Ook ik rij al ruim 3 jaar rond in me R19 die op naam staat van me pa, en dus ook verzekerd is via me ouders.
Hun betalen ook de verzekering voor mij, alleen ik betaal natuurlijk de benzine en de wegenbelasting (maak ik over wanneer het betaald moet worden)
Nu weet ik dat het niet slim is, dit heb ik al wel 10x gelezen in dit topic inmiddels.
Ik rij eigenlijk dus hoofdzakelijk in mijn auto, inderdaad hij is van mij, alleen heel soms zeg 1x in 2 maanden leent me moeder of broertje ehm soms wel is omdat een van de andere auto's dan niet thuis is.
Ik heb destijds gekozen om het te verzekeren via me ouders omdat het natuurlijk een hoop geld scheelt, en die no-claim maak ik me niet zo'n zorgen om.
Meestal is er bij een verzekering wel iets te regelen met een start no-claim van ... procent.
En een ander punt is dat wanneer ik klaar ben met me opleiding, ik best kans maak dat ik in een lease auto kom te rijden. Hieruit bouw je dacht ik ook geen no-claim op, dus who care's.
Ik ben ervan overtuigd dat ik een risico neem, maar dat aanvaard ik, het scheelt behoorlijk wat geld per jaar, en dus lekker zo laten totdat de auto het opgeeft. (R19, 1990, >300.000km

)