Auteur
Kilometervreter
Als in Carbase alles correct is ingevoerd, is het wel grappig om te zien hoe Daihatsu vijf modeluitvoeringen bedacht had, waarbij het topmodel zomaar 33% duurder was dan de kaalste en technisch toch nog min of meer dezelfde auto...
- Cuore Kyoto, € 7.498,-
- Cuore Osaka: Kyoto + meegespoten bumpers, meerprijs € 300,-
- Cuore Tokyo: Osaka + stuurbekrachtiging, bredere banden, verstelbaar stuur, meerprijs t.o.v. Osaka € 800,-
- Cuore Nagano: Tokyo + centrale vergrendeling, gedeeld neerklapbare achterbank, toerenteller, el. verstelbare buitenspiegels, meerprijs t.o.v. Tokyo € 1.000,-
- Cuore Sporty: Nagano + hoogteverstelling bestuurdersstoel, lichtmetalen velgen, meerprijs t.o.v. Nagano € 599,- (totaal € 10.197,-)
Lijkt me veel logistieke moeite (als je de kleuren ook nog meetelt) voor het geld dat het ding kostte.
- Cuore Kyoto, € 7.498,-
- Cuore Osaka: Kyoto + meegespoten bumpers, meerprijs € 300,-
- Cuore Tokyo: Osaka + stuurbekrachtiging, bredere banden, verstelbaar stuur, meerprijs t.o.v. Osaka € 800,-
- Cuore Nagano: Tokyo + centrale vergrendeling, gedeeld neerklapbare achterbank, toerenteller, el. verstelbare buitenspiegels, meerprijs t.o.v. Tokyo € 1.000,-
- Cuore Sporty: Nagano + hoogteverstelling bestuurdersstoel, lichtmetalen velgen, meerprijs t.o.v. Nagano € 599,- (totaal € 10.197,-)
Lijkt me veel logistieke moeite (als je de kleuren ook nog meetelt) voor het geld dat het ding kostte.