Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De 2-serie Coupe is net zo oud als je Mini en de 3-serie 1 jaar jonger.
Als je wat anders wil kopen, koop dan een exemplaar dat véél jonger is minimaal van Bouwjaar 2023 en het mooiste van 2024 mocht dat haalbaar zijn
Wat een onzin. Wat dacht je van een auto kopen die 1,2 of zelfs 3 treden hoger staat maar iets ouder is? Als je in 2022 een 2018 1 serie koopt betekend niet dat als je in 2025 een 2018 5-serie koopt (die je in 2022 helemaal niet kon betalen) een achteruitgang is of dat je in 2022 een verkeerde keuze hebt gemaakt.Ik vraag me ook altijd uit hoe iemand een 'nieuwe' auto wil kopen die al op de markt was toen de 'huidige' auto werd aangeschaft. Buiten veranderende gezinssituaties komt het er dan gewoon op neer dat er toen een verkeerde keuze is gemaakt![]()
Ik bedoelde de 3-serie die TS zelf poste.Klopt niet hoor, alle 3 de door mij opgegeven opties zijn jaren nieuwer dan de Mini van TS. En wat betreft een nog nieuwer bouwjaar, leg jij dan het verschil in aanschaf bij?![]()
Ja en? Die is wel 2 segmenten groter en dat is meer waard dan een nieuwere auto.Ik bedoelde de 3-serie die TS zelf poste.
Dat is zo.Ja en? Die is wel 2 segmenten groter en dat is meer waard dan een nieuwere auto.
Van die bouwjaren wordt het eerder een Mazda 3, die rijdt niet zo sportief als de BMW, maar rijdt zeker ook niet verkeerd.De 2-serie Coupe is net zo oud als je Mini en de 3-serie 1 jaar jonger.
Als je wat anders wil kopen, koop dan een exemplaar dat véél jonger is minimaal van Bouwjaar 2023 en het mooiste van 2024 mocht dat haalbaar zijn
De wang van de band was inderdaad beschadigd, dus moest er wel een nieuwe band om.Misschien in drie kilometer tijd kapot gereden? Ik zou voortaan eerst even de buitenkant checken alvorens te gaan rijden.
Nee, dat niet.Bekende parkeerplaatsZiet er gezellig uit daar. Nog friet gehaald om de hoek?
![]()
Mwah. Heb niks met rood normaal maar icm sommige kleuren staat het best goed. Moet wel eerlijk zeggen dat dit specifieke proefritexemplaar erg kleurloos is zo in het zwart, zou niet mijn eigen keus zijn. Dan is dat grijsblauwige een stuk sprekender om maar wat te noemen.Zo dan. Vind de 135 mooier dan een Ti met al z'n rooie accenten.
![]()
BMW 1-serie M135i xDrive 306PK PANO HUD KUIP HARMAN KARDON 2020 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
2020, Benzine, Automaat, Hatchback, Grijswww.autowereld.nl
![]()
BMW 1-Serie Benzine [L-057-GD] | AutoTrack
Kies voor deze BMW uit 2021 met 78.655km. voor € 34.950. Gratis de autohistorie van deze BMW 1-Serie inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl
Tijdens de proefrit is de tellerstand op 29.000 km gekomen.Ziet er goed uit.
Hoeveel kilometers heeft deze gelopen.
Inderdaad, maar het verbruik van een 135i zal denk ik ook niet meevallen, het zal dus eerder een 120 of 128 tii worden.Nu ik weet dat een 1 serie ook erg fijn rijdt, ga ik denk ik eerder voor een 1 serie dan een 3 serie, al blijft dat ook een erg fraaie auto.Fraai! Fijn model hé? Ik zou ook eerder voor een andere kleur kiezen zoals hierboven al aangegeven.
NetjesTijdens de proefrit is de tellerstand op 29.000 km gekomen.
Inderdaad, ik heb zelf liever ook een auto met een leuk kleurtje.Mwah. Heb niks met rood normaal maar icm sommige kleuren staat het best goed. Moet wel eerlijk zeggen dat dit specifieke proefritexemplaar erg kleurloos is zo in het zwart, zou niet mijn eigen keus zijn. Dan is dat grijsblauwige een stuk sprekender om maar wat te noemen.
Hoeveel KM rij je per jaar? Denk dat het verbruik wellicht nog kan meevallen met die M135i.Dat denk ik ook.
Zo als het er nu naar uitziet, wordt het waarschijnlijk 1 van deze modellen:
BMW 120, 178 pk is eigenlijks snel zat.
BMW 128 Tii.
Een M 135i is ook erg gaaf,supersnel, maar met 306 pk sta je denk ik wel erg vaak bij de benzinepomp.
BMW 320i.
BMW 330i.
En een Mini Clubman zou ook nog goed kunnen.
Hoeveel KM rij je per jaar? Denk dat het verbruik wellicht nog kan meevallen met die M135i.
Ik rij ongeveer 12.000 km per jaar.Hoeveel KM rij je per jaar? Denk dat het verbruik wellicht nog kan meevallen met die M135i.
Gemiddelde verbruik van een 128 Ti is volgens Spiritmonitor 8,39L/100Km, voor een M135i is dat 8.86L/100Km. Dat zou met jouw kilometrage 1006 liter om 1062 liter zijn. Dus 56 liter tegen een gemiddelde prijs van €2,17/L kost je een tientje extra per maand..Ik rij ongeveer 12.000 km per jaar.