Wat uiteindelijk gaat gebeuren is dat alle mensen die wel met goed fatsoen met elkaar omgaan en mekaars mening respecteren en die goede inhoudelijke reacties kunnen geven straks allemaal van het forum en de frontpage zijn verdwenen.
Een groot deel van die leden is trouwens al weg, mede door de problemen met de technische kant van het forum.
Als je ruimte geeft aan gedonder, dan blijft het gedonder en kiezen de mensen die daar niet aan mee willen doen gewoon eieren voor hun geld en gaan weg.
Uiteindelijk blijven alleen de schreeuwers, speculanten, fanboys, freaks, jaknikkers, zeikers, mekkeraars en dergelijke over en is er niets meer over van de oorspronkelijke waarde.
Dit zie je bij elke vereniging, forum, bedrijf, familie enz enz gebeuren waarbij de regie slecht is of ontbreekt of enkel vanuit eigenbelang wordt gehandeld.
Het helpt daarbij zeker niet dat de frontpage alleen door de weeks wordt gemodereerd, specifieke artikelen soms heel toevallig rond/in het weekend worden geplaatst en dat er sowieso over het algemeen te verschillend gemodereerd op het forum en de frontpage.
Daarnaast wordt er onvoldoende opgetreden tegen dubbele accounts en er wordt veel te vaak iets verwijderd wat niet verwijderd hoeft te worden, of juist laat men iets staan dat schadelijk kan zijn voor de sfeer of de website.
En ik zie nog wel meer van dat soort rariteiten.
Ik zie op zowel de frontpage als op het forum ook genoeg accounts die met 2 verschillende gezichten praten.
Aldaar overal mekkeren of fanboy/girl spelen en hier het heilige boontje uithangen.
Ik heb het niet over 1 persoon in het specifiek, het zijn echt meerdere die dat doen.
Dat helpt niet mee in je geloofwaardigheid.
Al met al... Zolang het op deze tour door blijft gaan, wordt het alleen maar erger...