaan moet worden. Dat calculeer ik in. Vind ik ook wel leuk. In zekere zin voeg ik waarde toe waarna ik weer doorruil.

De 230 CE is daar een mooi voorbeeld van. Een prachtige auto die ontzettend puur en origineel is. Maar wel met beschadigde bumperhoeken en versleten sportline-emblemen. Ook de banden waren al wat ouder. Dat kostte me een beetje geld om te vervangen, maar ik heb daar lol in. Een volstrekte desinvestering als je bekijkt hoe lang ik er vervolgens mee rijd (half jaar en tweeduizend kilometer), maar voor mij elke euro waard. En de liefhebber die de 230 binnenkort uit de showroom trekt? Die koopt er een prachtige wagen mee.

Andersom werkt het ook. Marco gooit soms ook geld achter een auto aan, simpelweg omdat er bij een afleveringsbeurt gebreken opduiken die hij ook niet kon voorzien. Dan moppert hij wel maar piept hij niet. En dat waardeer ik enorm.

Zemelaar zei:

In 2002 leende ik 16K voor de 523i. Dat zou ik nu niet snel zomaar even van mijn spaargeld opnemen. Zéker niet als het ook nog eens een substantieel deel zou zijn.

Precies. Mijn hobby financier ik niet, en ik heb thuis wat uit te leggen als ik mijn spaargeld eraan opstook. Enkel daarom staat die rookzilveren 500E niet bij mij voor de deur. Ik behelp me nu met de chinablauwe....:)

520d zei:
Zemelaar zei:

Precies. Mijn hobby financier ik niet, en ik heb thuis wat uit te leggen als ik mijn spaargeld eraan opstook. Enkel daarom staat die rookzilveren 500E niet bij mij voor de deur. Ik behelp me nu met de chinablauwe....:)
Nou behelpen?

michel1975 zei:
520d zei:
Zemelaar zei:

Precies. Mijn hobby financier ik niet, en ik heb thuis wat uit te leggen als ik mijn spaargeld eraan opstook. Enkel daarom staat die rookzilveren 500E niet bij mij voor de deur. Ik behelp me nu met de chinablauwe....grinning smiley

Nou behelpen?

Lijkt me inderdaad verschrikkelijk :rolleyes:

520d zei:
Zemelaar zei:
520d zei:

Ik weet niets van de techniek. Ik maak zelfs geen proefritten. Daarom koop ik alleen bij bedrijven waar ik vertrouwen in heb. En bij Marco kan ik blind een auto kopen, meestal zelfs via de Whats App. De auto's die ik bij hem koop, koop ik op uitstraling, kleur en uitvoering. Dat is mijn hobby. Val ik wel eens op mijn gezicht? Ja. Het zijn oudere auto's waar soms eens wat aan gedaan moet worden. Dat calculeer ik in. Vind ik ook wel leuk. In zekere zin voeg ik waarde toe waarna ik weer doorruil.

De 230 CE is daar een mooi voorbeeld van. Een prachtige auto die ontzettend puur en origineel is. Maar wel met beschadigde bumperhoeken en versleten sportline-emblemen. Ook de banden waren al wat ouder. Dat kostte me een beetje geld om te vervangen, maar ik heb daar lol in. Een volstrekte desinvestering als je bekijkt hoe lang ik er vervolgens mee rijd (half jaar en tweeduizend kilometer), maar voor mij elke euro waard. En de liefhebber die de 230 binnenkort uit de showroom trekt? Die koopt er een prachtige wagen mee.

Andersom werkt het ook. Marco gooit soms ook geld achter een auto aan, simpelweg omdat er bij een afleveringsbeurt gebreken opduiken die hij ook niet kon voorzien. Dan moppert hij wel maar piept hij niet. En dat waardeer ik enorm.

Die had je best in het Gastenboek mogen zetten:p

Zemelaar zei:
Current Stock.

Een E 60 AMG met 416 pk.

AMG LH Control Unit In Power Up Chip 381PS +35PS ---> 416PS

i77u49.jpg

Zal wel een mooi verkooppraatje zijn. Hard bewijs hebben we nodig!

woonde ik maar in Japan. Iedere maand komen er minimaal veertig van de ooit geproduceerde twaalf E 60 AMG's op de markt.

