Guest
Wow.. een 24 jarige en geweldig rijdende auto als de XM met maar 53500..
Als dat echt waar is ga ik eens naar Luik.
Als dat echt waar is ga ik eens naar Luik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@PM zei:Oh ok. Lekker vaag, een controlelampje vermommen als knop![]()
@PM zei:Oh ok. Lekker vaag, een controlelampje vermommen als knop![]()
Pobresh zei:@PM zei:Oh ok. Lekker vaag, een controlelampje vermommen als knop![]()
Deden ze in 1997 al met de airbaglampjes van vw poloAl was het dan het algemene controlelampje
@PM zei:Pobresh zei:@PM zei:Oh ok. Lekker vaag, een controlelampje vermommen als knop![]()
Deden ze in 1997 al met de airbaglampjes van vw poloAl was het dan het algemene controlelampje
Blij dat mijn Italiaanse auto wel logisch in elkaar zit :T
@PM zei:Pobresh zei:@PM zei:Oh ok. Lekker vaag, een controlelampje vermommen als knop![]()
Blij dat mijn Italiaanse auto wel logisch in elkaar zit :T
danny1995 zei:Veel degelijker zal je ze toch haast niet vinden, een Corolla zonder opties met weinig kilometers, wat kan er nog kapot gaan
![]()
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/toyota/m1005695437-toyota-corolla-1-4-16v-vvt-i.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
braadslee zei:Wauw, die Corolla is tof. Maar ben ik nou gek of is die vraagprijs een kleine 1000 euro te hoog?
Carfanatic zei:
stoterstangen90 zei:kaal?
Belachelijk luxe.
LM wielen /kale stalen wielengeen wielen!
Meegespoten bumper/ongespoten zwarte bumpershouten planken
Elektrische ramen/zelf zwengelengeen ramen
Getint glas /blank glasgeen glas
tapijt/rubber mattenoude krant
Airco
3 standen ruitenwissers en een interval/ruitenwissers aan-uit.geen ruit, geen wissers!
etc.
Er kan zo veel van een auto af voordat het een kale auto is.
kan ook zonder.Klassiekerrijder zei:Dat zijn geen lichtmetalen velgen op die Polo maar plastic doppen...
---GT--- zei:Tip van mijn buurman, bij volle vorst: trap na het contact drie keer het gaspedaal in om de choke te activeren.
Dat werkte inderdaad perfect bij mijn oude kale superkale Swift.