Het vreemde-advertentie-topic

Kom je een prijs tegen in het aanbodlijstje dat redelijk in lijn ligt met de andere voertuigen.. blijkt die prijs niet voor jou, de particuliere, consument te zijn. :mad:

€3.250,00 in/in.

Dit betreft een scherpe internet Business 2 Businessprijs, al onze prijzen zijn inclusief BTW & BPM.Bij ons kunt u de auto ook kopen met garantie en de mogelijkheid tot inruil huidige auto, Verkoopprijs 3745.- incl. afleverpakket budget t.w.v. 195.- ( 1 maand garantie motor en versnellingsbak (..)

Mag dit wel, op een consumentenplatform?
Sowieso vind ik het vreemd om een b2b prijs inclusief belastingen te noemen. Op de handelsplatforms is dat toch exclusief (rest) BPM en BTW, dacht ik zo.

B2B = geen consumentenbescherming dus geen risico voor de verkoper; particulier is meer risico door de consumentenbescherming dus dat risico kopen ze af door er gewoon meer voor te vragen...
En het zal wel een marge-auto zijn dus dan heeft een ex-BTW prijs geen zin....

BMW Z4 Roadster komplett ausgebrand
720x540.webp

FAHRZEUG IST TOTAL ausgebrandt - aber komplett!!
Kein Ersatzteilverkauf!

Verkauf komplett mit ZLB 1 + 2, COC und 3 Fahrzeugschlüsseln

Prijs € 3.569,-

En dan hebben ze ook nog verstelbare schokdempers en sportvelgen met brede banden, nogal een a-typische mobiliteitsoplossing voor de medewerkers tenzij ze bij een of ander tuningbedrijf wegkomen.

Maar ik snap het nu wel wat beter denk ik. Bijtelling 15€ per maand, dan is de geboekte dagwaarde erg laag natuurlijk. Wanneer je vervolgens zo'n auto zou verkopen voor 20k ga je ergens ontzettend scheef in de ogen van de belastingdienst.

Laatst bewerkt:
Hallo,Ik zoek voor mijn project een VIN of kenteken van een kadett of astra wat gesloopt is, waar een c20xe heeft ingezeten. Graag reactie in pb.

VIN/kenteken

Iemand die denkt dat omkatten legaal is :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan