Het vreemde-advertentie-topic

Jorn. schreef:

Dyslectie is toch knap lastig...

Hi hi, ja dan heb je me ook een wijk te pakken in Nijmegen. Achter het station. Volgens Funda is de nummer één lifestyle daar "financieel beperkten", nummer één auto "Opel" en bestverkochte blad de "Privé" :)

Zo hé... als je computer spelt als compjoeter (waarom dan niet met een K) dan leef je en onder een steen, lees je nooit een letter en heb je je basisschool serieus niet afgemaakt. Al tijt burijk baar, heb ik echt ook nog nooit eerder gezien.

Het verbaasd me dan toch dat "auto" wel weer goed gespelt wordt.

Rob

Barend B schreef:

QuoteJorn. schreef:

Dyslectie is toch knap lastig...

Hi hi, ja dan heb je me ook een wijk te pakken in Nijmegen. Achter het station. Volgens Funda is de nummer één lifestyle daar "financieel beperkten", nummer één auto "Opel" en bestverkochte blad de "Privé"

Heb je de rest van zijn advertenties ook al gelezen? Het lijkt wel een kamper oid, schrijven kan hij echt niet...

Heb je de rest van zijn advertenties ook al gelezen? Het lijkt wel een kamper oid, schrijven kan hij echt niet...

Dit is gewoon vermakelijk! :)

opties ctv airbec zeer goed en mooi paar risteilduekjes.elektrizerame lmvelgen
wij zijn al tijt berijk baar op de koekoekstraat1 te nijmegen maar de beller is sneller tel0653161555
opties elektriezerame airco niewe apk kms144810 met lmvelgen de voor en de achter bumper zij licht buschadig
mooi niewtieppe
deze auto is zeer mooi voor zijn leef tijt en goed ook van binnen
heele maal in orzie nelle staat moet weg in op dracht

o_O

Of een buitenlander die de nederlandse taal nog niet beheerst.:)

dat we dat nog mogen meemaken, een 307 1.6-16v met een +700 Nm powerbox... :LOL: jammer dat het maar 25 pk extra oplevert (volgens deze verkoper dan, ik geloof er persoonlijk niks van, zelfs al was het +25 pk en +70 Nm, wat hij waarschijnlijk bedoelde...)

:)

Elco. schreef:

Een doormidden gezaagde gecrashte Leon?

Voor aan de muur, zeker.
Haal die achterruit eruit en zet er een rechte plaat voor in de plaats.
De dealer heeft nu een leuk tafeltje aan de muur hangen en het is origineel.

de prijs is 500, maar je moet met bieden beginnen bij 600, die is ook mooi. daarnaast blijkt Nederlands toch een erg moeilijke taal te zijn om te schrijven c.q. typen... :LOL:

als je nou echt iets wil verkopen, dan zet je toch je spelling-checker aan of niet...

tja, weldenkende mensen lijken een uitstervend ras te zijn, Jorn... :cry:

gelukkig zwerven er hier op het forum nog een paar rond... ;)

Bij de advertentie van Rule-off staat er ook naam: Adriaan... :LOL: is dat een grap?

Jemig, dit is echt geen porum! Dat ding staat er achterstevoren op!

Trekhaak aan voor- en achterkant! Vet man, kun je met 3 caravans tegelijk op vakantie!

Wat betekent dat A-stickertje?

@jorn

Dat betekent dat de auto uit de omgeving van de rivier Ardesh (frankrijk) komt!

(en dan zeggen dat het een originele Nederlander is haha)

Die voorkant ging nog, maar die kont? Dat is wel heel erg van; "ik wil een Ferrari maar ik kan hem niet betalen"

@jorn

Dat betekent dat de auto uit de omgeving van de rivier Ardesh (frankrijk) komt!
(y) Weer wat geleerd!

Gepimpte Arola:

https://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/overige_motoren_en_brommers/51515486.html?return=eJwlyuEKwiAUhuF7GWw%2FNZUcUyTqTg41ULR50ANbRfee0r%2F3%2BfjACPMJ5mSrEVKboa5Q7t56IjScx4zrxp5QImECoMq2xP8Xhh4vR3JielRHeVRXMapbohbvgD2Pvs1yWWTXq%2BmsZ61VU9yboOQEDbmGJjmhE4P9%2FgBPmiyL&df=1&fta=

o_Oo_O

deze scooter loopt goed ,zitten geen krassen op ,geen roest
kleur rood
-bouwjaar 1986
-bagage rekje achter
-provesineel scooter slot
-gereed schap zetje
deze scooter is zeker het bezichten waard.
ik moet er zo ongeveer 1000,00 euro voor hebben;
doe een leuk bot, bel info.06-55356994

vast een provesinele verkoper:)

bye the way; wat moet ik me voorstellen bij een professional slot? Worden de wedstrijdscooters daar normaal mee vastgezet ofzo? :rolleyes:

trouwens; 1000 euro voor een 20 jaar oude scooter vind ik nogal wat. Of is het verkeerd gespeld en moet het 100 euro zijn? Of 1996? Je kan alles verwachten!

is het iemand opgevallen wat er voor dat Golf-wrak geboden is? 4 miljoen... is het niet zo dat je op zo'n veilingsite het bod dat je doet moet betalen? is dat niet wettelijk vastgelegd? link grapje hoor, dat zou ik zelfs uit een lolletje nooit doen.

ik blijf me wel verbazen over de analfabeten die die advertenties opstellen, wat een verschrikkelijk Nederlands schrijft/typt men tegenwoordig... :eek:

en dan die Arola... :cry: "er zitten nu van die Karwei boxen in, de vorige heb ik opgeblazen"...
"ruilen tegen een Aprilia RS"... :LOL: alsof een scooterrijder zijn dergelijk stoere vervoermiddel wil ruilen tegen een noodlanding als deze... :LOL:

Aangeboden: 1 plastic wieldop met wat krassen achterop staat "Farad". Kijk goed naar de foto, misschien is het net de wieldop die u zoekt! Doorsnee 36,5 cm (14 inch)

Fahrrad? :LOL: Fiets wieldop...

er staat nog net niet letterlijk bij: deze heb ik op straat gevonden en ik heb echt heel hard geld nodig. vreemd genoeg heeft er nog niemand een bod uitgebracht... :D

er zijn mensne die gooien alles wat ze in de schuur vinden op marktplaats gooien o_O

Ik heb zoiets als je de regels niet kent beoefen dan de sport niet. ;)

Zou een hoop onleesbare advertenties schelen :rolleyes:

Rob

@ Barend B

Een weekje hierna misschien dit :

kan eventueel nog 3 dezelfde wieldoppen bijleveren - Levering gratis, ik woon tenslotte in uw straat!

lol ja, hij heeft behoorlijk wat van die meuk online staan.....

Krijg nou wat!!!!
Dat is alle klerezooi die ik met de verhuizing heb meegegeven aan het grofvuil!!!!!

Geintje......:)

Terug
Bovenaan