Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wouter82 zei:Wat een geweldige Granada ja! Ook zonder rechter buitenspiegel. Wel jammer dat de advertentie slordig is en al 22 jaar geen apk is ook wel interessant...
![]()
Klassiekerrijder zei:Custom stond bij Ford toch voor de kaalste versie? De Sierra zonder meegespoten grill en met simpele spiegels...
Moderator
740estate zei:[size=large]Toyota Corolla Sedan 1.8D XL 544.000 km![/size]
In een vlaag van gezond verstand heb ik ooit een identieke Corolla Sedan 1.8D XL gekocht. Het mocht niet veel kosten en ik maakte veel kilometers. Na 2 maanden had ik al spijt, de meest seksloze auto die ik ooit heb gehad. Het rijden was kraak noch smaak en hetzelfde gold voor het design (kuch) van het exterieur en het interieur. Het ding was niet stuk te krijgen en ging maar door en door. Alles bleef heel, hoe hard je het ding ook martelde. Na 2,5 jaar bij kilometerstand 480.000 de auto verkocht aan een stel marokkanen en waarschijnlijk tuft de trouwe Corolla 1.8D in Marokko nog steeds rond.
Bedankt trouwe Corolla!
Joop053 zei:Wacht even..... uit occassionwedstijd 393:
740estate zei:[size=large]Toyota Corolla Sedan 1.8D XL 544.000 km![/size]
In een vlaag van gezond verstand heb ik ooit een identieke Corolla Sedan 1.8D XL gekocht. Het mocht niet veel kosten en ik maakte veel kilometers. Na 2 maanden had ik al spijt, de meest seksloze auto die ik ooit heb gehad. Het rijden was kraak noch smaak en hetzelfde gold voor het design (kuch) van het exterieur en het interieur. Het ding was niet stuk te krijgen en ging maar door en door. Alles bleef heel, hoe hard je het ding ook martelde. Na 2,5 jaar bij kilometerstand 480.000 de auto verkocht aan een stel marokkanen en waarschijnlijk tuft de trouwe Corolla 1.8D in Marokko nog steeds rond.
Bedankt trouwe Corolla!
Benieuwd of er kleine 740estate-tjes op deze aardbol rondrijden.
D. Elzinga zei:Dankzij Dacia kun je ook nu nog (althans, in het buitenland) een nieuwe auto zonder wieldoppen en met ongespoten bumpers kopen: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...6600&makeModelVariant1.modelId=6&pageNumber=1
![]()
Klassiekerrijder zei:(..)
![]()
De eigenaar kocht 'm blijkbaar om te offroaden, of kan-ie gewoon niet parkeren?
Jammer inderdaad. Ik vind ze juist leuker zo.BMW auto zei:kale Dacia sandero gespot in België. weet iemand waarom deze standaarduitvoering niet leverbaar is in Nederland?