Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat knap dat jullie meteen kunnen zien wat iemands intentie achter een reactie is.Het plaatsen van reacties om negatieve commentaren uit te lokken is volgens de huisregels niet toegestaan en daarom is die reactie verwijderd.
Dat de kwaliteit, de toon of het onderwerp van veel artikelen leidt tot heel veel reacties, waarvan ik mij afvraag wat dat allemaal toevoegt. Het is gewoon een podium bieden aan trollen, fanboys/girls en toetsenbordridders. En dan blijkt het vervolgens onduidelijk wie er modereert en op grond waarvan er wordt ingegrepen. Ja er zijn huisregels, maar dat biedt kennelijk maar beperkt houvast.
Wat ik eigenlijk bizar vind is dat mensen (laat ik het maar zo omschrijven) het bericht met de opmerking “minder lelijk” over een auto rapporteren.
Klopt, daar lijkt het inderdaad steeds meer op. Vandaag ook weer dat artikel over afname EV-verkoop, 307 reacties inmiddels![]()
Ikzelf vind dat Wouter82, Barri en Joost dit deel van de site prima beheren!
Als je niks beter te zeggen hebt dan “ik vind auto huppeldepup een lelijk hok”, typ dan niks en spendeer je tijd en energie aan iets positiefs
Denk je nu echt dat er een Stellantis webcaregroep bestaat die niets anders doet dan negatieve berichten te rapporteren? Lijkt me nogal vergezocht. ( Zelf stoort ik me niet aan negatieve berichten, wel aan stemmingmakerij van bepaalde trollen, en dan heb ik het niet over jouw reactie want die heb ik niet zien passeren op de frontpage ).Is gewoon een mening. Begin eerst maar eens met al die politiek getinte reacties weg te halen. Vind het nogal kinderachtig om reacties te verwijderen omdat een zekere Stellantis-webcaregroep lange tenen hebben omdat mijn mening niet overeenkomt met die van hun.
Snap echt niet van die moderatie van jou/jullie, er worden véél ergere dingen gezegd en mensen worden vaak persoonlijk aangevallen.
@MCW gelukkig ligt het niveau van discuteren en wederzijds respect hier op het forum een PAK hoger dan op de FP, hier zitten veel meer kenners / liefhebbers. Ikzelf vind dat Wouter82, Barri en Joost dit deel van de site prima beheren!
Alleen maar autoliefhebbers hier en iedereen is 100% objectief!We zijn toch allemaal autoliefhebbers?
Moderator
Heb je mij zien beweren dat jij iets niet mag?Jullie klagen dat negatieve reacties niet zijn toegestaan, maar als ik jouw post begrijp zijn positieve reacties dat ook niet. Wat mag dan nog wel?
Moderator
Dit lijkt de eerste keer dat @MCW en jij het eens zijn.Jullie klagen dat negatieve reacties niet zijn toegestaan, maar als ik jouw post begrijp zijn positieve reacties dat ook niet. Wat mag dan nog wel?
Ik heb geen valse beschuldigingen geuit. En ik zie ook niemand beweren dat je meerdere accounts gebruikt.Wat kan ik doen tegen valse beschuldigingen?
Ik heb maar 1 account waarmee ik al een hele tijd actief ben.
Meer valt er niet te zeggen
Wat voor vrijetijdbesteding / hobby verdient wel de 'dan heb je een leven'-goedkeuring, en waarom is dat dan precies?Ik kan er alleen maar om lachen dat er mensen zijn die zo sneu zijn om daar zoveel tijd aan te besteden en dan ook meerdere accounts gaan creëren. Dan heb je echt geen leven.
Kijken of autoweek ‘m weet te strikken ;-). Hij is inmiddels weg bij autoblogIk zal er een keertje een oogje op die artikelen houden![]()
En die artikelen blijven ook het hele weekend bovenaan staan.Tja dat is wat AW al een tijdje doet. Zoals ik vorig jaar zei op de eerste pagina van dit topic: "maar goed, AW faciliteert het zelf en komt inderdaad zelf met clickbait-berichten om diezelfde trollen te voeden. Clicks zijn blijkbaar belangrijker dan een normaal platform voor autodiscussies. "
Kijk bv alleen al wat voor 'artikelen' er op vrijdags worden geplaatst, bewust zo voor het weekend.
