Het vreemde-advertentie-topic

Ik kan me die aflevering van Catherine nog herinneren. Herman Brood had toen ook een scootmobiel beschilderd. Hij gaf uiteindelijk die bejaarde eigenares een zoen vol op de mond hahahaha

Dat is een handigheidje om mensen die een zoekopdracht instellen naar hun advertentie te lokken.
Als je auto`s zoekt tot 1000 euro dan staat deze ook in je lijstje met hits.

Op hun site zie je dan dat hij ietsje duurder is.
Bouwjaar -- 2006-02
Kleur -- ANTRACIET
Interieur -- ANTRACIET STOF
KM -- 11.550
Prijs -- Euro 29.995,-

Ik neem aan dat een echte Ferrari fanaat -en dat ben je als je zoveel geld voor een Ferrari gaat uitgeven- niet een dergelijk apparaat via....Marktplaats gaat kopen.

Zoiets haal je persoonlijk op in Maranello. Of op zijn minst bij Kroymans.

Maar het was een leuk verhaaltje..

Ferrari F430 schreef:

Quoterobbooow7 schreef:

Nog leuke andvertentie :

Ferrari Fxx via marktplaats

dan ben je nog goedkoop uit, normaal kost ie iets rond de 20 miljoen, hier net geen 3.

Dan ben je inderdaad goedkoop uit :)

whahahahahah die 911: "mooie 911 afbouwproject op Keverbasis"... tuurlijk...

forum marktplaats.. :D en ik dacht dat WIJ hier slap ouwehoerden...

:)

@Terence, ik heet op het marktplaats forum Jelle. Dat is idd altijd erg leuk. :D

Geplaatst 17-10-2006 19:29

Ik zag een Oma opgevoerde bak ze reed wel heel rustig en binnenin lagen allemaal oude dingen

Echt meegemaakt!

De foto van het interieur is sowieso echt. De andere 2 foto's vind ik zelf ook aardig wat weghebben van een miniatuur..

Het heeft er inderdaad wat weg van, maar het zal wel een echte zijn.:)

Omgebouwde auto naar tractor:

https://zakelijk.marktplaats.nl/landbouw-en-tractoren/55621675-omgebouwde-auto-naar-tractor.html?return=eJxLtDK0qs60MrAutjI1tlIqyS8oSC0qts4oKSmw0tcvSy3Kzi9IzdPLTSzKLinISUwsKdbLy9EHc%2FWhivWVrGsBcjUZeA%3D%3D&df=1&fta=

o_O

Ja dat is in Zweden helemaal hot; je mag namelijk met zo`n ding op je 16e rijden en dus heb je er ook geen rijbewijs voor nodig. Je ziet ze daar vrij veel rijden. Gaaf joh!

Het heeft wel wat van een gestylde oude amerikaanse pick up.:)

6000 euro wil ik er voor hebben en geen cent minder!!!!!

En kijk is wat er geboden is :p :)€ 5.999,99

Manospeed schreef:

Het kan aan mij liggen, maar wordt hier nu geadverteerd met een speelgoedautootje?

BMW 540i Protection

Misschien wisten jullie dat niet, maar de Protection is beschikbaar in de volgende versies;
1;1, 1;18, 1;24.

1;87 wil nog niet, daar wordt ie gewoon massief van :LOL:

Daar zien ze je in Nijmegen al mee aankomen, gezien de discussie over suv's daar vorig jaar.:LOL::LOL:

Verder wel zuur voor 'em.
Eh, HAAR denk ik.

Ik heb zo`n donkerbruin vermoeden dat ze iemand bedrogen heeft.:rolleyes:
En de dader van de schade heeft zo zijn gram gehaald.

maw. Zo`n schade is met voorbedachte rade uitgevoerd.
Niemand loopt met een busje verfafbijt door de straat om een willekeurige auto te lijf te gaan.

maw. Zo`n schade is met voorbedachte rade uitgevoerd.
Niemand loopt met een busje verfafbijt door de straat om een willekeurige auto te lijf te gaan.

jij komt zeker niet uit een grote stad? niet om lullig te doen hoor, maar dit soort vandalisme zie je in de grote steden wel vaker en dat hoeft echt niet altijd een wraakactie te zijn. als je overigens wel de kluit belazert is dit natuurlijk wel je verdiende loon... maar het blijft wel zonde van zo'n zeldzame G40!

