Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eens, vooral van de zijkant en schuin van achteren ziet het er vreemd uit vind ik.Ik zou nooit voor een 5 deurs Mini gaan, vind het de lelijkste die er is,vind verhoudingen niet kloppen.
Dat moet je zelf uitproberen denk ik. Ik heb de Clubman JCW wel als een hele uitgebalanceerde en fijn rijdende auto ervaren. Het voelt wel "volwassener" dan een voorwiel aangedreven Mini, die weer lichtvoetiger maar ook een stuk stugger is.Een Clubman is ook erg gaaf, maar die zal door het gewicht wel wat minder sportief rijden dan de 3 en 5 deurs, denk ik.
Details - BMW 128ti Hatchback (5drs) - N-894-PT :: BMW.nl
BMW 128ti Hatchback (5drs), Kilometerstand: 21177km, Bouwjaar: 2021, Brandstof: Benzine, Transmissie: Automaat, Kenteken: N-894-PT, Garantie: BMW Premium Selection, Dealer: Dusseldorp Den Haag B.V.occasions.bmw.nl
Een paar foto's wat wellicht mijn nieuwe auto wordt:
Een Mazda 3 2.0 Skyactiv G Mild Hybrid in Nagisa uitvoering, van 2024, handgeschakeld, maar dat is in de Mazda geen straf, de bak schakelt zeer soepel.Diverse opties aanwezig, waaronder andere verkeersbordherkenning en diverse rij assistent systemen.De Mazda is misschien dan niet zo sportief als de Mini, maar het rijdt prima en ook vlot, met 150 pk.![]()
Of toch Cooper S of een Cooper JCW gewoon op benzineDan toch gewoon een mooie J01 Cooper SE?
![]()
BMW 1-Serie Benzine [T-360-HF] | AutoTrack
Kies voor deze BMW uit 2020 met 56.020km. voor € 38.400. Gratis de autohistorie van deze BMW 1-Serie inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl
Inderdaad, elektrisch zal zo zijn voordelen hebben, maar toch geef ik de voorkeur aan een benzineauto, ook omdat ik af en toe een wat langere rit maak onder andere.Of toch Cooper S of een Cooper JCW gewoon op benzine
De gewoon Cooper C rijd ook zeer goed en fijn
Inderdaad een mooie en goeie kleur blauwOok een mooie 1-serie
Even laden is toch niet zo’n probleem… gewoon doenInderdaad, elektrisch zal zo zijn voordelen hebben, maar toch geef ik de voorkeur aan een benzineauto, ook omdat ik af en toe een wat langere rit maak onder andere.
Die BMW 1 serie is inderdaad ook erg fraai!![]()
Wat een onzin. Een hybride heeft geen groot extra gewicht, de plugin heeft dat wel.Tsja, dat is meer het slechtste van twee werelden verenigd... Áltijd het gewicht van een overbodige motor of batterij meezeulen.
Wat een onzin. Een hybride heeft geen groot extra gewicht, de plugin heeft dat wel.
Die accu weegt natuurlijk niets en de grotere dynamo, regelunits en bekabeling voegen ook niets extra's toe.Een hybride heeft geen groot extra gewicht,
Tsja het is natuurlijk wel net ietsjes fijner maar ik zou een auto er zeker niet op laten staan als er een andere ledersoort in verwerkt is.Het liefst zou ik in de volgende auto ook weer Nappa leder willen hebben, ik ben benieuwd of er ook BMW 1 series met nappa leder zijn, de Clubman wel.
Frits weet het allemaal veel beterDie accu weegt natuurlijk niets en de grotere dynamo, regelunits en bekabeling voegen ook niets extra's toe.
Als je nou wilt commentator wilt leveren neem dan wel de moeite om mijn post door te lezen. Ik geef aan dat er niet heel veel extra gewicht bij komt,in tegenstelling tot een Phev, waar het al gauw over een paar honderd kilo gaat.Die accu weegt natuurlijk niets en de grotere dynamo, regelunits en bekabeling voegen ook niets extra's toe.
Tsja het is natuurlijk wel net ietsjes fijner maar ik zou een auto er zeker niet op laten staan als er een andere ledersoort in verwerkt is.
Ik hou mij gewoon aan de feiten,maar dat is blijkbaar al moeilijk te snappen.Frits weet het allemaal veel beter![]()
De teller staat nu op bijna 80.000 km.Zit 20k tussen beide auto's. Lijken me niet echt vergelijkbaar ook. Zwarte heeft al bijna een ton gelopen, teveel kilometers en te duur. Wat heeft je Mini nu op de teller staan?