A
Anoniem
Guest
oke...en hoe zit het met de garantie als je de auto invoert?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
duderuud zei:Ook weer hetzelfde als in Nederland. Mijn ST had 3 jaar fabrieksgarantie. Die is gewoon geldig in Nederland.
Ja, zo moeilijk is het allemaal niet, als je hetzelf doet dan ben je minimaal €100 goedkoper uit.stoterstangen90 zei:Dat importpakket is vooral gemakkelijke handel.
@PM zei:Bron?
Los van de vraag of het wel of niet mag, zou ik bij een KZK in elk geval zorgen voor een geldige TÜV.
Aan de eigenaar of houder van een motorrijtuig of een aanhangwagen op de weg dient overeenkomstig bij algemene maatregel van bestuur vastgestelde regels door de Dienst Wegverkeer een kenteken voor dat voertuig te zijn opgegeven.
@PM zei:Duidelijk, ook met de reactie van de ANWB-man erbij.
Toch blijf ik KZK een beetje eng vinden, aangezien nergens officieel geregistreerd staat welk voertuig bij het kenteken hoort (althans dat was 4 jaar geleden zo, je kan twee platen en een vodje papier ophalen en op het vodje vul je zelf de gegevens van de auto in) kan ik me voorstellen dat de Nederlandse instanties daar moeite mee blijven hebben (..)
Gewoon een Ausfuhrkennzeichen gebruiken, zou ik zeggen.
blues zei:Alleen jammer dat het AFK wat meer kost.
Moderator
Barri zei:Auto ophalen
Of met de trailer, of zelf ophalen en ene Ausfuhrkenteken regelen. Daar zit standaard WA verzekering bij? Aanrader is het aanvullen met een Casco dekking via je eigen verzekeraar, op chassisnummer.
Barri zei:Moet je bij de RDW altijd een afspraak maken of niet?
Moderator
Moderator
Moderator
duderuud zei:Ik betaalde met cash maar dat is ook waardeloos. Een week van tevoren aanvragen bij de bank en dan met een berg geld over straat. Niet mijn hobby...
Barri zei:Leuk en interessant verslag!![]()
rsreal zei:BMW 1 serie F20 2014, ben er erg blij mee![]()