Ik moet wel even bekennen dat ik weinig tot geen Autoblog heb gekeken. Als het diegene is die de leerzame artikelen heeft geschreven, is het wel jammer maar inderdaad misschien iets voor hier ;-)Kijken of autoweek ‘m weet te strikken ;-). Hij is inmiddels weg bij autoblog
Oh heerlijk ja, krijg je al die wijsneuzen van de BEV-Brigade die de goegemeente wel even gaan vertellen hoe de wereld in elkaar steekt. De DitGaanWeVakerZiens vliegen je weer om de oren.Nu vandaag ook weer ééntje over de dalende ICE verkoop.
Oplossing is vrij simpel, helemaal niet naar de voorpagina gaan maar de Nieuws->Autonieuws pagina in je bladwijzers zetten en daarmee voortaan steeds direct daar beginnen op AW. Krijg je sowieso minder bladvulling voorgeschoteld, en de indeling is chronologisch zodat de irrelevante pulp die helaas toch nog tussen het echte autonieuws belandt nooit echt lang bovenaan blijft staan.En die artikelen blijven ook het hele weekend bovenaan staan.
Denk dat het aantal clicks / views en de advertentie kosten dan hard achteruit gaanOplossing is vrij simpel, helemaal niet naar de voorpagina gaan maar de Nieuws->Autonieuws pagina in je bladwijzers zetten en daarmee voortaan steeds direct daar beginnen op AW. Krijg je sowieso minder bladvulling voorgeschoteld, en de indeling is chronologisch zodat de irrelevante pulp die helaas toch nog tussen het echte autonieuws belandt nooit echt lang bovenaan blijft staan.
Zie je bij veel meer digitale nieuwsmedia trouwens, dat de 'voorpagina' hetzelfde lage chocoladeletter-koppen niveau heeft als (te) veel ouderwetse papieren tegenhangers, maar dat er ook een laatste nieuws pagina is die je de ergste bagger bespaart en het actueelste bericht altijd bovenaan heeft staan.
Klopt natuurlijk helemaal. Dus niet verder vertellen die tips, dan blijft 't ons geheim, lezen wij alleen 't echte autonieuws en zorgen de anderen wel voor die clicksDenk dat het aantal clicks / views en de advertentie kosten dan hard achteruit gaan
Best prima om prikkelend soms iets neer te zetten, maar het slaat een beetje door. gewoon iets meer balans zou prettig zijn
Dat ervaar ik niet zo. Mensen die overtuigd pro-ICE* zijn, hebben doorgaans niet dat misplaatste, superieure gevoel dat alleen zij deel uitmaken van de Oplossing Voor Alles en de toekomst, zoals de BEV-ridders dat wel veelvuldig ten toon spreiden.@DeeTwee to be fair, dat lees je elke week ook geschreven door de wijsneuzen van de ICE-Brigade die de goegemeente graag komen melden dat de hype voorbij is. Dat zijn dan ook de enige artikelen met veel reacties en daarom worden ze ook met regelmatig online gezet.
Eens, maar toch kunnen we een heleboel profielen aanwijzen die met name dat laatste zijn. En ja de discussie is nogal gepolariseerd. Ik ben niet tegen elektrische auto's, ik word er echter ook niet wildenthousiast van. Ik denk gewoon dat verschillende reis- en transportbehoeften vragen om verschillende oplossingen qua aandrijving. Waarom enkel op 1 techniek inzetten? Maar goed als je zoiets verkondigt word je waarschijnlijk door velen automatisch al in het "anti"-hoekje gezet.Het is sowieso raar als je het mij vraagt om Pro ICE of Pro EV te zijn…![]()
De DitGaanWeVakerZiens vliegen je weer om de oren.
Mijn irritatie zit 'm vooral in hoe zo'n willie wortel iets volkomen obvious presenteert als een of ander uniek en onnavolgbaar inzicht.Weet niet welke erger is: de 'Dit gaan we vaker zien' of de 'Wen er maar aan'![]()