Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ferrari Fxx via marktplaats
robbooow7 schreef:
Nog leuke andvertentie :
Ferrari F430 schreef:
Quoterobbooow7 schreef:
Nog leuke andvertentie :
dan ben je nog goedkoop uit, normaal kost ie iets rond de 20 miljoen, hier net geen 3.
Charger schreef:
Het heeft er inderdaad wat weg van, maar het zal wel een echte zijn.
Manospeed schreef:
Het kan aan mij liggen, maar wordt hier nu geadverteerd met een speelgoedautootje?
BMW 540i Protection
Eh, HAAR denk ik.Verder wel zuur voor 'em.
maw. Zo`n schade is met voorbedachte rade uitgevoerd.
Niemand loopt met een busje verfafbijt door de straat om een willekeurige auto te lijf te gaan.
Hoe dichter bij Dort, hoe ....... het wordt.niet om lullig te doen hoor, maar dit soort vandalisme zie je in de grote steden wel vaker en dat hoeft echt niet altijd een wraakactie te zijn.
Maar als dat de normale gang van zaken is in Dordrecht dan ben ik blij dat ik daar niet woon.
Renault-fan/Renault-freak schreef:
dat ronden wij altijd af naar € 6.000,00
Geblindeert Super Mooi en Strakkkkkk (Zie je Op de foto)
schroefset van konii
Nieuwe koppelings plaaat ---
DIT IS GEEEEEEN IMITATIE
super mooi bakkkkkkkkkkkkk
Grilll
Sport UITLAAT waarde Van 850 Eurooo blik Vanger
Volgens mij is hij aan een nieuw toetsenbord toeNieuwe Versnellings Bak / moet nog in Gereden Worden NIEUWWW
Nee, ik snapte het al niet maar nu welVOOR HET ALLE DUIDELIJK HEID STERKE MOTER MET STERKE ONDERSTELLE
De turbo zuigt zo lekker als wie?Zuigt Hem zo Lekker NET ALS TURBO HOOR JE pssssssss Pssssss
Wie heeft het nu gemaakt? Of moet hij indruk maken omdat hij de auto naar de dealer heeft gebracht?ESP Voor de glad hijd Regelt hij automatische ( Zelf LAten maken Bij de dealer )
Mooie kop; VERTROUWBARE.... om nog maar van de rest van de kop te zwijgen...VerTrouw Bare ORGINAILE VW GTI Niewe Apk Volll jaaaaaaar
Komop zeg, wat een ouwehoer. (Bye the way; het gaat in principe toch om gezinsuitbreiding)Ik Ga geen Smoesjes Vertellen Van gezinsuitbreiding of Overleden. Ik heb Een andere Auto Voor Me vrouw Dit is nieks voor me vrouw Het is Op haar naam zij rijdt der in ze wilt een kleine Gezins auto ik heb ook Een kleine Kind het gaat gewoon niet ik Stopder MEe AUB denk niet verkeerd overmij auto
VET! Als ik nou om 01.00 bel, wie belt dan om 01:30? Volgende om 02:00? Even schema maken...mobiel ben ik 24 uur bereikbaar