Caspian zei:
michel1975 zei:
520d zei:
Zemelaar zei:

Precies. Mijn hobby financier ik niet, en ik heb thuis wat uit te leggen als ik mijn spaargeld eraan opstook. Enkel daarom staat die rookzilveren 500E niet bij mij voor de deur. Ik behelp me nu met de chinablauwe....grinning smiley

Nou behelpen?

Lijkt me inderdaad verschrikkelijk :rolleyes:

Niet klagen, maar dragen...

520d zei:
500 E zei:

Het leek me wat wreed om je ook daar nog eens in te peperen dat je je beste W126 ooit voorlopig kwijt bent....

Ik ben wel wat gewend. Er worden mij wel meer dingen ingepeperd via dat medium:T

500 E zei:
woonde ik maar in Japan. Iedere maand komen er minimaal veertig van de ooit geproduceerde twaalf E 60 AMG's op de markt.

Over die 12, jij bedoelt de Limited 958 code waarschijnlijk, zijn de meningen qua aantallen ook verdeeld. Ik lees ook ergens in de veertig.

Wie het weet mag het zeggen.

michel1975 zei:
Aras zei:
520d zei:
500 E zei:

Het leek me wat wreed om je ook daar nog eens in te peperen dat je je beste W126 ooit voorlopig kwijt bent....
Die is gewoon een paar maanden bij jou op vakantie.
Wanneer is de w140 klaar met zijn vakantie?:)

Ik neem aan dat jij toch meteen doorstapt naar een 600 SEL? Die V8 is voor jou zo 2013.

520d zei:
michel1975 zei:
Aras zei:
520d zei:
500 E zei:

Ik neem aan dat jij toch meteen doorstapt naar een 600 SEL? Die V8 is voor jou zo 2013.
Eigenlijk moest het minimaal een SEL zijn na de LSE maar die zilveren 500SE is gewoon de juiste configuratie.;)

michel1975 zei:
520d zei:
michel1975 zei:
Aras zei:
520d zei:
500 E zei:

Eigenlijk moest het minimaal een SEL zijn na de LSE maar die zilveren 500SE is gewoon de juiste configuratie.;)
Ik betrap mijzelf wel dat ik veel door breng op bepaalde sites uit Heerhugowaard en Surhuisterveen. ;)

Dan gluren we samen door de ruiten van dezelfde snoepwinkels. En Michiel houdt jou in de gaten...;)

520d zei:
Dan gluren we samen door de ruiten van dezelfde snoepwinkels. En Michiel houdt jou in de gaten...;)
Ik vind die zwarte C43 AMG van Klaas de Poel wel de moeite om in de gaten te houden. Jammer genoeg zijn prive auto.
10371232_879749425393046_8843728334251601281_o.jpg

Erg mooi, daar doet Klaas vast wel weer eens afstand van. Zeker als hij daarvoor een prachtige 500 SE kan innemen...

https://bringatrailer.com/2014/11/12/5-speed-six-liter-1988-amg-hammer-widebody-coupe/

https://www.autoweek.nl/forum/read.php?6,5205804,5252638#msg-5252638

Frank heeft dan uiteindelijk toch Brabus erbij gezet in de advertentie.
Bleef telkens volhouden dat het een E 36 T AMG was. Terwijl het Motorbild en de data eromheen duidelijk naar de Brabus M104.980 refereerden.

Jammer, taste toch zijn geloofwaardigheid aan. In mijn ogen tenminste.

Dat rode deksel op de motor is natuurlijk overduidelijk en mag een echte kenner, wat hij gezien de rest van z'n aanbod toch zou moeten zijn, niet ontgaan. Jammer ook dat 'ie die achterlichten niet even vervangt.

Dit dan, een E60 AMG met ruim 4 ton op de klok. Voor 65k euro. Wat moet je daar nou weer van vinden. :LOL:

Ik vind de verhoudingen nog steeds niet zoek als je de Hammer vergelijkt met diverse andere peperdure sportwagens en youngtimers.

Terug
Bovenaan