Koers en reacties op AW homepage

Nee ik doelde op mijn reactie op zijn reactie. Die werd verwijderd terwijl zijn post wel bleef staan.
Dat lijkt me vrij logisch eigenlijk. Als niemand meer kan lezen waar jij op gereageerd hebt, slaat jouw reactie ook nergens meer op.

Sowieso, volgens mij wordt bij een gerapporteerde reactie altijd het hele onderliggende 'draadje' verwijderd.

Dat lijkt me vrij logisch eigenlijk. Als niemand meer kan lezen waar jij op gereageerd hebt, slaat jouw reactie ook nergens meer op.

??

En nee, het blijft mensenwerk dus we zitten niet 24/7 ALLE berichten uit te vlooien.

Een reactie op een reactie is toch in één oogopslag te zien?

Laatst bewerkt:
Een reactie op een reactie is toch in één oogopslag te zien?
Als een 'bovenliggende' reactie wordt gemeld en wordt verwijderd omdat die niet akkoord volgens de huisregels is, dan zien we niet altijd de reacties dáárop.

Het was andersom.. mijn reactie (3) op die persoon werd verwijderd terwijl zijn reactie (2) op mijn mening (1) bleef staan terwijl daar (2) een melding over werd gedaan.

Worden de reacties op het YouTube-kanaal ook door de redactie of een Moderator in de gaten gehouden?
Had er net ook weer eentje die uit was op discussie, dus dat heb ik zo vriendelijk mogelijk afgekapt. ;)

Niet door de moderators van het forum gelukkig ;)
Anders had je dat er ook nog bij. Gelukkig maar dan! :ROFLMAO:

Nee, maar was gewoon even benieuwd omdat er hier best veel te doen is over de Frontpage, maar op het YT-kanaal van AutoWeek lijkt het niet heel erg anders te gaan. Vandaar even dit bericht. ;)

rZF1mna.png

Ook weer zo'n mafklapper. Hoe krijg je het in je hoofd om zo te reageren op een mening. En ook weer veel plusjes.

rZF1mna.png

Ook weer zo'n mafklapper. Hoe krijg je het in je hoofd om zo te reageren op een mening. En ook weer veel plusjes.
Ik neem het allemaal niet meer zo serieus. Je krijgt het er toch niet uit en ik moet er om lachen.

Ik krijg ook het idee dat er een paar ouwe bekenden (Stellantis) terug zijn. Het is wat het is. :LOL:

Volgens mij dat "geen volle zalen trekken" grappig bedoeld vanwege de avatar van Ed en ik denk dat de plusjes die humor ervan ook wel inzagen.

Komop 929V6, niet zo naïef. Het is al heel lang zo dat mensen met een afwijkende mening met een persoonlijke reactie worden aangevallen. "Nee, jouw Tesla trekt veel bekijks" bv.

Behandel andere forummers zoals je zelf ook behandeld wil worden.
Ik heb niks met Tesla, noch met veel VAG en Stellantis merken, maar ik negeer die topics / discussies. Voor mij is dat tijdverlies. Als anderen die merken een warm hart toedragen, top voor mij.
Het is ook een stuk "c'est le ton qui fait la musique", in het AI topic bvb. was JL86 een beetje de spreekwoordelijke "pispaal', op het podium bij de wedstrijden al wat je wil, maar nooit winnen. Intussen is die ban doorbroken!
JL86 kon er zelf hartelijk mee lachen.

Om nou van aanvallen te spreken... Ik vind dat iemand met zo'n onbehouwen en niet onderbouwde reactie als Ed 5256306 best wel een keertje op zo'n manier op z'n plaats gezet mag worden, dus ik snap ook wat dat betreft de plusjes wel.

Had al zo'n reactie verwacht. Als iets niet onderbouwt en negatief is is het drama, als iemand niet onderbouwt en positief is dan is het geen probleem. Het is gewoon een mening. "Hij is lelijk!" of "Hij is mooi!" zou niet moeten uitmaken (zeker niet bij blik waar je dus onmogelijk iemand kunt beledigen, hooguit de ontwerper).. . Als je al niet eens je mening mag plaatsen (en in geval van Ed gewoon het eerste wat bij hem opkomt) dan kan je net zo goed alles sluiten. Als iemand getriggerd wordt door een mening die hem/haar niet aanstaat dan heeft diegene wel een heel teer zieltje.

^^ Maar, die reactie op 'Ed' is toch ook een mening? En die 17 plusjes zijn dat ook, naar mijn indruk.

Hoe staat het dan met jouw ziel, MCW? Want je bent wel druk met dit onderwerp, in dit draadje. :sneaky:

Jongens doe nu toch eens normaal tegen elkaar. Of Ed nu dit, dat, het gindse of het gene is, respecteer elkaar en als het ECHT te gortig is met schelden etc rapporteer het dan.
Straks ga ik nog aan Roadracer vragen of mijn lief (kleuterjuf) de boel hier mag modereren tijdens haar verlof :rolleyes: ! Ze regeert met ijzeren hand :ROFLMAO:

Nee nee, geen statistieken en ze heeft NIKS met auto’s (maak haar mod en ze bant alles en iedereen, trekt de stekker van de forumserver eruit, geeft dat spel wat lappen om er vanaf te zijn :ROFLMAO:) … behalve de sleutels van mijn MX-5 afhandig maken bij mooi weer, daar is ze wel top in. Ach ja, ik heb toch niks te zeggen :love:

@Macan EV Nova was/is Mirage, al jarenlang bezig op de frontpage maar nu onder een nieuwe account actief. Helaas blijven dat soort figuren terug komen. Het best is om het gewoon te laten gaan, de moderatie zal er maandag wel weer met een bezem door gaan. Ik kan het weten :p :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan