Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
RobEU zei:Alleen jammer van die motor. Wat een verschrikkelijk ding zeg. Gelukkig heeft Fiat inmiddels ook het licht gezien...
Sjon77 zei:Er zal 'iets' aanwezig zijn voor 't ontwasemen van de voorruit, lijkt mij.
Personenauto’s met een voorruit, die na 30 september 1971 in gebruik zijn genomen, moeten zijn voorzien van een goed werkende installatie ter ontdooiing en ontwaseming van de voorruit.
Moderator
Hm, bijzonder. Mijn Kever heeft dat namelijk ook niet en die is van 1973...Carfanatic zei:hoe kom je dan door een apk?
Personenauto’s met een voorruit, die na 30 september 1971 in gebruik zijn genomen, moeten zijn voorzien van een goed werkende installatie ter ontdooiing en ontwaseming van de voorruit.
Wouter82 zei:Ik zie nu pas dat die ook niks van een klimaatregeling heeft, geen verwarming, geen fan, geen ventilatieroosters![]()
Moderator
Groen7.nl zei:De Rijksdienst voor het Wegverkeer (RDW) heeft de Tata Nano van stichting Blij dat ik Rij goedgekeurd op basis van de veiligheidseisen voor een individuele toelating.
.........
Na import zijn er enkele modificaties aangebracht om de toelating mogelijk te maken
Blijdatikrij zei:De goedkoopste auto ter wereld is in Nederland goedgekeurd en heeft een kenteken en is dus daarmee erkend als echte “auto”. De Rijksdienst voor het Wegverkeer (RDW) heeft de Tata Nano van stichting Blij dat ik Rij goedgekeurd op basis van de veiligheidseisen voor een individuele toelating.
Barri zei:Hm, bijzonder. Mijn Kever heeft dat namelijk ook niet en die is van 1973...Carfanatic zei:hoe kom je dan door een apk?
Personenauto’s met een voorruit, die na 30 september 1971 in gebruik zijn genomen, moeten zijn voorzien van een goed werkende installatie ter ontdooiing en ontwaseming van de voorruit.
Je weet dat de verkoper werkelijk niets aan de auto wil uitgeven als er geen goedkoop setje doppen vanaf kan...D. Elzinga zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr&pos=11
https://i.marktplaats.com/00/s/NjgzWDEwMjQ=/z/fVMAAOSw9GhYjy6~/$_85.JPG
De belachelijke luxe van een klapdakje en twee wieldoppen bederven de utilitaire uitstraling helaas een beetje.
Klassiekerrijder zei:Je weet dat de verkoper werkelijk niets aan de auto wil uitgeven als er geen goedkoop setje doppen vanaf kan...D. Elzinga zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr&pos=11
https://i.marktplaats.com/00/s/NjgzWDEwMjQ=/z/fVMAAOSw9GhYjy6~/$_85.JPG
De belachelijke luxe van een klapdakje en twee wieldoppen bederven de utilitaire uitstraling helaas een beetje.
Nostalgie: Mijn moeder had ooit de alllereerste generatie Kadett GSI 1.8 (alleen de eerste jaren geleverd als 1.8, later als 2.0). Ook met achteraf ingebouwde gordels achteraan (zonder rolsysteem!!), digitaal klokje en digitale tellers (echt science fiction, zo einde jaren 80)Stefan-V6 zei:Mijn vader had vroeger zo'n Kadett LS, met stootstrips (geloof ik), rechter buitenspiegel en klokje in het dashboard, maar ook met vierbak en achteraf ingebouwde (!) gordels achter:
SR-20-KB Opel Kadett by Stefan van Wijnen, on Flickr
Klassiekerrijder zei:Je weet dat de verkoper werkelijk niets aan de auto wil uitgeven als er geen goedkoop setje doppen vanaf kan...D. Elzinga zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr&pos=11
https://i.marktplaats.com/00/s/NjgzWDEwMjQ=/z/fVMAAOSw9GhYjy6~/$_85.JPG
De belachelijke luxe van een klapdakje en twee wieldoppen bederven de utilitaire uitstraling helaas een beetje.
Afgelopen week op mijn werk zowaar twee vrij jonge auto's binnengekregen zonder airco. Een Citroen DS3 en een Peugeot 2008. De laatste had ook geen radio, kaal plastic stuur zonder knoppen, zwengelramen achterin, staal met doppen en geen cruise control. En hij was uni-wit. Uit de privélease, weinig kilometers en blijkbaar van iemand die geen cent teveel wilde betalen. Bij de DS3 was de configuratie nog vreemder, twee kleuren lak en leder interieur, staal met doppen, fabrieksradio zonder navi maar wel cruise control. Volgens verkopers zijn moderne auto's zonder airco vrijwel niet te verkopen.
Ik moet ook even op zoek naar foto's van een Audi A5 zonder navi. Nooit eerder gezien, zag er extreem kaal uit met veel loze knoppen.
Nico GTR zei:Even hierop inhakend is dit geen kale uitvoering maar wel een hele hele dure auto zonder Airco.
Abarth 695 Biposto
Moderator
Dat hoor ik bij mij op 't werk ook inderdaad.Volgens verkopers zijn moderne auto's zonder airco vrijwel niet te verkopen.
Of dit kan ligt heel erg aan het systeem en hoe de data wordt aangeleverd. Maar je schetst wel de ideaalsituatie voor de leasemaatschappij inderdaad.Als je een auto gaat leasen/private leasen zal het je toch worst wezen wat er na je leasecontract mee gebeurt en hoe courant de uitvoering is? Elke optie verhoogt het maandbedrag. Dan moet de leasemij zijn tarieven maar beter samenstellen, zodat bijv. de optie A/C maandbedrag X extra kost vanwege de investering plus een korting Y dankzij de verbeterde restwaarde/courantheid.
cirKel zei:Nico GTR zei:Even hierop inhakend is dit geen kale uitvoering maar wel een hele hele dure auto zonder Airco.
Abarth 695 Biposto
Gezien de specs, o.m. de polycarbonaat zijruiten, lijkt me dat heel bewust gedaan om de massa te beperken.
Nico GTR zei:cirKel zei:Nico GTR zei:Even hierop inhakend is dit geen kale uitvoering maar wel een hele hele dure auto zonder Airco.
Abarth 695 Biposto
Gezien de specs, o.m. de polycarbonaat zijruiten, lijkt me dat heel bewust gedaan om de massa te beperken.
Dat weet ik wel zeker.![]()