niet om lullig te doen hoor, maar dit soort vandalisme zie je in de grote steden wel vaker en dat hoeft echt niet altijd een wraakactie te zijn.
Hoe dichter bij Dort, hoe ....... het wordt.:rolleyes:
(De adverteerder komt uit Dordrecht)

Overigens woon ik tussen A`dam en Utrecht.
Men is die auto flink te lijf gegaan daarom ging ik ervan uit dat het hier om een soort wraakactie ging.
Maar als dat de normale gang van zaken is in Dordrecht dan ben ik blij dat ik daar niet woon.

Gepimpte zitmaaier:

https://bouw-tuin.marktplaats.nl/grasmaaiers/58961524-gepimpte-zitmaaier-zeer-uniek.html?return=eJxLtDK0qs60MrAutjI1tlIqyS8oSC0qts4oKSmw0tcvSy3Kzi9IzdPLTSzKLinISUwsKdbLy9EHc%2FWhivWVrGsBcjUZeA%3D%3D&df=1&fta=

o_O

cool, als ik een tuin had, wilde ik zo mij gras wel maaien, hoor! (y):D

https://www.marktplaats.nl/ ik weet niet of deze link werkt, maar deze gozer is zo wanhopig zijn golfje te verkopen dat ik echt medelijden met hem heb eigenlijk... :D

Advertentienr.:5671050513 (mocht de link niet werken)

Dit is de goede link.
https://auto.marktplaats.nl/volkswa...ginaile-vw-gti-niewe-apk-volll-jaaaaaaar.html

Wat een kampioen zeg;
Geblindeert Super Mooi en Strakkkkkk (Zie je Op de foto)

schroefset van konii
Nieuwe koppelings plaaat ---
DIT IS GEEEEEEN IMITATIE

super mooi bakkkkkkkkkkkkk
Sport UITLAAT waarde Van 850 Eurooo blik Vanger
Nieuwe Versnellings Bak / moet nog in Gereden Worden NIEUWWW
Volgens mij is hij aan een nieuw toetsenbord toe

VOOR HET ALLE DUIDELIJK HEID STERKE MOTER MET STERKE ONDERSTELLE
Nee, ik snapte het al niet maar nu wel :p

Zuigt Hem zo Lekker NET ALS TURBO HOOR JE pssssssss Pssssss
De turbo zuigt zo lekker als wie?

Om even te gaan pissen
ESP Voor de glad hijd Regelt hij automatische ( Zelf LAten maken Bij de dealer )
Wie heeft het nu gemaakt? Of moet hij indruk maken omdat hij de auto naar de dealer heeft gebracht?

VerTrouw Bare ORGINAILE VW GTI Niewe Apk Volll jaaaaaaar
Mooie kop; VERTROUWBARE.... om nog maar van de rest van de kop te zwijgen...

Ik Ga geen Smoesjes Vertellen Van gezinsuitbreiding of Overleden. Ik heb Een andere Auto Voor Me vrouw Dit is nieks voor me vrouw Het is Op haar naam zij rijdt der in ze wilt een kleine Gezins auto ik heb ook Een kleine Kind het gaat gewoon niet ik Stopder MEe AUB denk niet verkeerd overmij auto
Komop zeg, wat een ouwehoer. (Bye the way; het gaat in principe toch om gezinsuitbreiding)

Bedankt voor de goeie link, je kunt ook de rest van zijn advertenties bekijken, misschien een cursus spellingscorrectie/foutloos nederlands wat voor hem???

Qoute:100% schade Vrij Papier aaanwezig Van RDW dat De auto 100% schade Vrij is

Heeft hij ongekreukeld papier van de RDW met de tekst "De auto is 100% schadevrij"?o_O

Ik zou bijna zijn auto in het echt willen zien, zoals hij hem beschrijft KAN er echt geen 2de zijn...

Echt een kneus zeg.

Moet je eens kijken bij alle advertenties van deze adverteerder.
Dan staan er 3 advertenties, kies daarvan de middelste en let op de naam van de adverteerder. :)

Terug
Bovenaan